• Anonym (ts)

rosa flytning tidig graviditet bild!

Jag har två uteblivna mf i bagaget, detta är min 8:nde graviditet.
    Första graviditeten jag har rosa flytning. Jag hade det redan runt implantation, dpo 11 samt igen i v 5+

Testerna har hela tiden ökat ioch ör jätte starka. Jag är liveädd för ännu ett mf?
    Har nån annan haft såhär, och vad har det varit? mf eller annat? Mängden är liten, har kommit ca var 4 dag, nån gån g per dag då.

Ångest? 

• Svar på tråden rosa flytning tidig graviditet bild!
  • Anonym (Camilla)

Jag blev naturligt gravid men var lite äldre så när jag fick rosa flytningar som fina blev jag förstås livrädd, 
    Fick sedan förklarat för mig att det är normalt och kan ske när livmodern växer.

Hade bara dessa flyttningar vid ett tillfälle vad jag minns.

• Anonym (ts)
    Anonym (Camilla) skrev 2025-01-11 15:05:46 följande:

Jag blev naturligt gravid men var lite äldre så när jag fick rosa flytningar som fina blev jag förstås livrädd, 
    Fick sedan förklarat för mig att det är normalt och kan ske när livmodern växer.

Hade bara dessa flyttningar vid ett tillfälle vad jag minns.

tack för svar. jo jag är inte ung jag heller? 39 och känns så jobbigt att toden rinner iväg. Mitt uteblivna mf var fostret slutat växa v 6+ var
    liksom avklarat när jag skulle ha varit i v 14-15?
  • Anonym (Siv)

Detdär ser inte hotande ut. Normalt. Hälsn en bm

• Anonym (ts)
    Anonym (Siv) skrev 2025-01-14 07:38:51 följande:

Detdär ser inte hotande ut. Normalt. Hälsn en bm

Fick en riktig blödning på sö kväll, som en matsked kanske. sen slutade det. Var på privat ul igår 5+3 och blödningen kom ej från livmodern och tappen såg stängd ut, och allt såg normalt ut och rätt storlek osv. 
    men idag igen en liten blödning... Könns inte lovande.... 

Kan du svara på vad som kan orsaka detta? Har växtvärk av och från, men inget ont.
    Kan man verkligen blöda utan att det slutar i mf? Vågar ej hoppas...
  • Anonym (Siv)

Ofta hittas ingen orsak. Slemhinnorna blir skörare vid graviditet, o blöder lättare hos vissa. 

• Anonym (Hanna)

Som någon redan skrivit så kan det bero på att livmodern växer så helt normalt 

• Anonym (Hannah)

Hur har det gått? ❤️

• Anonym (ts)

Flytningarna har fortsatt varje vecka, och i v 6 hade jag två mindre blödningar. Men är i v 12, och allt borde vara i sin ordning. Har ett litet hematom, om detnu är det som blöder.

Svar på tråden rosa flytning tidig graviditet bild!