Kvinnlig klimax
Jag är kvinna och har hyfsat stor erfarenhet av sex och män, men jag har jättesvårt att komma. Jag älskar sex och har det ofta men har bara lyckats uppnå klimax tillsammans med en man - en gång. Visst är det skönt och så och jag lider egentligen inte av bristen på orgasm men kom ändå på mig själv idag att bli avundsjuk på kvinnor som uppnå klimax vid sex. Oavsett om det är penetrerande sex eller oralsex.
Vad säger ni män, är det viktigt att er partner också kommer? Eller kan man helt enkelt ha en skön stund tillsammans ändå, trots att bara en av er går i mål?
Jag har ibland träffat män som bestämt hävdar att de inte kan komma om inte hon gör det först - och visst är det nobelt av dem men varför ska båda gå därifrån utan att "göra klart"? Jag njuter enormt när han kommer, det är tillfredsställande även för mig och jag känner liksom att det är tråkigt att jag inte kan erbjuda det optimala sexet bara för att jag inte kan komma och det gör mig lite bedrövad.
Män, hur viktigt är det för er?
Och kvinna, hur känner du som antingen kan eller inte kan komma under intima möten?