Anonym (Likadan) skrev 2024-11-14 07:57:20 följande:
Jo, jag kommer om och när jag onanerar. Oftast i alla fall och om jag vill komma.
Men det blir glesare och glesare mellan mina onanitillfällen. Och ofta när jag gör det så gör jag inte det för att jag då är kåt utan mera för att ändå hålla en viss frekvens. Jag har för mig att det kan vara bra för prostatan.
Jag har också förstått att många kvinnor kan tycka att jag, med mitt ointresse av att komma själv under sex, gör mig oattraktiv och avtändande som man och älskare. Så för mig verkar det ironiskt nog inte spela någon roll hur jag beter mig. Jag är en dålig älskare oavsett.
Jo jag har också läst att det är bra för prostatan.
Alltså det som spelar roll är ju vad din partner tycker , inte vad andra kvinnor tycker. Men jag skulle nog inte tycka det var kul om min partner inte brukade komma när vi har sex. Ok om det händer nån gång , det kan det såklart göra men om det var hela tiden. Vill man bli gravid kan ju det bli ett problem också även om det finns andra sätt (typ heminsemination).
Förstår iförsej att det kanske finns män som känner likadant , att de vill att kvinnan ska komma och då hade jag inte varit rätt person för dom eftersom jag inte brukar göra det och inte tycker det är viktigt.