• Anonym (Man)

Problem med tidig utlösning

Hej! Är en 35 årig man som mer eller mindre alltid haft problem med tidig utlösning. Ibland känner jag att jag har lite kontroll men oftast inte. Vad är normalt? Är det vanligt att man kan knulla oavbrutet i högt tempo i en halvtimme utan att komma eller är det mest fantasier? Hur gör man för att hålla tillbaka utlösningen? Kniper man åt på nått sätt för att hålla eller kommer aldrig ens känslan att man snart kommer?

• Svar på tråden Problem med tidig utlösning
  • Motherinlaw

Likt dig så har jag alltid haft svårt att hålla igen, har upptäckt att det beror mycket på tjejen också. Vissa tjejer har jag kunnat pumpa tills att jag själv vill komma och andra har jag kommit av att bara köra in dicken mer eller mindre. 

Sägs att det ska gå att träna upp men jag var aldrig orkat. 

• Anonym (R)

Det är en spärr i huvudet! Tror jag iaf. Jag var här om dagen inte alls upplagd för sex. Barnen sover frun duschade och jag borstade tänderna. Ut ur duschen kommer frun o går direkt på mig o får mig hård. Vi kör på bakifrån (vilket jag sällan kan hålla mer än nån minut, pga känns så jävla mkt o hon är så sjukt snygg i den ställningen) nu kunde jag pumpa på hur längre som helst o fick verkligen fokusera för o kunna komma.

andra gånger kommer jag nästan direkt. Tror det sitter så sjukt mkt i huvudet, kåtheten osv. Jag övar genom att ta pauser eller om det är riktigt illa så onanerar jag innan jag vet vi ska ha sex. Är 34 btw o ja jag kommer också för tidigt för ofta. 

• Anonym (Man)

Skönt att höra att det finns fler med samma bekymmer. Håller dock med om att det ibland går köra på ett bra tag innan man kommer, särskilt bakifrån kan jag oftast hålla mig längre. Brukar också dra en runk innan vi ska knulla men det är ju inte alltid man kan planera. Känner faktiskt att jag har bättre koll nu än för några år sedan. Skulle bara vilja ha ännu mer kontroll så man kan köra på längre. Frågan är om det är vanligt att kunna hålla sig riktigt länge så kvinnan hinner komma flera gånger innan man själv kommer eller om det är mer snack än sanning. Har varit med samma kvinna i snart 18 år så det var länge sen man hade sån kontakt med andra kvinnor så jag vet inte vad som är normalt och inte.

• Anonym (Kvinna)

Jag är kvinna men tror inte en halvtimme är så vanligt för de flesta om man inte har t.ex druckit alkohol, är påverkad av nått annat, har tagit något läkemedel eller ganska nyligen har kommit innan. Annars är det nog vanligare att det tar längre tid. Min sambo håller aldrig på en halvtimme om han inte har gjort något av det ovannämnda , oftast är det några minuter. 

• Anonym (Dennis)
    Anonym (Man) skrev 2024-12-22 22:02:42 följande:

Brukar också dra en runk innan vi ska knulla men det är ju inte alltid man kan planera. 

Blir det någon skillnad då?
  • R3al

OMG 

Man håller väl inte tillbaka utlösningen... inte så att picken blir obrukbar efter utlösning.
    Prata med din partner med kroppspråket ... tillfredsställ henne....   

Du är en gammal gubbe helt otroligt att du inte vet hur man har sex. 

Knäpp
  • Anonym (Man)
    R3al skrev 2024-12-23 01:07:32 följande:

OMG 

Man håller väl inte tillbaka utlösningen... inte så att picken blir obrukbar efter utlösning.
    Prata med din partner med kroppspråket ... tillfredsställ henne....   

Du är en gammal gubbe helt otroligt att du inte vet hur man har sex. 

Haha tack för den😅
  • Anonym (Man)
    Anonym (Dennis) skrev 2024-12-23 00:41:07 följande:
    Blir det någon skillnad då?
    En aning kanske.
  • Anonym (Göran.)
    Xylocain, salva 5 % 10 g

xylocain är en bedövningssalva som finns på apoteket

kostar ca 60kr.  

Den är väldigt bra. Mycket billigare än de salvor som finns mot för tidig utlysning.  

Den luktar inte gott men lukten försvinner väldigt fort. 

Hur mycket man ska ta får man prova sig fram till. 

En bra mängd är som en halv ärta.  

smörj in ollonet, vänta några minuter.  Man kan även skölja ollonet med vatten. 

Man kan prova att bara smöra undersidan av ollonet, testa dig fram. 

för mig har det fungerat mycket bra.  

Svar på tråden Problem med tidig utlösning