Kvinna - hur ser den perfekta kroppen ut på en man?
Vilken typ av manskropp blir du som mest attraherad av?
Kroppsformer, längd, fett, muskler m.m.
Hur ser den perfekta och ultimata mannen ut?
Vilken typ av manskropp blir du som mest attraherad av?
Kroppsformer, längd, fett, muskler m.m.
Hur ser den perfekta och ultimata mannen ut?
Ni som försöker få det till att kvinnor bara går på pengarna, att hon skulle tycka det är attraherade, varför är det då trädgårdsmästaren som rika kvinnor i filmer blir attraherade av. Måste ju finnas någon sanning bakom manuset?
Sedan kan man ha en dröm-man, en helt perfekt man i fantasin, men det betyder inte att det är exakt så sin pojkvän SKA se ut...
Vi tjejer tänder med huvudet, saker som är speciella för oss personligen.
Onda brorsan i Vampires Diary är VRÅLSEXIG, så satte på en annan film med honom, då var han inte alls lika snygg, utan det är karaktären i VD som är den sexiga.
Jag är väldigt förtjust i min exs fysik. Han är 190 lång, med väldigt muskulös överkropp, 110kg utan att vara tjock och lagom solbränna året runt. Så där kislat manligt ansikte....lite neanderthal fast med stor haka.
En sådan man hade jag trots att jag bara är en liten dvärg 132cm hobbit :( 18 när vi träffades han var 33. Att bara bli sedd av en sån.... Han brukade alltid lyfta upp mig för att kyssa mig och set kändes som jag var helt viktlös och svävade :( Vid 24 lämnade han mig pga åldersskillnaden sa han :(
Fetthalt kanske var ett dåligt ordval när vi inte pratar produkter 😂
Kroppsfettprocent säger vi istället
Precis som många andra sagt innan så handlar attraktion inte så mycket om utseendet för mig. Någon som är pigg och aktiv, trivs med sig själv och har glimten i ögat kommer långt hos mig. Sen har det i praktiken blivit allt ifrån två meter långa heroinist-smala killar till män kortare än jag själv, med lite övervikt. Men alla har varit hela, rena och friska och uppskattat en lång tur i skogen.
Sen finns det utseenden som är tråkiga att se på, men då mest för att de vittnar om en dålig livsstil. Dåliga tänder, ett "smutsigt" intryck med illa skött hår och sjuklig övervikt eller som någon sa, "smalfet", där det inte finns några muskler under fettet. Gym-muskler och ett plastigt och tillrättalagt utseende gör heller ingenting för mig.
Så de flesta Svensson-män som gjort något utöver att sitta vid datorn har en rimlig chans hos mig i alla fall. Sen är resten en fråga om personlighet.
Ni som försöker få det till att kvinnor bara går på pengarna, att hon skulle tycka det är attraherade, varför är det då trädgårdsmästaren som rika kvinnor i filmer blir attraherade av. Måste ju finnas någon sanning bakom manuset?
Sedan kan man ha en dröm-man, en helt perfekt man i fantasin, men det betyder inte att det är exakt så sin pojkvän SKA se ut...
Vi tjejer tänder med huvudet, saker som är speciella för oss personligen.
Onda brorsan i Vampires Diary är VRÅLSEXIG, så satte på en annan film med honom, då var han inte alls lika snygg, utan det är karaktären i VD som är den sexiga.
Lång och kraftigt byggd. Tänk er skogshuggarkropp. Gärna hårig på kroppen, mums!!