• Anonym (Vill inte)

Han vill inte slutföra?

Tycker jag har ett bra sexliv och när jag och min man har sex så känns allt kanon. Förutom när jag känner mig nöjd, när jag har kommit så vill inte han fortsätta längre. Jag har lätt för att komma och kommer oftast före honom och då känner jag mig nöjd. 

Har erbjudit mig att hjälpa honom och att han får fortsätta inne i mig, inga problem. Men det vill han inte. Han säger att han är glad att jag kommit och så är det bra så. 

Vet inte vad jag ska göra? Är det bara att acceptera? Känns fel att inte hjälpa honom? 

• Svar på tråden Han vill inte slutföra?
  • Anonym (Kännerigen)
    Tukt skrev 2024-11-08 21:58:20 följande:
    Personligen kan jag tycka det har en viss charm. Men känslan finns där, och kan förstå att alla inte gillar det.
    Aha du gillar det. 

Jag tycker tvärtom när det känns som att tjejen bara vill man ska komma så fort som möjligt för att få det överstökat. 
  • Tukt
    Anonym (Kännerigen) skrev 2024-11-08 22:02:35 följande:
    Aha du gillar det. 

Jag tycker tvärtom när det känns som att tjejen bara vill man ska komma så fort som möjligt för att få det överstökat. 
    Ja, det kan generera olika känslor. Poängen är väl att Familjeliv alltid dömmer sexuellt dåligt fungerande män till att vara porrskadade. Så enkelt är det nog inte alltid.
  • Anonym (JJ)

Tänkte precis på att jag som kvinna alltid gör så kan man väl säga men då anses det väl mer ?nornalt?. Jag brukar inte komma när jag har sex, kommer oftast själv med vibrator men min kille kommer ju i princip alltid (har såklart hänt nån gång t.ex när han är för trött eller har druckit att han inte har gjort det). Jag har inte riktigt något behov av att komma av sex utan jag får ut mycket av det ändå, närhet och så är det skönt. Vet inte om det kan vara samma sak för en man? 

Sen är det väl iförsej också att vi har ett ganska litet barn (och jag är gravid nu), då vill man kanske ibland att det ska vara över ganska snabbt eftersom man är trött osv , man orkar inte med något maraton direkt. 

Annars vet jag inte , han kanske verkligen tänder på att du njuter och det räcker för honom eller så har han svårt att komma av nån anledning? 

• Anonym (Likadan)

Jag är kanske likadan som din man (TS).
    Min kvinna brukar få flera orgasmer och när hon är helt klar så är jag också klar. Det är väldigt sällan jag kommer och även om hon gärna "hjälper mig" så är jag inte intresserad av att komma själv. Varför? Det är nog en kombination av många saker. Dels så är nog min orgasm rätt simpel jämfört med hennes. Det är inget som riktigt driver mig. Hennes njutning och hennes orgasmer är mycket mer intressanta. Sen så blir jag rätt okoncentrerad och otålig också om jag skall "ta emot". Jag slaknar och tapppar lusten. Sen finns det säkert också en annan underliggande mental sak här och det härrör till att jag så länge har hört och läst om män som är själviska och egoistiska i sängen. Så många gånger jag har hört och läst om män som är usla älskare och dåliga i sängen. "här är alla fel som mannen gör i sängen osv osv". Och även om det aldrig har handlat om mig så kan jag ändå inte låta bli att ta åt mig. Så det har väl bidragit till att jag är totalt ointresserad av att försöka utforska min egen fysiska njutning. 

• Anonym (JJ)
    Anonym (Likadan) skrev 2024-11-12 20:46:07 följande:

Jag är kanske likadan som din man (TS).
    Min kvinna brukar få flera orgasmer och när hon är helt klar så är jag också klar. Det är väldigt sällan jag kommer och även om hon gärna "hjälper mig" så är jag inte intresserad av att komma själv. Varför? Det är nog en kombination av många saker. Dels så är nog min orgasm rätt simpel jämfört med hennes. Det är inget som riktigt driver mig. Hennes njutning och hennes orgasmer är mycket mer intressanta. Sen så blir jag rätt okoncentrerad och otålig också om jag skall "ta emot". Jag slaknar och tapppar lusten. Sen finns det säkert också en annan underliggande mental sak här och det härrör till att jag så länge har hört och läst om män som är själviska och egoistiska i sängen. Så många gånger jag har hört och läst om män som är usla älskare och dåliga i sängen. "här är alla fel som mannen gör i sängen osv osv". Och även om det aldrig har handlat om mig så kan jag ändå inte låta bli att ta åt mig. Så det har väl bidragit till att jag är totalt ointresserad av att försöka utforska min egen fysiska njutning. 

