• Anonym (Johan)

Massage gick överstyr

Fick rekommendation om att sambons kompis mamma var grym massös. "Kände" redan första tillfället att hon var väldigt intresserad utav sex. Mycket frågor och insinuationer om sex. Tredje tillfället var det kört. Vi hade sex på britsen! Min sambo säger "förut har du aldrig tagit massage - inte ens när vi varit i Thailand! Nu går du varannan vecka! Det är nästan så man undrar.."
    Helsike så påkommen jag kände mig! Nu vågar jag inte gå dit "offentligt" utan har fastnat i att smussla istället...... nåt som jag verkligen inte ville! Men jag vill inte vara utan det.....
    Är det vanligt att massage leder till sex (om det int är förtäckt bordell vill säga) eller är det jäkligt skruvat?

• Svar på tråden Massage gick överstyr
  • Anonym (Kim)
    Anonym (uttråkad) skrev 2025-01-09 15:30:49 följande:
    Nja, han insinuerar väl att du är en tråkig jäkel som sitter här och surar över att andra minsann har sex medans du får hålla tillgodo med fröken höger och FL.

Men jag kan ha fel Drömmer
    Skitfel! 😂 han får insinuera vad han vill. Det är inte mig det handlar om. Han är en otrogen sexköpare. Vore jag hans dam åkte han ur med huvudet före. Ja båda huvudena. Riktiga män håller inte på så. 
  • Anonym (Johan)

"riktiga män" är ett begrepp som jag tänkte att mest SD-killar höll sig med. "Riktiga män" som vill ha en undergiven thaitjej som sköter hushållet och gör "saker som kvinnor är tänkta att göra". "Riktiga män" som "vågar säga sanningen" och "vara som män ska vara". "Riktiga män" som är homofober, feminofober, klimatförnekare, antivaxxare och kallar miljöengagerade för "batikhäxor".

Är det en sån "riktig man" du är?

Jag är ingen "riktig man" för jag har 8 år på universitet, mekar motorcykel, dansar salsa, tränar MMA, stickar mössor och har renoverat 5 träbåtar från grunden.

• Anonym (Kim)
    Anonym (Johan) skrev 2025-01-10 08:26:26 följande:

"riktiga män" är ett begrepp som jag tänkte att mest SD-killar höll sig med. "Riktiga män" som vill ha en undergiven thaitjej som sköter hushållet och gör "saker som kvinnor är tänkta att göra". "Riktiga män" som "vågar säga sanningen" och "vara som män ska vara". "Riktiga män" som är homofober, feminofober, klimatförnekare, antivaxxare och kallar miljöengagerade för "batikhäxor".

Är det en sån "riktig man" du är?

Jag är ingen "riktig man" för jag har 8 år på universitet, mekar motorcykel, dansar salsa, tränar MMA, stickar mössor och har renoverat 5 träbåtar från grunden.

Sådana män du beskriver. Dem du tror jag är. Fy för den lede. Du är mycket mycket bättre. Bara den lilla detaljen att du köper sex. Problemet för dig är att du tror jag är en man men sorry jag är kvinna. De män du beskriver passar i handmaids tail. Du antar en massa som jag inte sagt och klistra på mig åsikter jag inte har. Att du är en otrogen sexköpande man är ju bara fakta. 
  • Anonym (Allvarligt!)
    Anonym (Johan) skrev 2025-01-09 13:45:59 följande:

Klart att jag förstår alla kommentarer och misstänklighet som kommer med detta. Jag tycker mig vara en mycket god människokännare och känner mig säker på att hon gjort detta endast med mig.
    Ska tilläggas att hennes massage är i mycket liten skala och att hon mest tar kunder som är folk hon känner eller är relaterad till och till allra största del andra kvinnor.
    Nu var inte syftet att rida ut som hennes försvarare, men jag tycker att det är lite väl cyniska kommentarer här.
    Det jag upplevde var att vi tillsammans tog det över en gräns och att det var något väldigt unikt som skedde.
    Men jag tänker att det i massagens sammanhang säkert kan finnas en spänning och laddning mellan terapeut och kund.

Fast om du går till henne och får massage och sex samtidigt och betalar henne varje gång även det officiellt bara gäller massage så är det ju så att du betalar för massage och sex, summan spelar ingen roll du betalar för massage och sex, du köper sex. 
    Troligtvis är inte du den enda hon gör så med men det kan naturligtvis ingen veta men du betalar henne för sex.
    Du kan ju fråga henne om hon gör det även till andra, visserligen kanske hon inte säger sanningen men du märker säkert på henne om hon säger sanningen eller ej.

