Tänker på någon annan
Tänker ni på någon annan när ni har sex med er partner?
Går det lättare för er då?
Kan du inte komma annars?
Nej det gör jag inte focus på partner och hennes njutning, tänder som tusan på det
Nej, har mitt focus på partnern.
Varför kan ingen stava rätt till "fokus" nu heller?
Jag tänker på vem eller vad som helst som gör att det funkar.
Nej det är att vara otrogen.
Vidrigt. Man får ju hoppas att ni är okej med att er tjej/kille gör likadant isåfall, tänker på någon annan för att ha det mer skönt. Ligg med den istället då! Än att utnyttja den man är med. För det tycker jag man gör.
Nej det är att vara otrogen.
Jag gör tvärtom, tänker på någon annan för att inte komma så snabbt 🙈
Jag tänker ofta på andra, särskilt på slutet för att få sista knuffen till orgasmen. Det är alltid någon jag känner, kan vara svägerskan, en kvinnlig bekant, min vuxna styvdotter, en manlig sexchattare jag brukar fantisera med.
Jag har inga planer på att förverkliga några av fantasierna.
Jag har inget emot om min fru skulle tänka på andra. Det är ju bara en lek. Lust föder lust.
Jag gör tvärtom, tänker på någon annan för att inte komma så snabbt 🙈
Ja det händer att jag tänker på någon annan än den jag har sex med. Den personen kommer jag aldrig att ha sex med på riktigt.
Det hjälper att nå orgasm men behövs inte. Är mer en extra krydda.
det är ganska porrigt att tänka på nån annan, men du har fortfarande sämste sex än att vara m nån du vill vara m, så.. sikta högre
Jag kan ibland tänka att min tjej ligger med någon annan när vi har sex. Ibland brukar hon fråga om jag skulle vilja se henne bli påsatt eller att någon knullar henne - då kommer jag oftast fort.
Jag kan komma utan detta inspel men ibland när det av någon anledning tar lite längre tid brukar min tjej börja snacka lite snusk och då kommer jag ofta rätt snabbt.