• Anonym (David)

Röda kliande utslag på penis

Jag har fått röda små kliande utslag på min penis och undrar om nån vet vad det kan va? Jag ska såklart testa för könssjukdomar men tänkte om det kan bero på nåt helt naturligt som att jag är torr eller har svamp? Jag vill helst inte testa för könssjukdomar i onödan då jag tycker det är skämmigt. Senast jag hade sex var för en vecka sen med ONS

• Svar på tråden Röda kliande utslag på penis
  • Anonym (Qvinna)

Könsjukdo?Kolla med doktor ditt organ,mannen.

• Kirenaj68
    Anonym (David) skrev 2024-10-09 13:55:48 följande:
    Jag är bra mycket äldre än 25 men inte smartare för det, men jag har svårt och tänka mig att den tjejen hade hiv. Jag brukar som sagt vara noga med skydd, tilloch med i början av förhållanden så inte bara med ONS. Vete fan vad jag tänkte den här gången.
    Men ska testa och utesluta och får väl göra hivtest med senare. 
    Prickarna har blivit ännu fler sen igår så undra om man inte borde träffa läkare??? Kan en läkare se på en gång vad det är i vissa fall?? Inte kul men vad gör man??
    Oftast ser man inte om en person har HIV. Det är först när personen börjar komma in i slutstadiet, det som kallas AIDS, som man kan se att personen är sjuk. Man tappar vikt och huden blir svartfläckig av cancertumörer.
    Var du inte smart tidigare är det dags att bli det. Gå och kolla upp dig!!! Läkarna kan ofta se vad det är frågan direkt, men givetvis tar de prover för att vara på den säkra sidan.
  • Anonym (David)
    Lynx123 skrev 2024-10-09 14:48:33 följande:

Gå till läkare! Tror inte att det är ngt farligt men det kan behövas antibiotika så att det inte utvecklas en kraftig infektion. Det vill du garanterat inte få på snorren. 

Tänkte samma men så jävla jobbigt men jag ska ringa och boka tid
    Enda gången jag inte skyddar mig och råkar ut för nån skit alltså hur jäbla otur för man ha?!!
  • Meddelande borttaget
  • molly50
    Anonym (Ensam och ljudkänslig i Frölunda) skrev 2024-10-10 12:13:05 följande:

Varför har denna tråd inte blivit anklagad för att vara skriven av en femcel som vill veta smaskiga detaljer?

Tycker du att det här verkar vara en sådan tråd?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (T)

Förmodligen svamp. Behandla med Cortimyk så försvinner det. Finns receptfritt på Apoteket. 

• Anonym (David)
    Anonym (Ensam och ljudkänslig i Frölunda) skrev 2024-10-10 12:13:05 följande:

Varför har denna tråd inte blivit anklagad för att vara skriven av en femcel som vill veta smaskiga detaljer?

Vad menas? Srry men hänger inte alls med 
  • Anonym (David)
    Anonym (T) skrev 2024-10-10 13:37:17 följande:

Förmodligen svamp. Behandla med Cortimyk så försvinner det. Finns receptfritt på Apoteket. 

Det ser lite ut som svamp när jag kollar bilder på nätet!! Vet du om det blir bättre bara på nån dag om man skulle behandla med den där Cortimyk? Jag har fått läkartid först på måndag hos läkare men det kliar och har börjat svida så rätt drygt och vänta tom mån. Skulle va så jäävla skönt om det bara var svamp!!
  • Anonym (David)
    molly50 skrev 2024-10-10 12:18:48 följande:
    Tycker du att det här verkar vara en sådan tråd?
    En vaddå för tråd??
  • molly50
    Anonym (Ensam och ljudkänslig i Frölunda) skrev 2024-10-10 12:19:45 följande:
    Nej. Har jag gett intryck av att tycka det?
    Jag vet inte. Men du frågade varför TS inte blivit anklagad för att vara en femcel som vill veta smaskiga detaljer.
  • molly50
    Anonym (David) skrev 2024-10-10 15:43:12 följande:
    En vaddå för tråd??
    Det finns trådar här där TS anklagas för att vara av motsatt kön och som startar trådar att onanera till.
    Tror det var det personen jag citerade syftade på.
    Jag har då inte fått den uppfattningen om dig.
  • Anonym (Hejhopp)

Hej TS! 
    Hur har det gått? Ja, det är väl pinsamt att gå och kolla sig men då får man se till att använda kondom framöver. Spelar ingen som helst roll att man skiter i kondomen EN gång, för man kan få skit som kanske inte ens GÅR att bli av med som ex HIV eller herpes. 

Förmodligen är det inget farligt, kanske svamp eller klamydia eller irriterad hud. Men gå och kolla upp det för det är någon ännu mer pinsamt att smitta en partner med något än att gå till läkaren. 

• Anonym (Heimdal)

Klamydia ger inga synliga symtom som prickar..

Om dina "prickar" har blåsor som e vattniga o kliar satan så e de herpes.. 

Annars finns ju syfilis som e väldigt ovanligt o kan ge väldigt äckliga sår om de går för långt.. sen kondylom som då e vårtor..dom brukar dock inte klia.

Gonorré e ju ett alternativ.. googla!

Säkerligen svamp..

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (David)
    Anonym (Heimdal) skrev 2024-10-11 23:55:33 följande:

Klamydia ger inga synliga symtom som prickar..

Om dina "prickar" har blåsor som e vattniga o kliar satan så e de herpes.. 

Annars finns ju syfilis som e väldigt ovanligt o kan ge väldigt äckliga sår om de går för långt.. sen kondylom som då e vårtor..dom brukar dock inte klia.

Gonorré e ju ett alternativ.. googla!

Säkerligen svamp..

Det ser ut som svamp tycker jag också. Har läkartid inbokad på mån så då får jag svar!! 
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Röda kliande utslag på penis