• Anonym (A)

Är detta ett spökstreck eller super tidigt positivt?

Jag hade ägglossning för 6 dagar sedan, och tog idag ett graviditetstest och fick detta, är det ett spökstreck eller är det positivt? Det känns som att 6 dagar efter ägglossning är alldeles för tidigt för att få ett tidigt resultat.. 

• Svar på tråden Är detta ett spökstreck eller super tidigt positivt?
  • Anonym (Hm)

Det är nog ett spökstreck dessvärre. Ganska vanligt att få och lika irriterande varje gång. Läste du testet inom rätt tid och är du långt ifrån BIM? Ta ett till om några dagar annars. 

• Anonym (A)

Det var ett spök sträck, plussade sen 10 dagar efter ägglossning men de var ett tidigt missfall så började blöda 5 dagar efter 💔

• Anonym (Hm)
    Anonym (A) skrev 2024-12-20 06:09:27 följande:

Det var ett spök sträck, plussade sen 10 dagar efter ägglossning men de var ett tidigt missfall så började blöda 5 dagar efter 💔

Jag beklagar verkligen. Ett missfall är en mycket jobbig sak att gå igenom. Ska man försöka se något positivt så är det att du ändå kan bli gravid, det är inte alltid man vet sånt förrän man faktiskt testat. Och! din lilla väntar nog på dig 😌 tänk hur mycket som faktiskt måste gå rätt för att det ska bli en hel människa. 
  • Anonym (A)
    Anonym (Hm) skrev 2024-12-20 13:25:01 följande:
    Jag beklagar verkligen. Ett missfall är en mycket jobbig sak att gå igenom. Ska man försöka se något positivt så är det att du ändå kan bli gravid, det är inte alltid man vet sånt förrän man faktiskt testat. Och! din lilla väntar nog på dig 😌 tänk hur mycket som faktiskt måste gå rätt för att det ska bli en hel människa. 
    Ja det är så man får tänka, har fått 2 missfall efter varandra nu så vi får väl se vad som händer nästa gång, kanske tredje gången gilt som de brukar sägas 👍
    Tack för peppen!
Svar på tråden Är detta ett spökstreck eller super tidigt positivt?