• Anonym (L)

Kär i min domina

Det började med en lång utväxling av mejl över nätet och utbyte av bilder. Hon berättade mycket om sig själv och var så öppen om allt, så jag kunde inte låta bli att dras med och började drömma om henne. 

Sen sågs vi och inledde en sexuell relation som det riktigt sprakade om. Jag upplever att hon ger så mycket av sig själv i det sexuella att jag själv tappar fotfästet. Jag hade sagt åt mig själv innan att det bara var sex, att hon är äldre och att det inte kan bli något mellan oss, men jag längtar efter henne konstant. Hon har sån kontroll över mig psykiskt. 

jag har haft relationer med dominanta kvinnor innan, men det är väldigt annorlunda den här gången. Denna kvinna dyrkar jag på riktigt. Jag vill bara vara hennes. Jag älskar henne. Dömt på förhand att leda till olycka misstänker jag. Bör jag hålla käften om det om jag ska kunna fortsätta relationen?  

• Svar på tråden Kär i min domina
  • Anonym (L)

Någon som vill bolla lite med mig? Gör jag bäst i att hålla tyst om känslorna eller berätta för henne? 

• Giftskåneman

Som i alla dessa trådar, så enormt svårt att ge råd, du får bedömma om det kan vara besvarat

• Webs
    Anonym (L) skrev 2024-10-18 08:38:43 följande:

Någon som vill bolla lite med mig? Gör jag bäst i att hålla tyst om känslorna eller berätta för henne? 

Gå lite djupare.
    Hur gammal är du? Hur gammal är din domina? Har någon av er partner? 

Gör ni något utöver dessa sexsessione? Typ kan gå och äta tillsammans

• Anonym (L)
    Webs skrev 2024-10-18 11:51:19 följande:

Gå lite djupare.
    Hur gammal är du? Hur gammal är din domina? Har någon av er partner? 

Gör ni något utöver dessa sexsessione? Typ kan gå och äta tillsammans

Hon 45 och jag 12 år yngre. Båda singlar. 

Alltså vi har rätt mycket kontakt via Messenger och skriver då om allt möjligt även om sex är det centrala. Stämningen mellan oss är ändå intim och ömsint, inte bara sexuell. Hon är ingen som förnedrar utan mer softdom och omhändertagande. Hon är väldigt mån om att jag ska må bra och när vi ses känns det som att hon knullar och älskar på samma gång. Hon är väldigt närvarande, inkännande och inkluderar alltid sånt som hon vet att jag tycker om i akten. 

• Giftskåneman

Testa bjud ut henne på bio och middag, är ju sånt man gör på dejt ju  accepterar hon kan din känslor vara besvarade.

• Tukt

Låt henne ta steget. Men visa gärna lite mer uppskattning än du vanligen gör.
    Sedan kan du ju fråga dig själv om dominansen blir bättre eller sämre om kärleken vore besvarad. Då det gäller just dominans kan det ju vara en bra känsla att inte riktigt få...

• Anonym (L)
    Giftskåneman skrev 2024-10-19 10:56:53 följande:

Testa bjud ut henne på bio och middag, är ju sånt man gör på dejt ju  accepterar hon kan din känslor vara besvarade.

Sånt här är jag rätt så säker på att hon skulle nappa på. Hon har själv kläckt ur sig att vi borde gå på konsert ihop och verkar även gå igång på att teasa mig i offentliga sammanhang, så hon vill ju gärna ha med mig ut också och inte bara ses hemma. Men jag vet ju inte om det enbart är en del i leken för henne. 
Svar på tråden Kär i min domina