• Anonym (ts)

Gravid i vecka 6 med små blödningar

Jag är gravid i vecka 6. Har nu vid två tillfällen fått en spontan blödning, mängd kanske som en matsked färskt blod. Inga smärtor.
    Var igår efter första blödningen hos en bm som gjorde vul, (5+3) och hon kunde inte säga vad det berodde på, men livmodern var ren och fin och fostersäck o början på foster fanns, i rätt storlek. Men idag igen en likadan blödning... Känns verkligen inte bra :(
    Varit gravid många gånger, aldrig haft blödningar innan. Två ueblivna mf i bagaget,
    Jag orkar inte gå omkring och må skit, hoppas det skulel bli ett ordentligt mf, aller finnas en orsak till blödningen.

andra med liknande erfarenhet?

• Svar på tråden Gravid i vecka 6 med små blödningar
  • Anonym (ML)

Jag har blödit väldigt mycket den här graviditeten. Först visste dom inte varför utan jag blödde 4 veckor konstant, sen har jag blödit till och från, både klumpar och klarrött till lite ljusrosa när jag torkade mig efter toabesök. Nu i senare delen är det för att jag har en helt föreliggande moderkaka. Jag hoppas att dom lyckas komma på varför för din del och att allt ska gå bra ❤️ 

• Anonym (ts)
    Anonym (ML) skrev 2025-01-14 13:26:49 följande:

Jag har blödit väldigt mycket den här graviditeten. Först visste dom inte varför utan jag blödde 4 veckor konstant, sen har jag blödit till och från, både klumpar och klarrött till lite ljusrosa när jag torkade mig efter toabesök. Nu i senare delen är det för att jag har en helt föreliggande moderkaka. Jag hoppas att dom lyckas komma på varför för din del och att allt ska gå bra ❤️ 

Tack♥️ jag fattar ju att mf risken e stor i detta skedet. Men är nygravid rakt efter mitt förra mf, och skulle bara inte orka ännu ett:(.
Svar på tråden Gravid i vecka 6 med små blödningar