• Anonym (Soppan)

Att bli avvisad

Hej. 

Under 9 år har jag blivit mer eller mindre avvisad sexuellt av min sambo. Ni vet, känslan av en klump i magen? 
    Jag och min sambo har haft sex på ett ungefär....25ggr under dessa år. Vi har 2 barn så tack och lov att man fick dom. 

Efter 8 år så hittade jag en annan. Underbart sexliv osv. Jag berättade för sambon, han blev så ledsen såklart och har ändrat sig och vill ha ett sexliv, men nu vill jag inte. Jag känner mig taskig som avvisar han men han har avvisat mig i flera år. Jag känner ingen attraktion längre för han. Men vadå, ska jag helt plötsligt bli glad och tänka " ja äntligen vill du ha mig" va fan, hur ska jag känna o tänka? Jag är helt jävla tom...riktigt tom. Han som avvisat mig i flera år, nu passar de? Men jag har ju varit dum o hittat annan kille o legat med. Jag vet att de jag gjort är så fel!!  Men jag vet inte hur jag ska handskas med detta. Min sambo vill leva livet med mig och ha aktiv sexliv medan jag känner ett blä för han i sex. Va fan vilken soppa.  Riktig soppa har jag ställt till med...

• Svar på tråden Att bli avvisad
  • Anonym (Rakt på sak)

Men seriöst... Er relation har varit död i flera år, ge upp!

• Anonym (C)

Ja antingen löser ni det eller så får ni gå skilda vägar. Finns liksom inget alternativ. Att knulla vid sidan av är i mina ögon oförlåtligt oavsett kön.

• Anonym (Sf)

Hmm, att han vill ha sex med dig nu, beror ju på att han känner han är på väg att förlora dig,, om du stannar kvar , lär ju med säkerhet den nyfunna lusten avta efter en tid,, då står du där med samma man som inte vill ligga med dig , samt troligt tjat, anklagelser om otrohet som ny krydda i relationen,,,

• Anonym (Big dick)

HONOM!!
    "FÖR HONOM"

Inte "han"! 

• Anonym (Hm)

Det är lätt att lova mycket när man känner att man håller på att förlora någon, men en framtvingad sexlust leder nästan alltid till något negativt. Om du vill stanna med din partner behöver ni först gå till botten med vad det beror på och se om det finns något att jobba på eller inte. 

• Epikuros

TS säger ingenstans vad det är hon egentligen vill snacka om. 
    Vad är det du vill ha feedback på? Har du en fråga, eller mår du bara piss och vill få ventilera lite?

• Anonym (Malou)

Men varför är ni ens ihop?

Fundera på hur intresserad av sex med dig den här mannen möjligen kan vara och riv av plåstret bara. Du kan ju känna lust till en annan, se till att få ett gott liv innan tiden springer ifrån dig.

• Anonym (Oj)

Jag förstår inte hur man tänker när man skaffar barn med någon som man har ett så uselt sexliv med.

• Leila4
    Anonym (Big dick) skrev 2025-01-01 04:31:28 följande:

HONOM!!
    "FÖR HONOM"

Inte "han"! 

Orka märka ord
  • Anonym (Soppan)
    Epikuros skrev 2025-01-05 17:35:37 följande:

TS säger ingenstans vad det är hon egentligen vill snacka om. 
    Vad är det du vill ha feedback på? Har du en fråga, eller mår du bara piss och vill få ventilera lite?

Jo men lite ventilation tror jag faktiskt. Jag vet inte ens vad jag vill ha svar på. Personer här är lite elaka tycker jag och svarar så fult och lite med attityd. 
  • Anonym (Soppan)
    Anonym (Big dick) skrev 2025-01-01 04:31:28 följande:

HONOM!!
    "FÖR HONOM"

Inte "han"! 

Åh nej snälla vad menar du? Hahah har jag kommit till en svenskalärare som läser de här o märker mina ord? 😂
  • Anonym (A)
    Anonym (Soppan) skrev 2025-01-08 22:25:10 följande:
    Åh nej snälla vad menar du? Hahah har jag kommit till en svenskalärare som läser de här o märker mina ord? 😂
    Det heter SVENSKLÄRARE. 

Och du borde ha lämnat relationen du är för läääänge sen. Den är död. 
  • Hjelm

Ibland ska man bara inse att det är över.

Konstgjord andning kan man vara ge så länge något lever.

• Anonym (Hm)
    Anonym (A) skrev 2025-01-08 23:10:02 följande:
    Det heter SVENSKLÄRARE. 

Och du borde ha lämnat relationen du är för läääänge sen. Den är död. 
    Båda stavningarna är korrekta, där svensklärare främst används i formella texter, vilket en tråd på familjeliv inte är. Sluta försöka vara en besserwisser. Det klär inte någon. 
  • Leila4
    Anonym (Hm) skrev 2025-01-09 05:15:11 följande:
    Båda stavningarna är korrekta, där svensklärare främst används i formella texter, vilket en tråd på familjeliv inte är. Sluta försöka vara en besserwisser. Det klär inte någon. 
    Hur orkar man vara en ordpolis när någon skriver inlägg? För lite o göra....
  • Anonym (Big dick)
    Leila4 skrev 2025-01-11 12:48:38 följande:
    Hur orkar man vara en ordpolis när någon skriver inlägg? För lite o göra....
    Kan inte vara särskilt svårt att skilja på han och honom. 
  • Epikuros
    Anonym (Soppan) skrev 2025-01-08 22:24:04 följande:
    Jo men lite ventilation tror jag faktiskt. Jag vet inte ens vad jag vill ha svar på. Personer här är lite elaka tycker jag och svarar så fult och lite med attityd. 
    Håller med dig, tycker också att folk kan ha en hel del attityd. Lite onödigt när man skriver till en person som mår dåligt. 
    Jag lever i en liknande situation som du. Med den skillnaden att min fru hade sexlust en gång i tiden, medan din man aldrig verkar ha haft det. Det är mycket mer vanligt än man tror med män som har låg sexlust, så han är inte onormal på något vis. Men vad jag kan tycka är att han, om han redan från början visste att han har låg lust, borde ha talat om detta för dig, innan ni gick in i ett djupare förhållande. Visste han redan då, har han faktiskt gjort något fullt jämförbart med din otrohet. 
    Är så ledsen för din skull.
Svar på tråden Att bli avvisad