• Anonym (Hh)

Kvinnlig klimax

Jag är kvinna och har hyfsat stor erfarenhet av sex och män, men jag har jättesvårt att komma. Jag älskar sex och har det ofta men har bara lyckats uppnå klimax tillsammans med en man - en gång. Visst är det skönt och så och jag lider egentligen inte av bristen på orgasm men kom ändå på mig själv idag att bli avundsjuk på kvinnor som uppnå klimax vid sex. Oavsett om det är penetrerande sex eller oralsex. 
    Vad säger ni män, är det viktigt att er partner också kommer? Eller kan man helt enkelt ha en skön stund tillsammans ändå, trots att bara en av er går i mål?
    Jag har ibland träffat män som bestämt hävdar att de inte kan komma om inte hon gör det först - och visst är det nobelt av dem men varför ska båda gå därifrån utan att "göra klart"? Jag njuter enormt när han kommer, det är tillfredsställande även för mig och jag känner liksom att det är tråkigt att jag inte kan erbjuda det optimala sexet bara för att jag inte kan komma och det gör mig lite bedrövad.
    Män, hur viktigt är det för er?
    Och kvinna, hur känner du som antingen kan eller inte kan komma under intima möten?

• Svar på tråden Kvinnlig klimax
  • Anonym (Satisfyer)

Har du provat att använda typ en satisfyer på kvitton samtidigt som han tar dig? 

När jag träffade min man fick han pilla ihärdigt läänge  innan jag kunde komma, om jag ens kunde komma den gången. Jag njöt såklart, alltid tyckt om sex Skrattande
    Men med en satisfyer så kan jag komma flera gånger, efter en tids övning. 
    Haft och provat många leksaker då jag tidigare hade väldigt svårt att få orgasm, även själv. 
    Med en satisfyer kan jag komma på 30 sek o  jag vill. 
    Bara ett tips.

Även; jag håller med om att det blir inte lika gött om det ska jagas orgasmer! Det kan visst vara skönt för en kvinna att knulla trots att man inte kommer!

• Anonym (Satisfyer)

Autocorrect, menade såklart inte kvitton utan klittan. Cool 

• Anonym (Maria)
    Anonym (Satisfyer) skrev 2024-10-04 03:01:44 följande:

Har du provat att använda typ en satisfyer på kvitton samtidigt som han tar dig? 

När jag träffade min man fick han pilla ihärdigt läänge  innan jag kunde komma, om jag ens kunde komma den gången. Jag njöt såklart, alltid tyckt om sex Skrattande
    Haft och provat många leksaker då jag tidigare hade väldigt svårt att få orgasm, även själv. 
    Bara ett tips.

Även; jag håller med om att det blir inte lika gött om det ska jagas orgasmer! Det kan visst vara skönt för en kvinna att knulla trots att man inte kommer!

Älskar min satisfyer fick den av min man, och den ger mig många orgasmer. Tur man har en förstående man.
  • Anonym (Satisfyer)
    Anonym (Maria) skrev 2024-10-04 05:42:05 följande:
    Älskar min satisfyer fick den av min man, och den ger mig många orgasmer. Tur man har en förstående man.
    Japp! Jag och karln har ett stort utbud av olika leksaker som tas fram vid tillfälle, men satisfyern ligger i nattduksbordet och är nära till hands även för snabbisar Cool
  • Anonym (Hh)
    Anonym (Satisfyer) skrev 2024-10-04 03:01:44 följande:

Bara ett tips.

Ja, jag har en satisfyer och den sviker mig inte. Men även där måste jag kämpa rätt hårt för att ta mig i mål, och det behöver gå ganska fort för minsta lilla för länge så är chansen borta och det går inte. Har lyckats några gånger att komma två ggr men oftast har jag inte den muskelkraften jag behöver till det och det slutar alltid med en obehaglig träningsvärk dagen efter 🙈
    Plus att jag måste knipa ihop benen så han kan inte så att säga inte komma in 😅

Som sagt är jag egentligen inte så ledsen för min egen skull, jag kan knulla i timmar och gärna flera ggr på en dag utan det är mer att jag är oförmögen att ge honom min orgasm som gör att jag börjat tänka.
    Kanske är det någon teknik som jag inte klurat ut ännu? Vem vet.
  • Dominant66
    Anonym (Hh) skrev 2024-10-04 08:09:38 följande:
    Ja, jag har en satisfyer och den sviker mig inte. Men även där måste jag kämpa rätt hårt för att ta mig i mål, och det behöver gå ganska fort för minsta lilla för länge så är chansen borta och det går inte. Har lyckats några gånger att komma två ggr men oftast har jag inte den muskelkraften jag behöver till det och det slutar alltid med en obehaglig träningsvärk dagen efter 🙈
    Plus att jag måste knipa ihop benen så han kan inte så att säga inte komma in 😅

Som sagt är jag egentligen inte så ledsen för min egen skull, jag kan knulla i timmar och gärna flera ggr på en dag utan det är mer att jag är oförmögen att ge honom min orgasm som gör att jag börjat tänka.
    Kanske är det någon teknik som jag inte klurat ut ännu? Vem vet.
    Skönt att du e ledsen för din egna skull!
    om doggy och knäskålarna ihop så borde di kunna spänna dig. men du sagt tidigare. träningsverk kanske ej är värt det!)

tekniken kommer du nog komma på tillslut.

jag vet en jag har lärt mig av från 3-4 
    men den kanske är lite overkill. och att alla vill ej testa osv.
    men som sagt. Analt har jag varit med många och det är typ enligt dem det enda sättet för dem att komma.

