JustinzeVar skrev 2024-09-24 09:59:45 följande:
Jag snusade velo zero när jag var gravid nyligen och gör fortfarande! Den gula tropiska smaken 😁
Nu är jag inte längre gravid då jag precis gjort en medicinsk abort pga att fostret dött men ser ju ingen anledning att börja snusa riktigt snus igen nu när man lyckats sluta liksom. Att min graviditet avstannat hade ju dock givetvis inte med ?snuset? att göra.
Det jag läste när jag var gravid och började med tobak- och nikotinfritt snus var att vissa fortfarande innehållet ginseng vilket är skadligt. Så viktigt att kolla efter detta.
Kunde dock inte se att velo zero innehöll det så jag körde på dom 😁 shit vilket flummigt svar, sammanfattat : Kör på snusa vidare
Ja det är samma som mig men brukar ha nån mint-smak 😅
Jag beklagar att du behövde gå igenom en abort ❤️ har själv varit med om missfall så förstår känslan. Ta hand om dig!
Nä jag tycker också att allt som går är läsa i innehållsförteckningen ser OK ut på just Velo Zero. Men har inte läst varken bu eller bä om just denna så därför jag blev så nyfiken om nån testat eller så..
Haha jag får se hur jag gör. Just nu försöker jag hålla mig borta från det. Tänker att jag om inte annat sparar pengar 😀