Stor Penis vad är det för er?
Träffar en kille just nu som jag har sex med men svårt, jag anser att han har väldigt stor penis..Vad är stor för dig?
Hellre lång och smal?
Jsg postar en bild det är enklare..
Har givetvis tillåtelse av honom

Tycker det är löjligt att hålla på med att mäta. Det är subjektivt vad man upplever är för stort eller litet. Mer intressant att läsa hur ni löser problemet med att ni upplever organet ha fel storlek.
Sen kan man märkt med vissa tjejer att det är riktigt tight, har ca 20*18. Men samtidigt när man är i badhuset så ser man ju andra med betydligt större och tänker ibland "hur fasen kan dem ligga med någon".
Tycker det är löjligt att hålla på med att mäta. Det är subjektivt vad man upplever är för stort eller litet. Mer intressant att läsa hur ni löser problemet med att ni upplever organet ha fel storlek.
Allt under 15är ok.
Allt över 15 behöver en erfaren förare för att inte göra mer skada än nytta.
Jag har aldrig tyckt att jag har stor sen har man ju märkt beroende på vem man har varit med att man kanske är välutrustad. Ofta när tjejer säger att man är stor så har man tänkt att de bara sagt de för att vara snälla.
Sen kan man märkt med vissa tjejer att det är riktigt tight, har ca 20*18. Men samtidigt när man är i badhuset så ser man ju andra med betydligt större och tänker ibland "hur fasen kan dem ligga med någon".
Gäller nog att träffa rätt partner där allt stämmer, skönast sex hade jag med en rätt liten right och vältränad tjej där jag konstigt nog kunde hålla ut ganska länge. Brukar tendera att komma rätt fort i mellanåt.
Allt under 15är ok.
Allt över 15 behöver en erfaren förare för att inte göra mer skada än nytta.
Allt som är 15+ cm är stort, tycker jag. Jag hade en älskare under 1 års tid som var jämngammal och det var väl för 3 år sen, och han hade en på 15 cm. Förut tyckte jag att det var den perfekta längden. Jag hade en dildo som hade exakt samma proportioner som detta, och jag var överlycklig och lekte med denna mycket. Den användes ofta både i vaginan och röven, och det var den enda dildon jag behövde... Så 15 cm är inte litet... Sedan testade jag en mindre dildo, 12 cm och smal, och i början innan jag blev van så var kroppen lite besviken. Men otroligt nog kan man lära sig att tycka om mindre. :) Jag varierade mig envist mellan 12 cm och 15 cm, och en dag lyckades jag (trodde inte att det var möjligt nästan) att helt gå över till 12 cm dildon. Jag väntade i några veckor för säkerhetsskull utan att använda den längre, och varje gång suget föll in använde jag bara den mindre modellen. Sedan gjorde jag mig av med den längre dildon för gott. Och det går alldeles utmärkt nu också att få orgasm och njutning. Jag saknar ingenting. Jag blir nuförtiden istället kär i ansiktet, och så vill jag ha en yngre man, en pojke ;). Det funkade inte ihop med den jämngamla 30+ mannen som var bitter. Jag ska inte ge mig förrän jag testat 17-20 år yngre kille, så kommer jag med en uppdatering. :)