Att bli avvisad
Hej.
Under 9 år har jag blivit mer eller mindre avvisad sexuellt av min sambo. Ni vet, känslan av en klump i magen?
Jag och min sambo har haft sex på ett ungefär....25ggr under dessa år. Vi har 2 barn så tack och lov att man fick dom.
Efter 8 år så hittade jag en annan. Underbart sexliv osv. Jag berättade för sambon, han blev så ledsen såklart och har ändrat sig och vill ha ett sexliv, men nu vill jag inte. Jag känner mig taskig som avvisar han men han har avvisat mig i flera år. Jag känner ingen attraktion längre för han. Men vadå, ska jag helt plötsligt bli glad och tänka " ja äntligen vill du ha mig" va fan, hur ska jag känna o tänka? Jag är helt jävla tom...riktigt tom. Han som avvisat mig i flera år, nu passar de? Men jag har ju varit dum o hittat annan kille o legat med. Jag vet att de jag gjort är så fel!! Men jag vet inte hur jag ska handskas med detta. Min sambo vill leva livet med mig och ha aktiv sexliv medan jag känner ett blä för han i sex. Va fan vilken soppa. Riktig soppa har jag ställt till med...