Men kommer du själv istället då eller? Alltså när du håller på med dig själv? Eller kommer du nästan aldrig överhuvudtaget? Jag som kvinna tycker inte att det är viktigt att komma under sex för jag får ut mycket av det ändå (vet att det inte alls är så för alla kvinnor) och jag kan tänka mig att det kan vara så för en del män också? Men det är ju tråkigt om det ska vara för att du är rädd för att vara en dålig älskare och självis och allt det där.. 
  • Anonym (rONKA)

hAN KANske vill ronka själv?

• Anonym (Likadan)
    Anonym (JJ) skrev 2024-11-12 22:07:18 följande:
    Men kommer du själv istället då eller? Alltså när du håller på med dig själv? Eller kommer du nästan aldrig överhuvudtaget? Jag som kvinna tycker inte att det är viktigt att komma under sex för jag får ut mycket av det ändå (vet att det inte alls är så för alla kvinnor) och jag kan tänka mig att det kan vara så för en del män också? Men det är ju tråkigt om det ska vara för att du är rädd för att vara en dålig älskare och självis och allt det där.. 
    Jo, jag kommer om och när jag onanerar. Oftast i alla fall och om jag vill komma. 
    Men det blir glesare och glesare mellan mina onanitillfällen. Och ofta när jag gör det så gör jag inte det för att jag då är kåt utan mera för att ändå hålla en viss frekvens. Jag har för mig att det kan vara bra för prostatan. 

Jag har också förstått att många kvinnor kan tycka att jag, med mitt ointresse av att komma själv under sex, gör mig oattraktiv och avtändande som man och älskare. Så för mig verkar det ironiskt nog inte spela någon roll hur jag beter mig. Jag är en dålig älskare oavsett. 
  • Anonym (JJ)
    Anonym (Likadan) skrev 2024-11-14 07:57:20 följande:
    Jo, jag kommer om och när jag onanerar. Oftast i alla fall och om jag vill komma. 
    Men det blir glesare och glesare mellan mina onanitillfällen. Och ofta när jag gör det så gör jag inte det för att jag då är kåt utan mera för att ändå hålla en viss frekvens. Jag har för mig att det kan vara bra för prostatan. 

Jag har också förstått att många kvinnor kan tycka att jag, med mitt ointresse av att komma själv under sex, gör mig oattraktiv och avtändande som man och älskare. Så för mig verkar det ironiskt nog inte spela någon roll hur jag beter mig. Jag är en dålig älskare oavsett. 
    Jo jag har också läst att det är bra för prostatan.

Alltså det som spelar roll är ju vad din partner tycker , inte vad andra kvinnor tycker. Men jag skulle nog inte tycka det var kul om min partner inte brukade komma när vi har sex. Ok om det händer nån gång , det kan det såklart göra men om det var hela tiden. Vill man bli gravid kan ju det bli ett problem också även om det finns andra sätt (typ heminsemination).

Förstår iförsej att det kanske finns män som känner likadant , att de vill att kvinnan ska komma och då hade jag inte varit rätt person för dom eftersom jag inte brukar göra det och inte tycker det är viktigt. 
  • 19mark82

Har ni testat analsex, TS? Det brukar gå fortare fär männen i det hålet Flört

Ni kanske då hinner komma båda två nästa gång ni har sex?Skål

• Anonym (Likadan)
    19mark82 skrev 2024-11-14 10:32:15 följande:

Har ni testat analsex, TS? Det brukar gå fortare fär männen i det hålet Flört

Ni kanske då hinner komma båda två nästa gång ni har sex?Skål

Ja vi har testat analsex. Men det var en gång och väldigt länge sedan. Min fru gillar inte det och skall jag vara ärlig så är jag heller inte speciellt förtjust. Så det är inget för oss
  • Anonym (Mannnennn)

Just det där med att ''fortsätta inne i dig'' kan vara det som gör att han backar. Det gör jag, lite av en turn off att ha samlag med en person som man kan känna '' redan är klar''.

Frugan sugar av mig vid dylika tillfällen, testa det?

• Hellishen

Skulle inte tycka att det innebar att vara en dålig älskare, men hade blivit besviken på att inte kunna få en man att komma eller ens få försöka. Tror du inte din fru gillar att göra det skönt för dig?

Anonym (Likadan) skrev 2024-11-14 07:57:20 följande:

• Meddelande borttaget
  • HSL7510

jag tror också det där är ngt med att (fortsätta inne i dig'' ) som har med saken att göra

• Tukt
    Anonym (rONKA) skrev 2024-11-15 19:07:28 följande:

HAN BARA ronkar kanske

Glömde du bort att du redan skrivit det eller?
Svar på tråden Han vill inte slutföra?