• Anonym (Bystig kvinna)

Ni med små bröst…

Undrar över hur ni med små bröst ser på er själva, nu pratar jag om A-kupa eller ?tomma påsar?, känner ni er mindre kvinnliga? Är 40 år och har D-E kupa vilket på min kropp ser stort ut. De skumpar runt och är ivägen men får mig att känna mig kvinnlig, har svårt att föreställa mig själv hur det skulle vara att ha små bröst, praktiskt kanske men det skulle nog kännas som att något fattades. Min man skulle definitivt sakna dem!😊
    Så hur har ni som har små bröst det? Önskar ni att ni hade större? Känner ni er mindre kvinnliga? Hur känns det med bikini på stranden?

• Svar på tråden Ni med små bröst…
  • Tecum

Om jag som man ska drista mig att svara så föredrar jag små eller medelstora bröst (även om alla är fina). Det är inte okvinnligt med små bröst och det är synd om någon kvinna tycker det.

• Anonym (mm)
    Anonym (Bystig kvinna) skrev 2024-12-25 14:02:24 följande:
    Ni med små bröst?

Undrar över hur ni med små bröst ser på er själva, nu pratar jag om A-kupa eller ?tomma påsar?, känner ni er mindre kvinnliga? Är 40 år och har D-E kupa vilket på min kropp ser stort ut. De skumpar runt och är ivägen men får mig att känna mig kvinnlig, har svårt att föreställa mig själv hur det skulle vara att ha små bröst, praktiskt kanske men det skulle nog kännas som att något fattades. Min man skulle definitivt sakna dem!😊
    Så hur har ni som har små bröst det? Önskar ni att ni hade större? Känner ni er mindre kvinnliga? Hur känns det med bikini på stranden?

jag hittade en tjej i åre och vi började ha sex hon hade små bröst och det var avtändande det var som det var en kille. det gör jag inte om igen
  • Anonym (Rob)

Är väl ingen hemlighet att jag gillar smala tjejer och det så snyggt med små bröst.  Det ser mest naturligt ut på en smal tjej.  

• Anonym (Rob)
    Anonym (Tomma) skrev 2024-12-25 19:29:51 följande:

Mina bröst försvann efter amning (konstaterat ingen bröstvävnad kvar). Det var inte kul! Har nu medvetet lite övervikt för att inte vara helt platt. Har ca b-kupa vid bmi 27 och trivs bra med det! Hade ungefär samma vid bmi 20-22 innan barn.

Tragiskt och lite sjukt !

Varför leva ohälsosamt för brösten? Obegripligt.  Kvinnligheten sitter inte brösten.
  • Anonym (suck)

Men det handlar ju om proportioner. Små petit tjejer har små bröst. Feta stora kvinnor har feta stora pattar...

• Anonym (Hej)

Jag föredrar små fasta bröst.

• Anonym (Rob)
    Anonym (suck) skrev 2024-12-25 22:17:16 följande:

Men det handlar ju om proportioner. Små petit tjejer har små bröst. Feta stora kvinnor har feta stora pattar...

Jo, precis och mer andel fett i brösten ger hängigare bröst.
  • Anonym (Drömmen om en kollega)

Hellre en stor och härlig vältränad rumpa än ett par enorma meloner. 

De kvinnor som jag har varit med som har haft stora har ofta klagat på ryggont, att dem är i vägen, obekvämt osv. 

• Anonym (JJ)
    Anonym (suck) skrev 2024-12-25 22:17:16 följande:

Ja alltså ofta blir ju brösten ganska mycket större om man går upp i vikt och mindre om man går ner, det är ju så det funkar. Har sett tjejer som har gått från typ A-B till D-kupa eller större och tvärtom bara av att gå upp eller ner i vikt.
  • Mayjel

Är lite fräschare med mindre byst. De pekar mer uppåt och det blir därmed inte lika svettigt och trångt mellan bröstet och hud. Jobbigt med större byst under sommaren då man får pudra med babytalk eller handgel därunder för att det inte ska uppstå dålig lukt. 

Små bröst sitter snyggare och mer säkert under en baddräkt också. Men alla brösttyper har väl sin charm kan jag tycka och kvinnligheten i bröst sitter inte enbart i kupstorlek. 

• Trudekt

Jag är man och har ärligt talat aldrig hört någon man tala nedsättande om sin flickväns/sambos/frus bröst. Visst, finns säkert bröstfixering i samhället, men vuxna män tycker om olika storlekar, och bäst är den storleken som deras kärlek har.

• Stefano82

För mig är B och C kupa finast. Men alla bröst är fina på sitt sätt!.

• Anonym (suck)
    Anonym (Bystig kvinna) skrev 2024-12-25 14:02:24 följande:
    Ni med små bröst?

Vad väger du och hur lång är du?
  • Anonym (Boobis)

Jag är en lagom gammal kille som gillar alla sorters bröst.
    Men om man får välja så föredrar jag små fasta bröst mot stora hängande.
    Men visst är jag svag för en rejäl uringning.

Men en kvinna med små bröst är väldigt vackert.

• Anonym (Smal)

Jag är ganska så smal och jag har typ normalstora bröst  

Svar på tråden Ni med små bröst…