Konstig stämning i kompisgänget då flera är intresserade av varandra
Vi är ett kompisgäng som består av: mig, tre tjejer och tre andra killar. Det har blivit konstig stämning i gänget och jag vet inte riktigt hur man ska lösa det. Två av tjejerna kämpar om en av killarnas uppmärksamhet, och båda försöker typ få honom, och man märker att de ser varandra som rivaler. Sen har vi två av killarna som kämpar om en av tjejernas uppmärksamhet och båda vill verkligen ha henne (det gäller alltså inte någon av tjejerna som kämpar om den där killen, utan den tredje tjejen), och jag kan tillägga att den tjejen inte verkar intresserad av någon alls, möjligtvis att hon på något sätt är intresserad utav en av de andra tjejerna i gruppen (alltså av en av tjejerna som kämpar om den där killen), då jag har sett att de två tjejerna brukar gulla med varandra lite väl mycket.Om det är svårbegripligt så kan jag försöka förtydliga.
Men jag är då alltså den enda som inte är inblandad i denna soppa, men jag blir inblandad ändå eftersom jag är med i samma kompisgäng. Saken blir ju inte heller bättre av att alla förutom tjejen som har två killar hängandes efter sig, jobbar ihop. Vad ska jag göra? pallar inte fortsätta umgås om det ska vara så här infekterat.