• Anonym (gg)

Kvinna - hur ser den perfekta kroppen ut på en man?

Vilken typ av manskropp blir du som mest attraherad av? 
    Kroppsformer, längd, fett, muskler m.m. 

Hur ser den perfekta och ultimata mannen ut? 

• Svar på tråden Kvinna - hur ser den perfekta kroppen ut på en man?
  • Anonym (Adriane)
    Anonym (Lime) skrev 2024-10-08 13:20:39 följande:

Ni som försöker få det till att kvinnor bara går på pengarna, att hon skulle tycka det är attraherade, varför är det då trädgårdsmästaren som rika kvinnor i filmer blir attraherade av. Skrattande Måste ju finnas någon sanning bakom manuset?Flört

Sedan kan man ha en dröm-man, en helt perfekt man i fantasin, men det betyder inte att det är exakt så sin pojkvän SKA se ut...

Vi tjejer tänder med huvudet, saker som är speciella för oss personligen. 

Onda brorsan i Vampires Diary är VRÅLSEXIG, så satte på en annan film med honom, då var han inte alls lika snygg, utan det är karaktären i VD som är den sexiga.

Damon är vrålsexig ja! Fast det är nog utstrålningen som gör mycket!
  • Anonym (Snyggast är...)

Jag är väldigt förtjust i min exs fysik. Han är 190 lång, med väldigt muskulös överkropp, 110kg utan att vara tjock och lagom solbränna året runt. Så där kislat manligt ansikte....lite neanderthal fast med stor haka. 

En sådan man hade jag trots att jag bara är en liten dvärg 132cm hobbit :( 18 när vi träffades han var 33. Att bara bli sedd av en sån....  Han brukade alltid lyfta upp mig för att kyssa mig och set kändes som jag var helt viktlös och svävade :( Vid 24 lämnade han mig pga åldersskillnaden sa han :(

• Anton Chigurh
    Anonym (Rob) skrev 2024-10-08 13:06:39 följande:
    Då är det för egen skull då.  Eftersom som kvinnor verkar bry sig mindre...
    Du har förmodligen rätt. Fast, en hel del damer tycker att en vältränad manskropp ÄR......snyggt. Och attraktivt.

Jag vet. 💪

Obs: Jag sa inte alla
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Man2)
    Anonym (H) skrev 2024-10-07 22:44:38 följande:
    Varför går hela erat(med er menar jag incels) liv ut på att finna någon form av bevis för att kvinnor är ytliga gold diggers? Varför kan ni inte bara tro på det faktum att de flesta kvinnor vill ha män för deras personlighet? Vet inte vad som har gjort er så bittra och misströstande. Men det är ledsamt.
    Incell verket ha blivit det nya ordet att använda inom härskarteknik. För 15 år sedan var det rasist vissa använde när någon ens nämnde några av dom problem vi fått i samhället.

Dom allra flesta kvinnor är inte ytliga golddiggers men visst finns det ändå gott om dom. Tror det är få som ens tror att Leonardo DiCaprio skulle kunna ha unga tjejer på samma sätt om han inte har känd och rik. Och inte är det väl Tommy Lee:s personlighet kvinnorna föll för.
  • Anonym (X)
    Anonym (Man2) skrev 2024-10-08 19:32:40 följande:
    Incell verket ha blivit det nya ordet att använda inom härskarteknik. För 15 år sedan var det rasist vissa använde när någon ens nämnde några av dom problem vi fått i samhället.

Dom allra flesta kvinnor är inte ytliga golddiggers men visst finns det ändå gott om dom. Tror det är få som ens tror att Leonardo DiCaprio skulle kunna ha unga tjejer på samma sätt om han inte har känd och rik. Och inte är det väl Tommy Lee:s personlighet kvinnorna föll för.
    Och feminist. Så fort en kille inte gillar något en tjej skriver är hon en feminist. Ofta en rabiat manshatande feminist. 

Och ändå får de allra flesta en partner. Titta dig omkring på t ex IKEA nästa gång du är där. Hur många är snygga? Folk med alldagliga utseenden får också napp. 

Och det finns naturligtvis även killar som trånar efter kända, snygga kvinnor. 

Men vissa vill sprida myten om att kvinnor bara vill ha rika, snygga och långa män. Oavsett hur de själva ser ut. Men det är väl bittra män som inte umgås med folk IRL.
  • Anonym (Mötley)
    Anonym (Man2) skrev 2024-10-08 19:32:40 följande:

Tommy Lee hade ju andra tillgångar förutom rent ekonomiska:)
  • Anonym (Man2)
    Anonym (X) skrev 2024-10-08 19:47:36 följande:
    Och feminist. Så fort en kille inte gillar något en tjej skriver är hon en feminist. Ofta en rabiat manshatande feminist. 

