• Lazenby

Oväntad lust

En oväntad komplikation har uppstått utifrån ett rätt äckligt nödläge. I somras hyrde jag och min fästmö en stuga i skärgården. Hennes tvillingsyster som är singel kom och bodde med oss en vecka. Vi satt gräset och drack vin en del. Mot slutet av veckan kom min tjej och sa att systern hade panik och jag måste hjälpa henne( är sjukvårdsutbildad) .Hon hade fått ett flertal fästingar runt anus och kunde in få bort dem. Min tjej har total spindel och krypfobi så hon var inte att räkna med. På ön finns ingen läkare och det var kväll. Hon hade panik. Efter lite vin för alla så gick jag med på det. Hon drog ner kjolen och svankade. Jag tog sprit på och drog ut dem snabbt med pincett. Jag var tvungen att beröra hennes anus och vulva. Nu till det jobbiga. Hon blev enormt blöt under ?operationen ?. Efter detta har stämningen förändrats. Systern och jag tittar på varandra på ett annat vis. Jag upplever ömsesidig attraktion. Min fästmö skrattar bara och säger saker som anspelar på rumpor etc. Vad göra? 
  • Svar på tråden Oväntad lust
  • Anonym (Troll)

Börja med att läsa erotiska noveller utgivna i bokform så du lär dig hur man utformar en sexberättelse på ett mer trovärdigt sätt.

• Anonym (Troll)
    Lazenby skrev 2024-12-14 17:45:43 följande:

Kan du inte besvara seriöst så kan du göra något annat.

De seriösa svaren kommer när man skriver en seriös tråd.
  • Anonym (Troll)

Och mitt svar var ändå ett råd apropå det du skriver.

• Anonym (Nej)
    Lynx123 skrev 2024-12-14 21:50:44 följande:

Den där går väl ingen på?

Nej
  • Motherinlaw

Det går inte att skriva något här längre utan att folk klassar det som fredagstråd eller novell. 

Jag tycker ts ska utforska systerns lust alt föreslå trekant 😜

Svar på tråden Oväntad lust