• Jonne26

Är det okej att köra commando på gymmet?

Det vill säga träningsbyxor utan kalsonger under. Ponera att konturer av penis skulle synas genom byxorna, skulle det ändra situationen etiskt. Kan det uppfattas sexuellt, stötande eller fullt normalt och upp till var och en så länge känsliga område inte är direkt synliga? 

Motivera gärna hur du tänker

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är det okej att köra commando på gymmet?
  • Anonym (Äh)

Jag tänker att det inte spelar någon roll. Om byxorna är så tighta så kommer paketet synas väl ändå.

• Anonym (glas)

Jag tänker att det finns ingen som helst vettig anledning till att inte ha kalsonger under, utan att det handlar om att personen gärna vill ha blickar i skrevet och går igång på det. Därmed blir det bara sliskigt och äckligt.

• Jonne26

Objektivt argument för är att det är mer luftande för området. Subjektivt är det en friare känsla. Du menar att det endast din uppfattning om mannens motiv som är störande? Är handlingen i sig ofredande/störande eller bör det vara upp till var och en? 

• Jonne26

opinionen verkar relativt entydi, ej ok 

• Just Precis

Jag tycker att det är OK/ bryr mig inte. Råkar se kvinnliga motsvarande konturer varje gång, man behöver inte glo i någons skrev oavsett kön.

• Anonym (Tim Burton)

Varför tycker många män att det är en rättighet  att visa snabeln i tid och otid till kreti och pleti? 
    Så underbar är den inte. 

En krympt  svettig pitt i gymbrallor?  Kom igen liksom...

• Anonym (Cykelbyxan)

Många tjejer gillar detta i smyg. Men det skulle dom flesta inte erkänna.

• Anonym (Anc)

Sjukt många tjejer gör ju det så jag antar att det är ok även om något säger mig att du antagligen kommer stöta på patrull.

• Anonym (Olivia)
    Anonym (glas) skrev 2025-01-07 17:22:03 följande:

Jag tänker att det finns ingen som helst vettig anledning till att inte ha kalsonger under, utan att det handlar om att personen gärna vill ha blickar i skrevet och går igång på det. Därmed blir det bara sliskigt och äckligt.

Håller med. Förstår inte varför killar tror att hänget mellan benen är så intressant. Det är en kroppsdel som egentligen är ganska så ful, och alla ser ungefär likadana ut. Så varför ska man titta på ett svettigt skrev? Jag tittar bara på min sambo. 
  • Anonym (JB)

Vem skulle bry sig, tänker du? Kollar du på andra mäns skrev på gymmet? Jag gör det då inte så för min del får du göra som du vill.
    Det varken stör eller angår mig om andra har underkläder eller inte. 

• Anonym (JB)
    Anonym (Cykelbyxan) skrev 2025-01-07 21:41:04 följande:

Det visste jag inte. Vilken är källan? Har du länk?
  • Anonym (Fru Lagom)

Usch, bläääääääk!

• Anonym (Nytt)
    Anonym (Cykelbyxan) skrev 2025-01-07 21:41:04 följande:

🤣
Svar på tråden Är det okej att köra commando på gymmet?