• Anonym (Anonym)

Sexliv dåligt

Hej!
    varit sambo i ett antal år med en kille.
    vi har sex varje dag, kan missas en dag i veckan. Oftast hans intiativ annars massa surande om det inte blir av. Jag försöker vara honom till lags gällande denna biten annars blir han skitsur och klagar på mig. Han förstår inte att jag känner mig pressad. I sängen har det bara blivit mer klagande. Han vill jag ska säga saker jag inte är bekväm med. Efter mycket tjat gör jag det, sedan får jag en utskällning till varför jag gjort det och att jag visst det tycker om det annars hade jag ju inte sagt det. Trots jag ger efter hans tjat. Och står jag på mig och inte gör det så rör han mig inte ens utan lägger sig som en död fisk och tittat nån helt annanstans. avbryter sedan o säger jag är den sämsta o bort sexliv är skit o det är slut osv. 
    mycket problem förutom detta. Tror han är narcissist. Vet vad jag borde göra, vill bara höra om någon annan varit med om liknande?
    i början var det inte såhär, då behövde jag inte prata en massa.
  • Svar på tråden Sexliv dåligt
  • Anonym (M)

Vad vill han att du ska säga? Ge exempel, annars är det svårt att kommentera på tråden.

• Räkan77

Har du någon som du vågar prata med om det här? Om ja, gör det! Annars kan du ringa till en kvinnofridslinje.

Din sambo är inte bra för dig och han misshandlar dig. Du behöver göra slut och ni ska inte heller bo tillsammans. Men för att kunna lyckas med det är det viktigt att du får stöd av någon. Annars är risken större att du inte kommer att fullfölja separationen.

Du är värd ett så mycket bättre liv

• Anonym (Kille)

Vi mäns "behov" måste inte vara med nån annan utan han kan gott runka om han nu måste få utlösning. Att tvinga nån bara för att få utlopp för sina behov är inte ok nånstans. Att han sen tvingar dig säga saker är nog nått han fått från någon porrfilm o tänkt "det hade vart sexigt om min kvinna sa samma sak" så låter som nån porrskada för att egga upp erat sexliv han anser är dött. Sen när du ställer upp så vill du ju helst bara få det överstökat o då vill man ju inte bidra med så mycket..
    Han är ganska självisk o skiter i dina behov.

Tyvärr kommer det inte bli bättre utan jag tror du skulle må så mycket bättre utan honom även om det är tufft att ändra livet som sambo till singel. 

Men innan så kan ni alltid försöka prata? Har ni haft en kväll utan tv. Utan mobiler och bara öppna upp er för varann? Filterfritt säg som det är att du känner dig pressad och tvingad till saker. Säg att detta måste ändras annars orkar du inte att bo ihop med han mer (den brukar svida för oss män) man ska inte hota med blanka hot.  Men ibland måste man eller hota med sanna ord om att lämna för att ge han en mental käftsmäll

• Ikaros12

Det är tyvärr alldeles för lätt att hämna där du är. Jag känner flera kvinnor som anses vara både starka och kloka och som befunnit sig i samma situation. Även träffat män som blivit behandlade på liknande sätt av en kvinna. Dock sällan sexuellt som du blir. Det han gör mot dig är både psykiskt och sexuellt våld. Det börjar alltid väldigt charmigt och trevligt, men genom manipulation så flyttas långsamt den ena partnerns gränser för vad som är viktigt för en själv för att må bra. I det här fallet dina gränser. På så sätt kan han faktiskt utföra sexuell våld mot dig och få dig att tro att det ska vara så i en relation är. Du får skämmas över ditt beteende när det i själva verket är han som beter sig otroligt illa. Det han gör mot dig kommer du att förstå om du ser på situationen utifrån. Det är verkligen aldrig ditt fel att du har hamnat där du befinner dig. Det är bara han som behandlar dig väldigt respektlöst. jag är säker på att han ger dig glimtar av fina stunder, men det är för att du ska stanna kvar. Du behöver lämna och var beredd på att det kan bli svårt då han kommer att göra allt för att kunna fortsätta utnyttja dig. Därför kan du behöva hjälp. Jag har aldrig hört talas om en man som beter sig som han gör som ändrar på sig. Så lägg ingen tid på det. Skydda dig själv

Ta hand om dig. Du är värd äkta kärlek!

• Anonym (aldrig en mebis)

Tjatsex är psykisk misshandel och kan sluta med vestibulit eller PTSD för din del, det är skadligt att ha sex när man inte vill och det kan gå över i ren våldtäkt.

Följ instagram - mansbebisar och läs inläggen om det för du är långt ifrån ensam tyvärr.

• Dilf

Gör dig själv en tjänst och lämna honom direkt 
    ta kontroll över dig själv och din egen vilja

• Agda90
    ResanTillMelonia skrev 2024-11-23 01:19:11 följande:

Många män är så där. förvuxna barn helt enkelt. Jag tycker det är ganska uppenbart att tjat aldrig skulle vända någon. Och att han är otacksam och håller på och tjurar.

Kan bara tänka mig hur upphetsande det är för dig när han gör så, verkligen.

men män brukar sällan respektera kvinnor. Man säger nej till saker man ej är bekväm med eller ber dem sluta men de fortsätter ändå.

En femåring i en manskropp

Nej, det finns män som har en fungerande hjärna och förstår vad ett nej betyder. Min man är så uppmärksam på mig att det räcker att jag får ett annat ansiktsuttryck eller stelnar till lite för att han ska stanna upp och säkerställa att allt är ok. 

Och de män som inte förstår ett nej får banne mig lära sig det!
    Säg nej, fortsätter han så ser man till att han slutar. Skrik, slå till hårt för att fånga hans uppmärksamhet. Om han fortsätter då vrålar man högt som fan VÅLDTÄKT!
    Om han efter det inte fattar då ser man till att dumpa skiten så fort det går! 
  • Anonym (JB)

Följ Mansbebisar på Instagram och inse hur jävla sjukt detta är. 

• Skanemannenn

Dumpa. Varför är du kvar med den idioten? 

• Hellishen

Han verkar kliniskt störd. Gör slut och lämna så fort du bara kan! ❤️

Varför tycker du att du ska behöva bara ihop med någon som behandlar dig så jävla illa?!
    Ingen förtjänar det där!
    Den vidriga grisen förtjänar att leva resten av sitt liv ensam.

Svar på tråden Sexliv dåligt