Sex med bästa kompisen av samma kön.
Hej!
Hej!
Du är bi/pan. Visst att folk testar någon enstaka gång men nu har ni kört på igen vilket tyder på att du inte är straight.
Hej!
Tänk att vissa är så upptagna med att placera in allt och alla i fack?!
En sexuell handling definierar väl inte ens läggning? Jag kan ta en cigarett utan att definiera mig som rökare.
Jag har aldrig varit ihop med en annan tjej och jag får inte "de känslorna" för andra tjejer. När det kommer till "kärlek" och förhållande så är det killar för mig. Men jag har haft sex med andra tjejer och jag älskar det!
Jag tror kanske att vivi skulle bredda sitt perspektiv eller jobba lite med sina fördomar kring detta?
Tänk att vissa är så upptagna med att placera in allt och alla i fack?!
En sexuell handling definierar väl inte ens läggning? Jag kan ta en cigarett utan att definiera mig som rökare.
Jag har aldrig varit ihop med en annan tjej och jag får inte "de känslorna" för andra tjejer. När det kommer till "kärlek" och förhållande så är det killar för mig. Men jag har haft sex med andra tjejer och jag älskar det!
Jag tror kanske att vivi skulle bredda sitt perspektiv eller jobba lite med sina fördomar kring detta?
Och jag behöver inte jobba på några fördomar heller. Det är inte fördomsfullt att begripa vad bisexualitet innebär. Snarare tyder det på vanlig allmänbildning.
Alltså var det fullt sex, analpenetration och allt? Jag hade aldrig vågat mig på det som ovan på fyllan, då ska det vara med någon erfaren.
Och jag behöver inte jobba på några fördomar heller. Det är inte fördomsfullt att begripa vad bisexualitet innebär. Snarare tyder det på vanlig allmänbildning.
Det är ju intressant att du, utifrån dina egna fördomar, tar dig friheten att tolka åt oss andra?
Jag är inte bisexuell, men jag har gärna sex med tjejer. "Både-och" eller "antingen-eller" är svårt för många. Tänker att du blandar ihop sak (handling) och person (läggning) lite. Men tänker att det är fördomar från din sida. Du har svårt att föreställa dig "både-och" i detta fall utan vill kategorisera och förenkla.
En handling behöver inte definiera en person.
Det är ju intressant att du, utifrån dina egna fördomar, tar dig friheten att tolka åt oss andra?
Jag är inte bisexuell, men jag har gärna sex med tjejer. "Både-och" eller "antingen-eller" är svårt för många. Tänker att du blandar ihop sak (handling) och person (läggning) lite. Men tänker att det är fördomar från din sida. Du har svårt att föreställa dig "både-och" i detta fall utan vill kategorisera och förenkla.
En handling behöver inte definiera en person.
Otroligt löjligt och omoget svar. Jag har inte fördomar som sagt. Snarare är det du som har en kraftigt bristande förmåga att förstå ord och deras betydelse.
Och sexuell läggning tar sig uttryck i just handlingar. Du väljer att ha sex med samkönade personer pga vad? Antagligen för att du njuter av sex med just samkönade personer och gissa vad - detta är definitionen av att vara just bi, om man även gillar att ha sex personer av motsatt kön då.
Mer märkvärdigt än så är det inte.
Du har inte fördomar?
Det du saknar är självinsikt.
Du har inte fördomar?
Det du saknar är självinsikt.