• Kippeman

Mest förvånande som hänt före/under/efter sex?

Har ni några händelser som sticker ut lite extra?

• Svar på tråden Mest förvånande som hänt före/under/efter sex?
  • Anonym (Diskbråcket)

Det värsta var nog när jag fick ett diskbråck hemma hos ett one night stand. Jag kan skratta åt det nu men där och då var det hemskt. Jag var bara lite över 25 så ingen gammal tant som man kanske kan förvänta sig. Småfull och naken och plötsligt kunde jag inte röra mig. Han blev dessutom skitförbannad och sa att det var den värsta ursäkten han hört av en tjej bara för att hon ville sjappa, han vägrade tro på att jag hade ont på riktigt! Så när jag efter mycket möda och stort besvär lyckades få på mig linne, kjol och skorna med resten av kläderna i famnen kastade han ut mig och drämde igen dörren. Så jag fick ringa 112 från trottoaren och ta mig till akuten. 

En roligare historia men också ganska oväntat var när jag och en KK var ute och åkte. Fick feeling och körde långt ut i ingenstans och på en till synes övervuxen övergiven grusväg. Hade kul i baksätet när vi hörde en låååång tut. Då stod en skitförbannad bonde och ville ta sig ut från sin åker. Aldrig klätt på mig så snabbt och vi körde som biltjuvar därifrån. 

• Anonym (L)
    Eurydike skrev 2024-09-27 17:03:30 följande:
    Jag har en fråga till dig också. En som jag tänkt ställa länge 😃

Har DU en fråga till MIG?? 

Hur vet du vem jag är??

• Anonym (L)
    Anonym (L) skrev 2024-09-27 19:11:35 följande:

Hur vet du vem jag är??

Blev så paff att jag glömde säga att du
    så klart får ställa frågan. 😊
  • Eurydike
    Anonym (Miss Demeanor) skrev 2024-09-27 18:06:51 följande:

När vi hade sex ute och mannen vrålade vid orgasm så att korna på andra sidan dalen började råma och försökte fly.

Minne för livet, verkligen. Cool

Jösses! Tur att ni inte blev nertrampade 😅🐮
  • Eurydike
    Anonym (L) skrev 2024-09-27 19:11:35 följande:

Hur vet du vem jag är??

Jag bara gissar, men tror att det är till dig jag ska ställa frågan. Faktum är att jag har haft fel förut, fast jag har aldrig varit så här säker. Frågan är hemlig så den får vi ta i PM eller så var det inte meningen att jag skulle ställa den ☺️ Nu ska jag sluta vara OT, det lovar jag! 😇
  • Anonym (JJ)
    Eurydike skrev 2024-09-27 16:32:07 följande:
    Det sista var ett trollerispö men det trollade såklart bort sig 😅
    Haha du verkar ha många magiska talanger du!
    Att få ett trollspö att försvinna är verkligen en talang och bedrift :)
  • XDX

Första gången jag hade sex med en flickvän. Hon satte sig på mig och förde in den. Hon var extremt trång och kort för mig, så att det gjorde skitont på mig.

Jag ville sluta men hon började rida mig hårt och med stark röst bönade hon om att få fortsätta. Hon tyckte det var jätteskönt och jag led. Som tur är kom hon fort. Jag hade ont i kuken i mer än en dag efteråt. 

Det var blev sista gången vi hade sex och jag gjorde slut kort därefter. Så hårdhänt och trångt är inte för mig. 

• Anonym (Man som grät efter)
    Eurydike skrev 2024-09-27 17:33:26 följande:
    Ja, empati och förnedring låter som en toxisk cocktail. Eller i alla fall inte särskilt upphetsande i längden. Vi får verkligen hoppas att han har kommit över henne nu så han inte ligger där och pratar om henne än! 🥹
    Update: han är singel såg jag nu. Nu är det 3 år sedan vi sågs. Skulle det vara helt patetiskt desperat av mig att försöka ta upp kontakten?
  • Eurydike
    Anonym (Man som grät efter) skrev 2024-09-28 00:18:07 följande:
    Update: han är singel såg jag nu. Nu är det 3 år sedan vi sågs. Skulle det vara helt patetiskt desperat av mig att försöka ta upp kontakten?
    Det tycker jag inte, men du får väl ta det med en nypa salt tills du vet om han är över sin fru. Han var ju trots allt bra i sängen så om han är över henne, vilket han borde vara vid det här laget, så kan du alltid ge det en ny chans ☺️
  • Anonym (sexy)

Jag och en tidigare sambo hade lite skön i sängen när hon rider mig brukar jag smeka hennes skärt men den här gången lät jag ett finger glida in i hennes skärt .
    Hon stönade och ormade sig jag frågade om jag skulle fortsätta pilla.
    Hon stönade pilla hur mycket du vill...
    När vi bytt ställning några gånger och vi ligger i missionären säger hon plötsligt jasså du gillar det här samtidigt som hon stoppar in ett finger i min skärt .
    Jag hinner inte reagera utan får världens orgasm... 

