• Anonym (Bruno)

Sambon vill bli pillad i rumpan

Hej
    Min sambo sedan länge går igång på att bli pillad i häcken. Jag har själv viss dragning till att göra det. Var för en mängd.år sedan inne på att testa analsex, men det var inget som gick hem. Detta för att det är förbjudet. Däremot har det blivit mer och mer avancerat med fingret och jag börjar fundera på om jag skulle kolla om hon har bytt åsikt om analsex. Jag tror att hon kommer att känna sig lite pressad, Frågan är hur jag gör om jag vill komma vidare. 

• Svar på tråden Sambon vill bli pillad i rumpan
  • Cartents

Utifrån vad du skriver så låter det som hon också är lite nyfiken? jag vet att det är ett tråkigt svar men prata med henne om det. Vill du inte gå rakt på sak så kan du inleda ett samtal om sex, till exempel fråga henne vad hon gillar, fantasier etcetera och smyga in dina tankar i samtalet allteftersom!

• Anonym (M)

Det är hennes rumpa så pressa ingenting om det utan låt det vara upp till henne om det ska gå vidare

• Anonym (Bruno)
    Anonym (M) skrev 2024-11-10 00:15:31 följande:

Det är hennes rumpa så pressa ingenting om det utan låt det vara upp till henne om det ska gå vidare

Det är absolut upp till henne. 
  • Anonym (Bruno)
    Cartents skrev 2024-11-10 00:10:02 följande:

Utifrån vad du skriver så låter det som hon också är lite nyfiken? jag vet att det är ett tråkigt svar men prata med henne om det. Vill du inte gå rakt på sak så kan du inleda ett samtal om sex, till exempel fråga henne vad hon gillar, fantasier etcetera och smyga in dina tankar i samtalet allteftersom!

Jo, nåt i stil med det tror jag det måste bli.
  • Anonym (Man)

Min sambo gillar ett finger i rumpan och kommer ofta när jag använder den på henne, det är inget jag gör varje vecka, knappt varje månad men när jag märker att hon är avslappnad och redo så kan ett finger åka dit. 

Vi har analsex ibland men fingrar är kanske vanligare, vilket fall så frågade jag henne rakt ut när jag var inne i henne med ett finger om hon ville ha något mera där - hon sa att det ville hon. Jag fortsatte med flera fingrar och tillslut med min k*k. Så mitt tips är att fråga henne! 

En rolig anekdot var när jag inte lyckades ge henne en orgasm så hon tog liksom över och började onanera själv - hon hon ändå inte kunde komma blev hon lite frustrerad. När jag förstod att hon behövde en orgasm den dagen så använde jag ett finger och började smeka hennes anus istället. Efter en liten stund och när jag kände att hon slappnade av så åkte ett finger in och inom 15 sekunder så kom hon hårt! Jag sa till henne att du behövde tydligen något i röven för att komma och då log hon och sa tydligen! 

• Anonym (Kille)

Testa dig fram
     Börja med finger o tunga. Vill hon mer så testa med en analsex mindre modell och stegra uppåt bitvis efte vad hon trånar efter

• Anonym (K)

Att hålla på med röven är äckligt. 
    Det är inte heller hygieniskt, även om man tvättar och torkar sig noga. 

• Anonym (JustinI)
    Anonym (A) skrev 2024-11-10 21:18:43 följande:

Kommunicera 

Och man kan kommunicera på olika sätt. En del människor tycker inte om att prata så mycket om sex, praktiserar hellre.

Du kan skaffa glidmedel, leka mer med hennes känsliga anus, kittla, penetrera försiktigt - och läsa av hennes reaktioner. Möjligen fråga efteråt "om det var skönt det där jag gjorde".

Min fru uppskattar det inte så mycket, men det gör jag. Så varje gång vi har sex så fingrar hon mig där och jag tycker att det är fantastiskt!
  • Anonym (Rumpkillen)

Slicka rumpan. Kan vara det godaste som finns.

• Anonym (Kille)
    Anonym (Rumpkillen) skrev 2024-11-13 01:59:47 följande:

Slicka rumpan. Kan vara det godaste som finns.

Finns väl godare saker. Haha. Men upphetsande att ligga o slicka båda hålen o höra mottagaren stöna av njutning
Svar på tråden Sambon vill bli pillad i rumpan