• Anonym (Killen)

Män som inga kvinnor vill ha

Män som inga kvinnor vill ha. Hur gör ni andra för att tillfredsställa er sexuella drift och behov av närhet?

Det jag brukar jag göra är att jag kan gå ut på krogen, ha kul, prata med folk, ta en drink eller två. Eftersom jag vet att jag kommer gå hem ensam så kan jag gå när jag själv blir uttråkad. Sen hemma så brukar jag använde porr, eller någon cam-tjänst om jag känner mig riktigt ensam eller bara fantasin. Beror på. Så låtsas jag att jag har en tjej med mig i fantasin och försöker skapa intimitet och närhet i tanken samtidigt som jag onanerar. 

På så vis så blir jag mer tillfredsställd än om jag bara skulle onanerat. Det blir så nära en fantasi av en kvinna som möjligt. 

Men jag börjar fundera över hur man kan förbättra det eller andra tips och råd tas emot. Hur gör andra?

• Svar på tråden Män som inga kvinnor vill ha
  • Anonym (Killen)
    Anonym (Nomin) skrev 2024-12-06 19:18:59 följande:
    Det märks på din titel "män som inga kvinnor vill ha" Blir dessutom en självuppfyllande profetia. Finns olika sätt att uttrycka sig på som inte blottar ett tycka synd om sig själv. 
    Sen är det så att titeln är inte skriven först och sen 15 års utgång utan resultat. Då håller jag med om självuppfyllande. Den är skriven efter 15 års utgång o då blir det ett konstaterande. 

Nä återgång till ämnet istället. Annars tror jag du är en sån som tycker om att trasha andras trådar. 
  • Anonym (Nomin)
    Anonym (Killen) skrev 2024-12-06 19:35:15 följande:
    Sen är det så att titeln är inte skriven först och sen 15 års utgång utan resultat. Då håller jag med om självuppfyllande. Den är skriven efter 15 års utgång o då blir det ett konstaterande. 

Nä återgång till ämnet istället. Annars tror jag du är en sån som tycker om att trasha andras trådar. 
    Det kan vara ett konstaterande att du tycker synd om dig själv också. Den hjälpen jag erbjuder är att få dig att förstå det och arbetar med det. Dvs självinsikt. Hur ska du annars finna dig och bli lycklig i det?
  • Anonym (Lilo)
    Anonym (Nomin) skrev 2024-12-06 20:37:58 följande:
    Det kan vara ett konstaterande att du tycker synd om dig själv också. Den hjälpen jag erbjuder är att få dig att förstå det och arbetar med det. Dvs självinsikt. Hur ska du annars finna dig och bli lycklig i det?
    Det känns som du försöker lösa ett icke-problem här faktiskt.

Bra gjort av dig TS att göra det bästa av situationen. Hoppas du blir positivt överraskad av någon kvinna en gång.
  • Anonym (/)
    Anonym (!) skrev 2024-12-06 19:11:18 följande:
    Hjälp vad tragiskt!!
    Det kan jag förstå att du tycker.
  • Anonym (Va?)

Asså vad är det jag hör. 
    Varför ska man alltid klanka ner på män som inte får tjejer. Varför är det här ämnet något som ska tystas. 

Sen vad är det för fel på att han tycker synd om sig själv???
    Det är ju troligen inte så att han tycker synd om sig och sen inte får tjejer. Han säger ju att han försökt i 15 år. Troligen så var han väl framåt och försökte första tiden. 

Om man inte lyckas på 15 år vem sjutton skulle inte tycka synd om sig själv. Är väl hur naturligt som helst. Nu säger han visserligen att han inte gör det. Men skulle han det så är det väl inte bara naturligt utan jag skulle tycka även befogat att tycka synd om sig själv. Det med all rätt att tycka synd om sig själv efter 15 år!!!

• Anonym (Man 9)

Ja trivs som singel göra de man känner för , men ja känner inget behov av närhet direkt , de gånger man blir sugen så e de bara tömma själv,  tar mer energi än nytta å leva ihop eller ragga på tjejer, haft långa förhållanden innan , men känner att de inte e min grej!

• Anonym (Johlop)

Fokuser på mina hobbys, tränar på gym och skapar perfektion i min vardag. Umgås med vänner och ser till att vara aktiv i föreningar och knyta kontakter. Tränar också på att vara social så gott det går. Bryr mig inte om kärleken. Tänker att händer det så händer det men det är inte det största fokuset i mitt liv och ser till att jag inte är desperat och kollar inte porr. Försöker undvika sunkiga ensamhetsmönster. Lagar bra käk och försöker hålla ordning.

