• Anonym (Anonym)

Missfall på gång?

Jag är i v 6+1 och har fått en blödning, började som bruna flytningar igår och idag är det rött med samma mängd som första dagen på mensen. Är som små små små smulor i blodet. Har inte ont, känns som en jääääääääättesvag mensvärkkänsla. 

Vad tror ni? Kan det vara så här när man är gravid eller är det troligen missfall på gång? Har vul på torsdag då jag ändå skulle på det, vet ej om jag ska ringa o fråga om detta eller bara vänta in tiden. När jag googlat så verkar det inte vara så mycket de kan göra oavsett så här tidigt(?) 
  • Svar på tråden Missfall på gång?
  • Anonym (Blåbär)

Håller tummarna att det är ofarlig blödning 🙏🏻 

För mig började missfallet med rosa och bruna flytningar och sen blev det sämer och mer, till sist blod och mensvärk? Tyvärr är det bara att avvakta och se vad som händer. 

• Anonym (Anonym)

Tack för ditt svar blåbär. Jag var på vul idag och fick bekräftat missfall. :( Så tråkigt, vi har haft svårt att bli gravida och när det äntligen hände togs det ifrån oss igen. Vet att många andra också gått igenom det men just nu känns det väldigt jobbigt. Behöver nog landa några dagar innan man ställer om sig på att försöka igen. 

• Anonym (Blåbär)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-12-17 17:28:28 följande:

Tack för ditt svar blåbär. Jag var på vul idag och fick bekräftat missfall. :( Så tråkigt, vi har haft svårt att bli gravida och när det äntligen hände togs det ifrån oss igen. Vet att många andra också gått igenom det men just nu känns det väldigt jobbigt. Behöver nog landa några dagar innan man ställer om sig på att försöka igen. 

Beklagar 💔

Vet tyvärr precis hur det känns, har också kämpat länge och så lyckas man till sist och så slits det ifrån en? så tråkigt. Om det är till någon tröst så blev jag gravid bara några veckor efter missfallet, så chockad då det tagit så lång tid tidigare. 

Kram till er, det kommer bli bättre sen, men man måste få sörja det som inte blev först.

Svar på tråden Missfall på gång?