Dumpa en polare?
Hej behöver råd. Har en polare som jag har hängt med i 30 år. Vi har gjort allt ihop, håller på samma lag, kör samma bil, gillar samma musik, har supit, rest, flyttat och byggt en trall ihop. Men vi är inte buksvågrar. Vi har skämtat om det genom åren, men på sistone har jag börjat känna att det är jobbigt att vi inte har tagit det där sista steget i vår vänskap. Jag är buksvåger med många andra som jag är mindre bra vän med och därför känns det jobbigt. Så för en månad sen började jag fiska lite med min fru om hon ville ligga med min polare så vi kunde få det överstökat. Min fru vart jättesur och vi hade ett långt gräl om det. Visste varken ut eller in. Jag kände att det skulle vara lågt av mig att antyda att jag kunde liksom ligga med min polares fru, så jag vågade inte ens fråga honom. Då kom jag på att jag kunde skaffa en lösvagina och använda den och ge till min vän. Bättre än inget. Jag gjorde det. Det kändes nervöst och lite pinsamt att fråga honom sen, men tillslut gjorde jag det. Jag sa ?jag har kört den, nu är det din tur!?. Den jäveln svarade ?är det ok om jag tvättar den först?? Jag känner mig så jävla knäckt. Hur fan kan man sjunka så lågt? Jag har ändå offrat jävligt mycket för honom. Ska jag be honom dra åt helvete?
Rådvill