• Anonym (M)

Man får se till att bli någon att ha. Handen på hjärtat så kommer nog aldrig någon att kalla mig för snygg (däremot säkert ful av en hel del) men jag är charmig, smart, full av överraskningar och en jävel i sängen. Det räcker för att göra mer än en kvinna intresserad.

Den största förändringen för mig blev den dagen jag la undan all bitterhet och alla tankar om att jag förtjänade bättre. Slutade att vara snäll bara för att och blev rak och tydlig istället. Sen dess har det rullat på.

• Anonym (Killen)
    Anonym (M) skrev 2024-12-06 22:32:16 följande:

Man får se till att bli någon att ha. Handen på hjärtat så kommer nog aldrig någon att kalla mig för snygg (däremot säkert ful av en hel del) men jag är charmig, smart, full av överraskningar och en jävel i sängen. Det räcker för att göra mer än en kvinna intresserad.

Den största förändringen för mig blev den dagen jag la undan all bitterhet och alla tankar om att jag förtjänade bättre. Slutade att vara snäll bara för att och blev rak och tydlig istället. Sen dess har det rullat på.

Håller med. När man släpper hoppet och samtidigt bitterheten då känns det inte längre jobbigt. Mer än själva intimiteten man får lösa på egen hand på olika sätt. Då kan man ha kul på egen hand istället. 
  • Anonym (wtf)
    Anonym (!) skrev 2024-12-06 19:11:18 följande:
    Hjälp vad tragiskt!!
    Vad tycker du han skulle göra istället? Om det ger honom bättre livskvalitet så har jag inget att invända emot det. Han utnyttjar ingen som jag ser det i alla fall. Det är hans pengar och bara han kan avgöra om det är värt det eller inte. 
  • Anonym (Rob)

Högerhanden duger bra.

• Anonym (Killen)

Har börjat fundera över om telesex är bättre då man får prata med någon på svenska och kan fantisera. Men vad jag förstår så är det mest fejk från tjejens sida vilket gör att man inte blir så på.

• Anonym (!)
    Anonym (Killen) skrev 2024-12-14 18:46:36 följande:

Har börjat fundera över om telesex är bättre då man får prata med någon på svenska och kan fantisera. Men vad jag förstår så är det mest fejk från tjejens sida vilket gör att man inte blir så på.

Det är väl självklart att det är fejk? Finns det män som inte förstår det? 
  • Anonym (Va?)

Jag tänker du kanske kunde skapa dig en fantasi om att du har träffat en härlig kvinna som du får med hem o i fantasin har ni en trevlig kväll över ett glas vin o hamnar i säng. På så vis tänker jag att dina intimitets och social känslor blir mer tillgodosedda även om det inte blir det till 100 procent. 

• Anonym (Killen)
    Anonym (Va?) skrev 2024-12-15 21:32:04 följande:

Jag tänker du kanske kunde skapa dig en fantasi om att du har träffat en härlig kvinna som du får med hem o i fantasin har ni en trevlig kväll över ett glas vin o hamnar i säng. På så vis tänker jag att dina intimitets och social känslor blir mer tillgodosedda även om det inte blir det till 100 procent. 

Hmm. Gillar idén. Är väldigt visuell av mig men kanske man kan skapa en story ändå. 
  • Anonym (pragmatisk)

Har du övervägt att skaffa en sexdocka? Det är klart att många säkert tycker att det är patetiskt osv, men om det kan bidra med något positivt i tillvaron så varför inte. Och om du en dag skulle träffa en tjej behöver du ju inte berätta om sexdockan såklart.

• Anonym (Killen)

Sexdocka vore spännande men dyra som bara den. Men tack för tipset. 

Samt lycka till alla som fick napp ikväll. 

Själv hade jag kul, dansade, talade med goa personer både kvinnor o män. 

• Anonym (A)
    Anonym (Johlop) skrev 2024-12-06 22:32:12 följande:

Fokuser på mina hobbys, tränar på gym och skapar perfektion i min vardag. Umgås med vänner och ser till att vara aktiv i föreningar och knyta kontakter. Tränar också på att vara social så gott det går. Bryr mig inte om kärleken. Tänker att händer det så händer det men det är inte det största fokuset i mitt liv och ser till att jag inte är desperat och kollar inte porr. Försöker undvika sunkiga ensamhetsmönster. Lagar bra käk och försöker hålla ordning.

Du verkar för vettig för att kunna vara singel allt för länge
  • Anonym (Killen)
    hmm77 skrev 2025-02-02 08:43:33 följande:

skaffa en tjej är ju ett tips

Tips på hur när allt leder till inget. 
    Trots roliga kvällar med tjejer så ursäktar de sig o går hem med andra. 
Svar på tråden Män som inga kvinnor vill ha