Och ändå får de allra flesta en partner. Titta dig omkring på t ex IKEA nästa gång du är där. Hur många är snygga? Folk med alldagliga utseenden får också napp. 

Och det finns naturligtvis även killar som trånar efter kända, snygga kvinnor. 

Men vissa vill sprida myten om att kvinnor bara vill ha rika, snygga och långa män. Oavsett hur de själva ser ut. Men det är väl bittra män som inte umgås med folk IRL.
    Håller med dig i allt som du skriver. Mina flesta vänner har partner och jag också. Kanske lät som jag var en av dom som tror att kvinnor bara väljer dom snyggaste och rikaste männen men så är det inte.
  • Anonym (Man2)
    Anonym (Mötley) skrev 2024-10-08 19:56:59 följande:
    Tommy Lee hade ju andra tillgångar förutom rent ekonomiska:)
    Ha ha, helt rätt och gissar att du också sett filmen med Pamela på båten😀
  • Anonym (Mötley)
    Anonym (Man2) skrev 2024-10-08 20:17:20 följande:
    Ha ha, helt rätt och gissar att du också sett filmen med Pamela på båten😀
    Haha japp! Sånt brukar också vara populärt hos damerna .
  • Core
    Anonym (Rob) skrev 2024-10-08 13:06:39 följande:
    Då är det för egen skull då.  Eftersom som kvinnor verkar bry sig mindre...
    Vi som kan jämföra en tid innan och efter muskler kan vittna om en annan sanning.. Däremot ger det ingenting att vara rippad, snarare svårt om. Muskler under en fetthalt i normalspannet är det vinnande konceptet.

Rent generellt då så klart, folk har alltid olika preferenser, men det har väl du koll på Rob?
  • Core

Fetthalt kanske var ett dåligt ordval när vi inte pratar produkter 😂 

Kroppsfettprocent säger vi istället 

• Anonym (Flexibel)

Precis som många andra sagt innan så handlar attraktion inte så mycket om utseendet för mig. Någon som är pigg och aktiv, trivs med sig själv och har glimten i ögat kommer långt hos mig. Sen har det i praktiken blivit allt ifrån två meter långa heroinist-smala killar till män kortare än jag själv, med lite övervikt. Men alla har varit hela, rena och friska och uppskattat en lång tur i skogen. 

Sen finns det utseenden som är tråkiga att se på, men då mest för att de vittnar om en dålig livsstil. Dåliga tänder, ett "smutsigt" intryck med illa skött hår och sjuklig övervikt eller som någon sa, "smalfet", där det inte finns några muskler under fettet. Gym-muskler och ett plastigt och tillrättalagt utseende gör heller ingenting för mig. 

Så de flesta Svensson-män som gjort något utöver att sitta vid datorn har en rimlig chans hos mig i alla fall. Sen är resten en fråga om personlighet. 

• Anonym (Kristina)
    Anonym (Typ) skrev 2024-10-07 22:35:22 följande:
    Han har fortfarande pengar på banken.

Om han hetat Sture, inte varit känd, jobbat på MCdonalds och bott i en hyres 2:a i ett sunkigt område, så hade situationen varit annorlunda.
    Ögonen hade nog varit lika fina om han hetat Sture etc, men jag kanske inte hade träffat honom så att jag fått möjlighet att se dem.

Det är ju lättare att få syn på kändisar på film/TV än att träffa på en anonym person som bor 62 mil bort på ett ställe dit jag aldrig har ärende.
  • Anonym (Kristina)
    Anonym (Lime) skrev 2024-10-08 13:20:39 följande:

Ni som försöker få det till att kvinnor bara går på pengarna, att hon skulle tycka det är attraherade, varför är det då trädgårdsmästaren som rika kvinnor i filmer blir attraherade av. Skrattande Måste ju finnas någon sanning bakom manuset?Flört

Sedan kan man ha en dröm-man, en helt perfekt man i fantasin, men det betyder inte att det är exakt så sin pojkvän SKA se ut...

Vi tjejer tänder med huvudet, saker som är speciella för oss personligen. 

Onda brorsan i Vampires Diary är VRÅLSEXIG, så satte på en annan film med honom, då var han inte alls lika snygg, utan det är karaktären i VD som är den sexiga.

Jag tycker att Aragorn är supermanlig, men Viggo Mortensen ser ganska töntig ut.
  • Anonym (mums)

Lång och kraftigt byggd. Tänk er skogshuggarkropp. Gärna hårig på kroppen, mums!!

Svar på tråden Kvinna - hur ser den perfekta kroppen ut på en man?