Hjälp ! Vi har inget sexliv och då friar han!
jag vet att en del kanske inte förstår mig nu eller tycker jag är konstig or whatever men jag är så vilsen .
jag och min sambo har varit tillsammans i 8år och har alltid haft bra sex , vpr relation har i början endast byggt på just sexet men sedan kom allt det andra och vi blev kära . Han är rätt äldre än mig som är 39år men vi har det bra tillsammans och det har funkat för oss. Nu i julas bestämde han sig för att fria och jag sa ja men jag är Livrädd för vårt sexliv har gått down the Hill..
jag behöver sex för att må bra men nu känns det inte som att det är viktigt för honom längre ! Jag känner mig livrädd , är det detta som jag har att vänta mig nu om vi gifter oss ? blir bara värre o värre och nu är det ett litet halvt stånd en gång i månaden ..knappt det.
nu kanske ni tänker men har hon pratat med honom ? jag har försökt och han vet så väl vad jag behöver och vi har pratat förut i liknande svacker pcg och det leder aldrig till något bra, . jag kan inte sluta fråga mig hur han tänker när han friar till mig men inte tydligen vill ha ett sexliv med mig ? Ska vi leva sexlösa i resten av våra dagar ?
snälla , var inte hård mot mig nu . Jag kanske är egoistisk eller vad som men jag behöver få sex .
Någon annan som känner igen sig ? vad ska man göra?
Jag älskar honom men inte så mycket att avstå helt från sex .