• Anonym (Mister)

Blöta kyssar eller torra kyssar?

När man har hånglat upp varandra i ett ?förspel?och det är dags för själva akten brukar kyssandet ändra lite karaktär enligt mig.
    Det blir kraftigare och ännu hetare och för mig så får det gärna slaskas på med lite extra saliv ihop med mycket tunga, nafsande, läppar som vandrar iväg.

Min sambo gillar inte detta, det ska vara torrt på läpparna och inget slickande med tungan utanför munnen.

Hur mycket saliv vill ni ha och vad kan man göra för att få henne på andra tankar?

• Svar på tråden Blöta kyssar eller torra kyssar?
  • Anonym (Ragnar)

Kyssar över huvud taget har blivit mer sällsynt i vårt kärleksliv (60+), tyvärr. Även om vi fortfarande har bra sex tillräckligt ofta. Pussar förekommer rikligt, morgon och kväll. Men jag vill gärna ha blöta kyssar med mycket tunglek. 

• EnAnonumius

Att slabba med tungan utanför munnen är inte en del av "kyssandet". Att slabba med tungan utanför munnen är bara direkt avtändande.

Kyssandet sker inne i munnen och att man leker med varandras tungor. Man kan ha riktig våta heta kyssar utan att slabba med någon tunga utan för munnen.

Om du vill få henne att ändra sig så kanske du kan leda vägen och börja ändra på dig själv först.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Mister)
    EnAnonumius skrev 2025-01-07 08:47:47 följande:

Att slabba med tungan utanför munnen är inte en del av "kyssandet". Att slabba med tungan utanför munnen är bara direkt avtändande.

Kyssandet sker inne i munnen och att man leker med varandras tungor. Man kan ha riktig våta heta kyssar utan att slabba med någon tunga utan för munnen.

Om du vill få henne att ändra sig så kanske du kan leda vägen och börja ändra på dig själv först.

Just ordet slabba ger inte mig heller några trevliga vibbar. Det är inte några fumliga tonårsfasoner eller grovslick som menas. 
    Tänk mer erotiskt och stilfullt, lekande.
    Sen är det ju så att jag har fått anpassa mig och backat tillbaka i detta. 

• EnAnonumius
    Anonym (Mister) skrev 2025-01-07 09:53:58 följande:

Just ordet slabba ger inte mig heller några trevliga vibbar. Det är inte några fumliga tonårsfasoner eller grovslick som menas. 

Ja OJ vad jobbigt det är att skriva vad man faktiskt menar "stil fullt slickande" i stället för , vilket är ju också individuellt vad som menas med "stilfullt".

Sedan så var det ju du som skrev "slaska på med mer saliv" i din TS, hur stilfullt och "erotiskt" låter DET då? 🙄

Och nej jag avsäger mig all from av "erotiskt stilfullt", "slabbigt", "slaskande med mer saliv"...
    Fortfarande avtändande, med någon som skall slaska runt med tungan där den inte här hemma vid kyssandet, d.v.s utanför munnen

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Usch)
    Anonym (Mister) skrev 2025-01-07 09:53:58 följande:

Låter fruktansvärt avtändande ärligt talat.
Svar på tråden Blöta kyssar eller torra kyssar?