• Bella044

Stor Penis vad är det för er?

Träffar en kille just nu som jag har sex med men svårt, jag anser att han har väldigt stor penis.. 

Vad är stor för dig? 
    Hellre lång och smal? 
    Jsg postar en bild det är enklare..
    Har givetvis tillåtelse av honom

Stor penis
  • Svar på tråden Stor Penis vad är det för er?
  • Anders1970
    Bella044 skrev 2025-01-19 05:25:57 följande:
    Jag postar en bild det är enklare..
    Har givetvis tillåtelse av honom

Vart är bilden?
  • Anonym (M)
    Anonym (L) skrev 2025-01-20 14:28:29 följande:

Tycker det är löjligt att hålla på med att mäta. Det är subjektivt vad man upplever är för stort eller litet. Mer intressant att läsa hur ni löser problemet med att ni upplever organet ha fel storlek.

Det är en killgrej 
  • Anonym (Hh)
    Anonym (Big dick) skrev 2025-01-20 09:48:10 följande:

Sen kan man märkt med vissa tjejer att det är riktigt tight, har ca 20*18. Men samtidigt när man är i badhuset så ser man ju andra med betydligt större och tänker ibland "hur fasen kan dem ligga med någon".

Det är "showers", andra är "growers". Hur stor eller liten kuken är slapp har inte så mycket att göra med hur stor den kan bli i andra situationer. 
  • Anonym (Jo)
    Anonym (L) skrev 2025-01-20 14:28:29 följande:

Tycker det är löjligt att hålla på med att mäta. Det är subjektivt vad man upplever är för stort eller litet. Mer intressant att läsa hur ni löser problemet med att ni upplever organet ha fel storlek.

Förstår inte detta med mätande på längden och tvären.
  • Anonym (Anna)

Allt under 15är ok.
    Allt över 15  behöver en erfaren förare för att inte göra mer skada än nytta.

• Anonym (Haha)
    Anonym (Big dick) skrev 2025-01-20 09:48:10 följande:

Jag har aldrig tyckt att jag har stor sen har man ju märkt beroende på vem man har varit med att man kanske är välutrustad. Ofta när tjejer säger att man är stor så har man tänkt att de bara sagt de för att vara snälla. 

Sen kan man märkt med vissa tjejer att det är riktigt tight, har ca 20*18. Men samtidigt när man är i badhuset så ser man ju andra med betydligt större och tänker ibland "hur fasen kan dem ligga med någon".

Gäller nog att träffa rätt partner där allt stämmer, skönast sex hade jag med en rätt liten right och vältränad tjej där jag konstigt nog kunde hålla ut ganska länge. Brukar tendera att komma rätt fort i mellanåt. 

20×18 😅 vad är poängen med att ljuga på forum? Du har inte 18 cm i omkrets, det hade varit en av världens grövsta kukar
  • Anonym (2016)
    Anonym (Anna) skrev 2025-01-20 20:16:12 följande:

Allt under 15är ok.
    Allt över 15  behöver en erfaren förare för att inte göra mer skada än nytta.

Oj! Du måste verkligen råkat ut för killar som inte vet vad de sysslar med. Eller så måste du vara vansinnigt tight!
  • Anonym (Mätkunnig)
    Anonym (Haha) skrev 2025-01-20 20:28:26 följande:
    20×18 😅 vad är poängen med att ljuga på forum? Du har inte 18 cm i omkrets, det hade varit en av världens grövsta kukar
    Så sant!
    Notera även att han sett de med betydligt grövre 🙂

Med lite kreativa mätmetoder så går det att få fram de siffror man vill... Mäter man längd på undersidan så kan den bli hur lång som helst.

Läste till exempel ett inlägg från någon som använt "Clone a willy" och trodde sig ha 18cm i omkrets. Gjutröret har mindre omkrets. Avgjutningen måste ha gjort riktigt ont 🙂
  • Anonym (Big dick)
    Anonym (Jo) skrev 2025-01-20 18:42:03 följande:
    Förstår inte detta med mätande på längden och tvären.
    Nej kvinnor gör inte det 🤣
  • Anonym (Big dick)
    Anonym (Haha) skrev 2025-01-20 20:28:26 följande:
    Alltid lika intressant i såna här trådar att det måste finnas någon osäker liten person som ska påstå att andra ljuger bara för den själv har en liten. 

Som gammal hantverkare så vet jag hur man mäter både det ena och det andra, frugan är läkare så hon har hjälpt till att mäta.

Fortsätt att vifta i ishallen med metspöt och kasta hat i din avundsjuka. 
  • StudierKemi

Allt som är 15+ cm är stort, tycker jag. Jag hade en älskare under 1 års tid som var jämngammal och det var väl för 3 år sen, och han hade en på 15 cm. Förut tyckte jag att det var den perfekta längden. Jag hade en dildo som hade exakt samma proportioner som detta, och jag var överlycklig och lekte med denna mycket. Den användes ofta både i vaginan och röven, och det var den enda dildon jag behövde... Så 15 cm är inte litet... Sedan testade jag en mindre dildo, 12 cm och smal, och i början innan jag blev van så var kroppen lite besviken. Men otroligt nog kan man lära sig att tycka om mindre. :) Jag varierade mig envist mellan 12 cm och 15 cm, och en dag lyckades jag (trodde inte att det var möjligt nästan) att helt gå över till 12 cm dildon. Jag väntade i några veckor för säkerhetsskull utan att använda den längre, och varje gång suget föll in använde jag bara den mindre modellen. Sedan gjorde jag mig av med den längre dildon för gott. Och det går alldeles utmärkt nu också att få orgasm och njutning. Jag saknar ingenting. Jag blir nuförtiden istället kär i ansiktet, och så vill jag ha en yngre man, en pojke ;). Det funkade inte ihop med den jämngamla 30+ mannen som var bitter. Jag ska inte ge mig förrän jag testat 17-20 år yngre kille, så kommer jag med en uppdatering. :)

• Anonym (Jo)
    Anonym (Big dick) skrev 2025-01-21 03:38:19 följande:
    Nej kvinnor gör inte det 🤣
    Alla män har en och en del män verkar lite fixerade vid den.
Svar på tråden Stor Penis vad är det för er?