• Anonym (?)

Gula flytningar något att oroa sig för?

Hej, jag har sen en vecka tillbaka haft svamp och det kliar och svider så otroligt mycket och jag när jag trott att det försvunnit kommer det tillbaka därför har jag inte sökt vård för det. Svamp under graviditet förstår jag är vanligt det som oroar mig lite är att mina flytningar blivit väldigt gula med tiden och har svårt att tolka om dem till och med blivit lite gröna i färgen. Jag ska ta upp detta med min barnmorska imorgon, men är det någon här som vet nu om detta är något jag behöver kolla upp akut eller tror ni jag kan vänta tills imorgon? Jag ringde dessutom 1177 och förlossningen för några dagar sedan men fick inte riktigt svar på mina frågor därför frågar jag här om det kanske är någon som haft samma problem. Blir så orolig att det ska vara något farligt för mitt barn med tanke på att detta har hållit på i en vecka nu.

• Svar på tråden Gula flytningar något att oroa sig för?
  • Anonym (Hm)

Jag hade extremt mycket problem med svamp under graviditeten och en vecka med svamp är inte farligt i sig, men sjukt jobbigt. Varför köper du inte receptfria läkemedel på apoteket? Finns flera du kan använda under graviditeten så slipper du både flytningarna och klådan!

Svar på tråden Gula flytningar något att oroa sig för?