• SillyAndPassive

Rolig duracellkanin med koffein, fast inte utan..

Hej! Jag är galet beroende av koffein! Jag talar inte om kaffe i sig, det gillar jag inte speciellt mycket, mer energydrinks eller fitnessprodukter med koffein i likt PWO (Pre-Work Out supplement) eller förbrännings-kapslar med koffein i.

Iaf, för galen whitdrawl utan dessa och är helt tråkig utan dessa tills jag kommit ur, då blir jag mer normal....

Men rent allmänt, om det finns kvinnor här som läser tråden, vad hade ni tyckt om en kille som typ drack något han mixat ihop och sen blev... som en duracellkanin? Ha ha ha, vet inte varför jag skriver detta men hittade koffein precis, blev på lite bättre humör.. ska köpa nytt när som helst varit utan hela dagen!TystTystGuld i mun

• Svar på tråden Rolig duracellkanin med koffein, fast inte utan..
  • Eurydike

Tror det där är rätt vanligt! Det finns många som sitter hopsjunkna som en säck med potatis 🥔 innan de har druckit sin första kaffekopp. Jag är redan en duracellkanin och har slutat med kaffe av den anledningen 🐰

• SillyAndPassive
    Eurydike skrev 2024-11-15 18:15:20 följande:

Tror det där är rätt vanligt! Det finns många som sitter hopsjunkna som en säck med potatis 🥔 innan de har druckit sin första kaffekopp. Jag är redan en duracellkanin och har slutat med kaffe av den anledningen 🐰

aha typ som jag då haha
  • Eurydike
    SillyAndPassive skrev 2024-11-15 18:46:22 följande:
    aha typ som jag då haha
    Japp! Fast du vill ju bli ännu piggare 😅
Svar på tråden Rolig duracellkanin med koffein, fast inte utan..