• Anonym (Man som grät efter)
    Eurydike skrev 2024-09-28 00:46:20 följande:
    Det tycker jag inte, men du får väl ta det med en nypa salt tills du vet om han är över sin fru. Han var ju trots allt bra i sängen så om han är över henne, vilket han borde vara vid det här laget, så kan du alltid ge det en ny chans ☺️
    Date på fredag! Jag bjöd hem honom på middag :)
  • Eurydike
    Anonym (Man som grät efter) skrev 2024-10-08 22:16:39 följande:
    Date på fredag! Jag bjöd hem honom på middag :)
    Nämen! Vad trevligt! 🤩 Och kul att den här tråden fick dig att tänka på honom igen så ni får en ny chans ☺️ Håller tummarna för att det som var bra är minst lika bra och att han har kommit över det andra! Lycka till nu 🍀
  • Anonym (Spontant)

Jobbade tidigare med att fixa saker i fastigheter och var på besök hos en asiatisk kvinna som var runt i min ålder och en mycket äldre man, gift par men mannen var nog för tok för gammal för sex.

En dag när han inte var hemma så drog hon spontant ner mina byxor och började suga som hon inte fått redig kuk på flera år.
    Satte på henne så hon tjöt i flera ställningar och alla hål runt om i lägenheten.

• Meddelande borttaget
  • Kunniglingvist

Brukar ju dra den om när jag tappade oskulden. Skulle ses på hennes hotell. Hade sex. Tog henne bakifrån, sen när jag skulle komma ville hon att jag skulle komma i ansiktet. Häftigt tänkte jag som var nära. Tog tag i hennes hår när det gick. I samband med att hon fick mig i ansiktet råkade jag dra av hennes hår. Eller ja, peruk. Jag visste inte alls att hon var flintis, det syntes fan inte att hon hade haft peruk. Men där stod jag med den halvnersprutade peruken i näven djävligt förvånad. Hon hade tydligen alldeles nyligen genomgått cellgift mot cancer och blivit fri från det.

• Anonym (Caroline)

Det här är det absolut värsta jag varit med om och det var jag som ställde till det hela.....
    Följde med en kille hem efter ett krogbesök. Hade varit ute med tjejerna på middag och sen krogbesök. Skitsnygg och trevlig kille! 
    Hamnar i hans säng och har bra sex..... ända tills jag känner att den där middagen vill ut...... BAKVÄGEN!! 
    Tänker att jag håller mig tills vi är klara. 15 sekunder senare känner jag att det var ett extremt dåligt beslut. Just när jag rider honom med rumpan emot honom kommer det..... Jag skiter ner mig!!  OCH honom! Han blir helt spraymålad! 
    Jag springer in på toan, skäms som en hund och gråter hysteriskt! När han hämtat sig ett par sekunder så kommer han efter och tröstar mig och säger att "en olycka kan hända så lätt". Vi tvättar av oss och städar upp tillsammans. 
    Blev rätt lyckat ändå trots den lilla "skitsaken"... Idag är vi gifta och har precis köpt hus.
    Vad ska man dra för slutsats av detta?? 
    Jo!! Bajsa på ditt ragg för att se om det är nåt giftasmaterial!! CoolSkrattande

• PorterPelle

Ett krogragg för länge sen. Hon hade blivit osams med sin kille under kvällen och jag blev väl en sorts hämdragg. Vi gick hem till hennes lilla lägenhet och efter en lång stund hamnade vi i en 69a i soffan. Hon kom högljutt och jag hörde en dörr öppnas. Hennes tonårsdotter bad henne vara tyst och frågade varför hon inte sov hos killen som hon sagt att hon skulle. Sa något om pinsamt och att hon hade en kille i morsans sovrum.
    Tur vi inte hann till sängen innan vi satte igång :) Dottern och killen smög ut efter en stund och sov någon annanstans. 

• Anonym (fdPåJakt)

Det var en dag i slutet på februari för ett antal år sedan. Det var en kall gråmulen dag. Jag och min dåvarande älskarinna var ute på tur med min bil och vi kände oss bägge lite sugna. Vi beslöt oss för att stanna på en tom parkering i anslutning till ett militärområde och satte oss i baksätet.
    Vi började att hångla och rätt så snart var rutorna helt igenimmade. Vi var så tända på varandra, att vi beslöt oss för att ha sex.
    Efter en stund, när jag är inne i henne, vi njuter för fullt av varandra, hör jag ljudet av marcherande kängor som närmar sig.
    Jag drar ned på takten rejält och blir nästan helt stilla... tänker att vi fortsätter när de marcherande personerna passerat. Då hörs plötsligt ett befäl vråla "avdelning halt!" precis utanför bilen.
    Jag tror aldrig att jag har slaknat så fort. Skrattande

Det tog 15 minuter innan de begav sig av marcherande. Vi fortsatte inte vårat bestyr där, utan fortsatte till annan mer enskild plats. Flört

• Anonym (Fjärtis)

Var 20 år ung och arbetade som receptionist på ett större företag. Hade äntligen lyckats få uppmärksamhet från den där galet snygga ekonomen som jobbade i huset som jag haft span på från dag 1.

Vi sågs på några oskyldiga dejter och en kväll drack vi båda lite mycket, tillräckligt för att hamna i säng hemma hos mig. Han tog mig bakifrån och det var så galet skönt. Allt jag någonsin drömt om och lite till. Han var verkligen skicklig...

Mitt i en orgasm så släpper jag mig. En riktigt hög fjärt och 20-åriga jag tyckte att det var extremt pinsamt. Men ekonomen fortsatte och sa helt seriöst:

-Schhhh du otåliga, jag ska ge dig ditt snart...

Jag började asgarva och han också. Gifta idag och många sex fjärtar senare så garvar jag lika mycket fortfarande när jag tänker tillbaka på det ... "schhhh du otåliga" Drömmer

Svar på tråden Mest förvånande som hänt före/under/efter sex?