• Anonym (Stoppa mobbnings kulturen)

Dags att förbjuda dildos?

Är det inte dags att förbjuda dildos som har en storlek på över 10 cm? 

Läser trådar här på familjeliv och många kvinnor har orealistiska så kallade "preferenser" och behandlar grabbar som mår dåligt över sin storlek totalt vedervärdigt.

Ärligt talat, det handlar ju om psykisk misshandel samt öppen mobbning. 

Har man ett riktigt behov av att tänja ut fittan till en suggas storlek så får man vända sig till sjukvården för att få tillgång till en större dildo.
    För som marknaden är nu så verkar ju ca 30 % av kvinnorna kräva häst kuks storlek. Om inte riktigt så stort än så är det ju bara en tidsfråga innan det faktiskt är så på riktigt.

Nej, jag har ingen liten kuk själv. Jag är bara emot psykisk misshandel samt mobbning och sparkande på sådana som redan mår dåligt. Man ska ha respekt för varandra och behandla varandra väl. 

Det handlar inte om att kvinnor inte får ha preferenser utan skuldbeläggandet på grabbar och män som faktiskt inte kan göra någonting åt sin storlek. Det är accepterat i samhället att håna, trycka ner och mobba dessa individer och det är helt fel.

Det kanske behövs en gräns för vad som ska vara tillåtet för ärligt talat så verkar en del börja ha ett liknande beroende problematik likt som med alkohol, när det kommer till storlek på kukar.

Elakheten genomsyrar alla kuk trådar. Det börjar bli helt sinnessjukt beteende ärligt talat.

• Svar på tråden Dags att förbjuda dildos?
  • flemens

Vetdu, det du upplever som "mobbning" handlar inte om dig. Du inbillar dig saker om människor som du inte har någonting som helst att göra med. Du VÄLJER att känna dig mobbad och har ingenting som helst att göra med vad andra tycker.

OM du nu på allvar känner dig "mobbad" så är det någonting du behöver söka hjälp för om du på allvar känner att du är "diskriminerad" eller "mobbad". Det gäller faktiskt alla, oavsett vad det handlar om när de läser ditten och datten i sociala medier eller i medier. Du är inte universums centrum faktiskt.

• Anonym (Olof)
    Anonym (Stoppa mobbnings kulturen) skrev 2024-09-19 12:28:44 följande:

Nej, jag har ingen liten kuk själv.

Då låter du väl bli att ha sex med kvinnor så de inte tänjs ut och förväntar sig större?
  • Anonym (Vår)
    flemens skrev 2024-09-19 18:36:32 följande:

Vetdu, det du upplever som "mobbning" handlar inte om dig. Du inbillar dig saker om människor som du inte har någonting som helst att göra med. Du VÄLJER att känna dig mobbad och har ingenting som helst att göra med vad andra tycker.

OM du nu på allvar känner dig "mobbad" så är det någonting du behöver söka hjälp för om du på allvar känner att du är "diskriminerad" eller "mobbad". Det gäller faktiskt alla, oavsett vad det handlar om när de läser ditten och datten i sociala medier eller i medier. Du är inte universums centrum faktiskt.

Bra skrivet, håller med
  • Anonym (Webshop)
    Anonym (Är mest män som köper bamsedildos) skrev 2024-09-19 17:44:26 följande:

Från säker källa (Personal i porrbutik) vet jag att det är främst män som köper jättedildos, bad dragons osv.

Kvinnor handlar vibratorer av olika slag, dildos av mindre modell och minsta modellen buttplug (Tydligen säljer mellanstorlekar dåligt av dessa oberoende av märke, utan störst och minst är det som säljer). 

Du har rätt! Jag har en webshop för sexleksaker - det är i regel män som köper särskilt stora dildon. Antagligen vill de plåga en kvinna med en sån. 
  • flemens
    Anonym (Samma sak) skrev 2024-09-19 18:03:38 följande:
    När man pratar om övervikt så kan kvinnorna få ätstörningar. Är det då bättre att vi får fortsätta prata om tjockisar och dom osäkra kvinnorna får söka hjälp i vården?

Jag kan hålla med. All sån här fånig föreställning om att man är "kränkt" eller "diskriminerad" oavsett om det handlar om mäns små kukar eller några få kvinnors fetma eller "kroppar" är bara fånigt och handlar alltid om individuella tillkortakommanden (om de nu identifierar sig som "utsatta") och någonting som de bör söka hjälp för om de vill må bra.

Nu vet vi ju att det finns ett ohemuligt antal som känner sig proxykränkta å andras vägnar, men de har också ett och annat att ta itu med i sig själva.

• Anonym (Samma sak)
    flemens skrev 2024-09-19 18:53:11 följande:

Jag kan hålla med. All sån här fånig föreställning om att man är "kränkt" eller "diskriminerad" oavsett om det handlar om mäns små kukar eller några få kvinnors fetma eller "kroppar" är bara fånigt och handlar alltid om individuella tillkortakommanden (om de nu identifierar sig som "utsatta") och någonting som de bör söka hjälp för om de vill må bra.

Nu vet vi ju att det finns ett ohemuligt antal som känner sig proxykränkta å andras vägnar, men de har också ett och annat att ta itu med i sig själva.

Proxykränkta är troligen den jobbigaste sorten.

Rätt många av er som har svarat i tråden skulle behöva gå om Svenska lektionerna där ni kan lära er läsa en text och faktiskt förstå vad som står i den.

