• Anonym (Glenn)

Varför tror alldagliga kvinnor att de har en chans på hunkar?

Ser det här hela tiden, alldagliga, halvsöta, snygga och tom halvfula kvinnor som tror sig ha en chans på riktiga hunkar, kändisar, miljonärer och typer av män som kan få jättesnygga tjejer. Som bäst lyckas de bli något tillfälligt eller lågprioriterad kk, ibland inte ens det. Ibland med resultatet misandri.

Vad orsakar den här övertron på sin egen attraktionskraft? 

• Svar på tråden Varför tror alldagliga kvinnor att de har en chans på hunkar?
  • Anonym (I)
    Anonym (J) skrev 2024-12-23 17:23:53 följande:
    Har samma person skrivit bägge trådar eller vad menar du? De verkar inte ens ha en likhet med varandra.
    Nej den ena har startats av en man och den andra av en kvinna. Den andra jag letade efter hade också startats av en kvinna och påminde mer om denna. 
  • Anonym (A)

Min teori är att kvinnor som var snygga som unga men som sedan förfaller inte har koll på sitt förfall. Självbilden är från förr helt enkelt. Glansdagarna är över men det har de inte fattat ännu.

• Anonym (stina)

Och så är kvinnohataren igång igen. Han startar en tråd för att förolämpa och sedan så försvinner han. Och detta gör han om och om igen.

• Anonym (stina)

Några namn på nick av kvinnohataren är alfahannen, halvsvensk och Rob. 

• Anonym (K)
    Anonym (stina) skrev 2024-12-24 18:23:22 följande:

Några namn på nick av kvinnohataren är alfahannen, halvsvensk och Rob. 

Alfahannen och Halvsvensk är definitivt samma person men inte säker på att Rob är samma. Även om åsikterna är samma är det mycket i språket som skiljer dem åt. Däremot var Rob tidigare känd som Pelle.
  • Anonym (Myra)

Sociala medier, media, influencers, reality shows. Folk har tappat det. Gäller båda könen. Leta efter äkta vara och riktig kärlek istället.

• Anonym (Affekt afghan)

Mycket bra fråga. Man tror väl att hundratals inviter fr okända män på nätet bryyder ngt mer än att de bara vill knolla

• Anonym (Rob)

Tror det handlar om att män sätter på vadsomhelst med två ben.  Dvs, för alldagliga kvinnor kan få hur mycket sex som helst. Även med 10-poängare.  Men det är annan sak att få en långvarig relation med en mycket snyggare kille. Ändå kommer alldagliga kvinnor att sikta högt och bli sårade av män över sin liga.

• nihka
    Anonym (I) skrev 2024-12-23 13:44:41 följande:
    Håller med helt. Men det är synd att du inte det i den omvända tråden.
    Det går aldrig att se vad andra tror. Vad menar du? Att jag har sagt någonstans att jag kan se vad andra har för uppfattning? Verkar fattas nåt eller några ord i ditt inlägg.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Anonym (.)
    Anonym (stina) skrev 2024-12-24 18:21:10 följande:

Och så är kvinnohataren igång igen. Han startar en tråd för att förolämpa och sedan så försvinner han. Och detta gör han om och om igen.

Först tänkte jag att det måste vara en person med ett verkligt tråkigt liv när han skapar dessa trådar men det kanske är så att han bara är ledsen och egentligen behöver en kram.
  • Anonym (Lille skutt)
    Anonym (.) skrev 2024-12-26 14:39:46 följande:
    Först tänkte jag att det måste vara en person med ett verkligt tråkigt liv när han skapar dessa trådar men det kanske är så att han bara är ledsen och egentligen behöver en kram.
    Ni får göra som Bamse, att vara smäll mot dom som är dumma.
  • Anonym (J)
    Anonym (stina) skrev 2024-12-24 18:21:10 följande:

Obehagligt. 
  • Anonym (stina)

I så fall skulle han inte vara så fördömande och nedlåtande mot kvinnor. Det är exakt samma trådar på Flashback. Kvinnor ska inte få rösta, är fula och feta efter 30+ och borde inte ha några högre tjänster. Han anser att det är vi kvinnor som förstör hela samhället. Hat, hat, hat. Och samtidigt så beskriver han sig själv som jordens underverk. Till slut känner man igen hans inlägg och trådar, det är samma sak hela tiden. 

• Anonym (Glenn)
    Jag har ett stundtals rätt tråkigt liv ja.
  • Anonym (Glenn)
    Anonym (stina) skrev 2024-12-27 16:14:19 följande:

I så fall skulle han inte vara så fördömande och nedlåtande mot kvinnor. Det är exakt samma trådar på Flashback. Kvinnor ska inte få rösta, är fula och feta efter 30+ och borde inte ha några högre tjänster. Han anser att det är vi kvinnor som förstör hela samhället. Hat, hat, hat. Och samtidigt så beskriver han sig själv som jordens underverk. Till slut känner man igen hans inlägg och trådar, det är samma sak hela tiden. 

Hahaha är jag Rob/Pelle nu? Nåja tidigare har jag blivit beskylld för att vara Kaffedraken så det är väl ett steg upp. Nej, jag är en tredje, separat, tragisk herre som startar provokativa trådar, dock betydligt mer sällan än de andra.
  • Anonym (gg)

Självförtroende och bra självkänsla är sexigt, chansen att få den man/kvinna man vill ha ökar markant om man innehar dessa.

Svar på tråden Varför tror alldagliga kvinnor att de har en chans på hunkar?