• Anonym (Wishthinking)

Du har vunnit på Eurojackpot

Rent hypotetiskt, vad skulle DU göra om du stod som ensam vinnare på Eurojackpot 500 Miljoner kronor?

Jag skulle först och främst betala alla lån och avsluta krediter samt klippa alla kreditkort.
    Sen skulle jag köpa en tomt att bygga hus på med garage, en timrad gäststuga på  ca 50 kvm, med kamin och toalett med litet pentry.
    En mindre lada som skall hushålla slaktrum, och 3- 4 grisar och 5- 6 höns
    ( för eget bruk), ett lagom stort växthus som ska klara att utstå kalla vintergrader.
    Om tomten är i gräns med vatten, ett litet båtskjul för en vanlig båt typ person modell, med räls för att dra den från vattnet till skjulet inför vintern.

• Svar på tråden Du har vunnit på Eurojackpot
  • Anonym (Voss)

Låter trevligt att vara skuldfri, betala av alla lånen. Uppdatera fordonsparken, skaffa en tomt mot vattnet och bygga ett hus med den planlösningen jag vill ha med ett båthus. Har skissat lite på ett projekt där jag engagerar människor och skapar grönområde och odlingar i ett nedgånget fattigt område möjligen.

• Anonym (Marika)

Jag skulle dela upp pengarna till mina nära och kära så alla blir skuldfria och lite till.
    Jag skulle starta en fond för ensamstående föräldrar och lite annat som ger dem lite extra lyx under året.
    Jag skulle själv betala av mina lån, sälja bostaden och köpa något bättre både här och utomlands.
    Sedan skulle jag ta körkort ( och köpa bil) och glädjas av att jag kan kugga x antal gånger utan ångest och ha råd med det 😊

Antagligen skulle jag även skänka en del pengar till andra behövande.
    Skulle bli olycklig av för mycket pengar.

• Anonym (A)

Vet inte riktigt vad jag skulle göra med en så enorm summa pengar. Skulle skänka till nära och kära samt till annat.

Skulle inte vilja vinna så mycket pengar, skulle bli olycklig tror jag.

• Anonym (Hej)

Jag skulle köpa gummisnoddar för alla pengarna.

• Anonym (A)
    Anonym (Hej) skrev 2025-01-10 23:05:07 följande:

Jag skulle köpa gummisnoddar för alla pengarna.

Många gummisnoddar blir det.
Svar på tråden Du har vunnit på Eurojackpot