Nu hände det inte en gång utan flera, då får du räkna med konsekvenser ifall det kommer fram, är det värt det?
  • Anonym (HWGA)
    Anonym (uttråkad) skrev 2025-01-09 15:30:49 följande:
    Nja, han insinuerar väl att du är en tråkig jäkel som sitter här och surar över att andra minsann har sex medans du får hålla tillgodo med fröken höger och FL.

Men jag kan ha fel Drömmer
    Det är väl inte själva sexet som personen har problem med, utan otroheten. Tror du inte?
  • Anonym (uttråkad)
    Anonym (HWGA) skrev 2025-01-10 13:34:12 följande:
    Det är väl inte själva sexet som personen har problem med, utan otroheten. Tror du inte?
    Troligen både och
  • Anonym (HWGA)
    Anonym (uttråkad) skrev 2025-01-10 13:36:28 följande:
    Troligen både och
    Tror jag inte en enda sekund på. Är själv emot otrohet. Även emot sättet som TS skriver i tråden. Det är respektlöst mot hans partner. Älskar dock sex och unnar andra att ha så mycket de bara orkar. Men det är ju din attityd här som är narrativet. Folk som är emot otrohet är bittra tanter som inte fått kuk på ett tag.
  • Anonym (uttråkad)
    Anonym (HWGA) skrev 2025-01-10 13:46:44 följande:
    Tror jag inte en enda sekund på. Är själv emot otrohet. Även emot sättet som TS skriver i tråden. Det är respektlöst mot hans partner. Älskar dock sex och unnar andra att ha så mycket de bara orkar. Men det är ju din attityd här som är narrativet. Folk som är emot otrohet är bittra tanter som inte fått kuk på ett tag.
    Att du helt plötsligt är så positiv till sex insinuerar att jag hade rätt i mina aningar.
  • Anonym (Veb)

både min tandhygienist och min massör är oerhört attraktiva kvinnor 60+. jag har givetvis tänkt ut det, så jag får känna deras fysiska närhet, förutom att de är kompetenta på det som ska göra rent yrkesmässigt :) 

• Anonym (HWGA)
    Anonym (uttråkad) skrev 2025-01-10 14:18:36 följande:
    Att du helt plötsligt är så positiv till sex insinuerar att jag hade rätt i mina aningar.
    Då måste dina aningar vara att folk som är emot otrohet även gillar sex.
  • Anonym (uttråkad)
    Anonym (HWGA) skrev 2025-01-10 15:22:35 följande:
    Då måste dina aningar vara att folk som är emot otrohet även gillar sex.
    Jaha om det är din tolkning så varsågod Solig
  • Anonym (HWGA)
    Anonym (uttråkad) skrev 2025-01-14 12:17:29 följande:
    Jaha om det är din tolkning så varsågod Solig
    Det är så det är i alla fall. Jag är starkt emot otrohet, men gillar sex. Att du verkar tolka det på annat sätt är inget jag kan göra något åt. Har varit så tydlig jag kan.
  • Anonym (uttråkad)
    Anonym (HWGA) skrev 2025-01-14 15:58:34 följande:
    Det är så det är i alla fall. Jag är starkt emot otrohet, men gillar sex. Att du verkar tolka det på annat sätt är inget jag kan göra något åt. Har varit så tydlig jag kan.
    Då är du väl undantaget som bekräftar regeln Drömmer
  • Anonym (HWGA)
    Anonym (uttråkad) skrev 2025-01-15 15:15:21 följande:
    Då är du väl undantaget som bekräftar regeln Drömmer
    Du kan väl förklara istället. Varför tror du att folk som inte gillar otrohet även har något emot sex? I min värld är det en väldig skillnad mellan att ha sex med någon och att gå bakom ryggen på sin partner.
  • Noname00
    Anonym (Johan) skrev 2025-01-09 10:39:11 följande:

Livet är inte alltid som man önskar eller föreställer sig. Man kan hamna i situationer av spänning och lockelser. Man kan vara svag och lättledd. Man kan också vara attraherad, känna sig bekräftad och attraktiv själv.
    Klart att jag rent rationellt visste att det hela var fel. Men det var det mest spännande jag upplevt på väldigt många år.
    Till er som tänker att hon är prostituerad vet jag inte vad jag ska svara. Det tror jag verkligen inte! Jag föredrar att vara naiv och tänka att det faktiskt var mig, och endast mig som hon vill ha för sex.

Vid massage är man ju nästintill naken och det är mycket fysisk kontakt. Min fråga var mer om det är vanligt att det kan uppstå situationer vid massage? Jag hade endast en erfarenhet av massage innan jag hamnade hos damen ifråga.

Kör hon thaimassasge eller traditionell massage?
  • Anonym (uttråkad)
    Noname00 skrev 2025-01-19 12:06:16 följande:
    Kör hon thaimassasge eller traditionell massage?
    Thaimassage ja det vet man ju vad det innebär Drömmer.....
Svar på tråden Massage gick överstyr