Sedan, behovet av att komma med påhopp gång på gång är med rätt fascinerande. 

Men den stora reaktionen bland svaren påvisar en slags rädsla, därav som man känner att man är berättigad att komma med påhopp, kränkningar och förnedrande skriftliga kommentarer.

Med tanke på erat beteende så visar ju detta än tydligare att det behövs en storleks begränsning för tydligen blir ni ju helt dille i huvudet av era stora dildos och fungerar inte normalt överhuvudtaget vilket bevisas här i tråden, med några få undantag då. All respekt till dem.

• klyban
    Anonym (Stoppa mobbnings kulturen) skrev 2024-09-19 22:39:43 följande:

Rätt många av er som har svarat i tråden skulle behöva gå om Svenska lektionerna där ni kan lära er läsa en text och faktiskt förstå vad som står i den.

Men den stora reaktionen bland svaren påvisar en slags rädsla, därav som man känner att man är berättigad att komma med påhopp, kränkningar och förnedrande skriftliga kommentarer.

Med tanke på erat beteende så visar ju detta än tydligare att det behövs en storleks begränsning för tydligen blir ni ju helt dille i huvudet av era stora dildos och fungerar inte normalt överhuvudtaget vilket bevisas här i tråden, med några få undantag då. All respekt till dem.

Det blir så när du försöker skämta, ingen tar dig på allvar.
    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
    klyban skrev 2024-09-20 00:03:10 följande:
    Det blir så när du försöker skämta, ingen tar dig på allvar.
    Gillar du dildos klyban, eller vad gör du i den här tråden? 
  • Anonym (Wise)

Ja. vore bra om vi med små penisar kan får upprättelse.

Anonym (Wise) skrev 2024-09-20 00:14:42 följande:

Ja. vore bra om vi med små penisar kan får upprättelse.

Tycker ni förnedrar er själva genom att skriva små penisar. 

Det har framkommit flera gånger på detta forum att folk som tror att vissa penisar är små inte alls är det enligt forskning. Sluta förödmjuka er själva och våga återta vad som verkar vara "normalt" enligt statistisk framför hörsägen! 

• Anonym (Är mest män som köper bamsedildos)

men måste allt vara så tabu? Vi lever i en värld där man inte får skämta om knappt något längre. Man kan inte säga det eller det. Snälla, ta inte bort fler saker. Män med små penisar får helt enkelt ta en för humorns överlevnads skull. 
    Anonym (Är mest män som köper bamsedildos) skrev 2024-09-20 00:29:44 följande:
    men måste allt vara så tabu? Vi lever i en värld där man inte får skämta om knappt något längre. Man kan inte säga det eller det. Snälla, ta inte bort fler saker. Män med små penisar får helt enkelt ta en för humorns överlevnads skull. 

Du menar att det är viktigare att du ska få skratta än att förhindra att vissa tar självmord?

För det förekommer och beteendet på forum gentemot de som vågar skriva att de mår dåligt över sin storlek eller har bemöts med taskiga kommentarer om sitt kön blir totalt sågade och än mer förnedrande. 

Vad gör kvinnor för att stoppa att andra kvinnor driver unga män till självmord genom att totalt förnedra dom? Detta är en tillbaka fråga då kvinnor ställer ofta frågan vad män gör för att förhindra andra mäns våld på kvinnor.

Jag vet vad svaret kommer att bli på min fråga över här då vi är inne på familjeliv där kvinnor aldrig är skyldiga till någonting.

Svaret hade låtit såhär om jag inte han skriva ut det först. Skriver det då jag vill bevisa att ni inte är så mystiska som ni tror att ni är.

Svaret lyder alltså; Det är aldrig någon annans fel att någon tar självmord. Allra minst en kvinnas fel att en man tar självmord.

Mitt påstående till det påståendet är att det är FEL.

Samhället är kollektivt medskyldiga till att någon tar självmord. De som säger att det hela ligger hos individen ensamt är de som förnekar och vägrar ta något ansvar för sin omgivning. Med det sagt så betyder det inte att deras påstående skulle stämma.

Det kanske även behövs begränsningar på internet då folk inte kan bete sig helt enkelt. Även att det går emot min grund om att vi inte ska vara totalt kontrollerade digitalt.

Det värsta jag vet är mobbning samt att man på detta forum kan håna och kränka ändlöst bara för att man är av det ena könet. 

Detta forums ägare behöver verkligen se över sina värderingar. Förstår att man har vänster värderingar och det är självklart inget fel med det då vi alla förtjänar att vara jämlika så långt det går oavsett kön. Men när det kommer till att folk riskerar skadas, dö eller ta självmord så är det dags att faktiskt se över hur det här forumet faktiskt bedrivs.

• Anonym (Är mest män som köper bamsedildos)
    Anonym (Stoppa mobbnings kulturen) skrev 2024-09-20 00:37:09 följande:

Du menar att det är viktigare att du ska få skratta än att förhindra att vissa tar självmord?

För det förekommer och beteendet på forum gentemot de som vågar skriva att de mår dåligt över sin storlek eller har bemöts med taskiga kommentarer om sitt kön blir totalt sågade och än mer förnedrande. 

Vad gör kvinnor för att stoppa att andra kvinnor driver unga män till självmord genom att totalt förnedra dom? Detta är en tillbaka fråga då kvinnor ställer ofta frågan vad män gör för att förhindra andra mäns våld på kvinnor.

Du går till självmord, kvinnomisshandel osv. