Ångest inför jobbet imorgon pga skvaller och falskhet
Upplever enorm falskhet och skitsnack på jobbet. Är relativt nu på min arbetsplats och först tyckte jag alla verkade supertrevliga och glada. Men efter bara ett par månader visar det sig att det är enormt myckte skvaller och skitsnack mellan nästan alla kvinnorna. Jag går självklart inte säker och känner att det givetvis skvallras om mig också.
Jag känner sån extrem olust just nu. Det värsta är att de känns så falska. Samtidigt som en del sitte roch pratar illa om den ena, sitter också den och pratar illa om den andra. Jag har hört skitsnacket från alla håll. Att just jag fått höra det är nog för att jag är ny så ingen part vet att jag hört allt. Vi alla har varandra som vänner på instagram och trots skitpratet så ser man sen hur de gillar varandrs inlägg hit och dit och skickar hjärtan. Varför denna falskhetI? Varför gilla varandra inlägg om ni inte tål varandra?
Kommer från ett jobb där mycket konflikter rådde och trodde denna plats var annorlunda men det verkar som att en del tjejer bara älskar att snacka skit om varandra.
Hur ska man hålla sig borta från detta?