säger ej att det är så för dig. Och som sagt det faller ej i smaken av alla att testa!:):)
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Hh) skrev 2024-10-03 13:22:36 följande:
    Kvinnlig klimax

Jag är kvinna och har hyfsat stor erfarenhet av sex och män, men jag har jättesvårt att komma. Jag älskar sex och har det ofta men har bara lyckats uppnå klimax tillsammans med en man - en gång. Visst är det skönt och så och jag lider egentligen inte av bristen på orgasm men kom ändå på mig själv idag att bli avundsjuk på kvinnor som uppnå klimax vid sex. Oavsett om det är penetrerande sex eller oralsex. 
    Vad säger ni män, är det viktigt att er partner också kommer? Eller kan man helt enkelt ha en skön stund tillsammans ändå, trots att bara en av er går i mål?
    Jag har ibland träffat män som bestämt hävdar att de inte kan komma om inte hon gör det först - och visst är det nobelt av dem men varför ska båda gå därifrån utan att "göra klart"? Jag njuter enormt när han kommer, det är tillfredsställande även för mig och jag känner liksom att det är tråkigt att jag inte kan erbjuda det optimala sexet bara för att jag inte kan komma och det gör mig lite bedrövad.
    Män, hur viktigt är det för er?
    Och kvinna, hur känner du som antingen kan eller inte kan komma under intima möten?

För mig är det väldigt viktigt. Min största njutning är inte att själv få komma utan att det går för min kvinna.
    Samtidigt skulle jag ha förståelse om det var svårt för henne, och om jag älskade henne, skulle det egentligen inte spela någon roll. Jag skulle kompensera henne på annat sätt... massage, ömhet, kyssar, smekningar i överflöd. I slutändan är ändå kärleken det viktigaste.
  • Anonym (Satisfyer)

Skaffa en härlig dildo som din kille kan använda för att knulla dig även när du spänner dig mkt.
    Det tycker jag kan funka ibland. 
    Jag kan även ibland tycka att det är härligt att tänka att jag får inte röra mig, alltså typ tvinga mig själv att inte flytta runt och spänna mig trots att hela kroppen skriker efter det, då kan jag ibland komma lite oväntat.
    Bara att prova olika saker, om du känner sig trygg med din partner. Och du, jaga inte orgasmer! Kan bli så tokigt stressande att det låser sig för dig då. Om det är han som jagar din orgasm så säg att han behöver inte det utan att du njuter ändå Skrattande

• Anonym (Hh)

Träningsvärk kan absolut vara värt det men ibland orkar jag helt enkelt inte ta i tillräckligt mycket. Komplicerat det här. Jag är vältränad så det handlar inte om det utan det blir det statiska spännandet som jag inte klarar hur länge som helst. 

Det jag egentligen var ute efter är hur andra resonerar angående att få sin partner att komma, om det är viktigt för att det ska fungera i längden. Vid tillfälliga förbindelser blir det ju som det blir, så det är inte "lika viktigt" men vid ett fast förhållande tänker jag att det ändå spelar en roll.

Det som har hänt när jag har berättat att det är svårt för mig att komma leder oftast till att de slutar försöka, då gör de sin grej och sen är det klart. Men jag känner ju ibland att jag måste berätta att det inte beror på dem, timmarna börjar gå och de väntar på att jag ska nå klimax men det kommer ju inte. Då brukar jag säga att det är jätteskönt men jag kommer inte kunna komma men att jag har det jättehärligt ändå.  
    Och de längre förhållanden jag haft som vetat om det här har det liksom blivit en grej att då försöker vi inte ens för det "är ju skönt ändå". 

• Anonym (Adam)

För mig är det viktigt, ett kvitto på att hon har det skönt med mig. Att jag är en bra älskare, om man så vill. Om hon säger att "det är skönt ändå" så har jag svårt att tro det, tror att hon säger så bara för att trösta mig.

Troligen fånigt av mig, men så funkar jag.

Och jag tror och hoppas att TS kommer att få höra Den Stora Symfoniorkestern många många gånger.

• Anonym (Hh)
    Anonym (Adam) skrev 2024-10-04 11:00:42 följande:

För mig är det viktigt, ett kvitto på att hon har det skönt med mig. Att jag är en bra älskare, om man så vill. Om hon säger att "det är skönt ändå" så har jag svårt att tro det, tror att hon säger så bara för att trösta mig.

Troligen fånigt av mig, men så funkar jag.

Och jag tror och hoppas att TS kommer att få höra Den Stora Symfoniorkestern många många gånger.

Kanske, men om jag inte får hör Den Stora Symfoniorkestern då? Är jag då inte värd att satsa på? För mig är intimiteten så mycket viktigare och något som jag verkligen njuter av och jo - jag älskar sex ändå, trots bristen på orgasm. Jag tänker att jag, vid det här laget, känner min kropp så pass bra att jag vet vad som funkar eller inte.
  • Anonym (Adam)
    Anonym (Hh) skrev 2024-10-04 12:16:29 följande:
    Kanske, men om jag inte får hör Den Stora Symfoniorkestern då? Är jag då inte värd att satsa på? För mig är intimiteten så mycket viktigare och något som jag verkligen njuter av och jo - jag älskar sex ändå, trots bristen på orgasm. Jag tänker att jag, vid det här laget, känner min kropp så pass bra att jag vet vad som funkar eller inte.
    I så fall behöver du bara övertyga din partner om att du faktiskt njuter, och attt det är okej för dig att inte komma.
Svar på tråden Kvinnlig klimax