RESPONS FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja respons för fan blir sur. När man säger nått vill man ha respons. Vill ha vänner som bryr sigggg
Ja respons för fan blir sur. När man säger nått vill man ha respons. Vill ha vänner som bryr sigggg
Säg nu vem du är
Sluta löjla dig ch sluta föra konversationer med dig själv.
Om du har något att förklara för mig (t.ex. varför du betett dig så illa och vem du är online) så ring då.
Jag ska till torget på ärenden nu snart men ring sen eller inatt om det är så förbaskat ängsligt för dig. Var nykter dock och håll en seriös och anständig ton. Typ tvärtemot hur du betett dig hittills. Men det klarar du väl inte kan jag tro.
Jag hann läsa dina sista två texter här ovan innan du fick dem borttagna.
Och kom sedan över denna tråd igen när jag rensade lite bland "mina favoriter" som det heter när man vill kolla sin egen historik.
Nu frågar jag dig en sista gång - vad vill du??? Om du bara ska jävlas så sluta med detta för jag anmäler ditt trams i vilket fall.
Om du istället har något vettigt att säga eller förklara för mig så igen - RING DÅ FÖR FAN!! Du har ringt mig förut och har du händelsevis glömt mitt nummer så kontakta mig i PM då. Jag lämnar inte ut mitt mobilnr offentligt som du säkert fattar själv.