Varför är det så många som inte bryr sig om de hörs?
Varför är det så många människor som struntar i att de hörs när de knullar? Stön, skrik, sänggnissel, you name it.
Varför är det så många människor som struntar i att de hörs när de knullar? Stön, skrik, sänggnissel, you name it.
Antagligen för att de är helt uppe i sin njutning och inte bryr sig om sådana små detaljer.
Antagligen för att de är helt uppe i sin njutning och inte bryr sig om sådana små detaljer.
Det är inte deras fel att det är lyhört. Sex är inte värre än andra ljud som man hör från grannarna.
Det är en kombination av att man är mitt uppe i sin njutning och inte bryr sig att personer man inte känner eventuellt hör en ha sex
Stör man sig på allt vad det kan innebära med att bo runt människor så finns glesbygden, billigt är det också :).
Hör ju betydligt hellre att mina grannar har sex än att de t.ex bråkar och gormar. I lägenhet får man räkna med att höra sina grannar och hos mig är det tyvärr väldigt lyhört. När jag har sex lägger jag väldigt lite fokus på hur mycket jag låter men visst, jag låter väl något mindre hemma hos mig än hemma hos pojkvännen som bor i hus på landet .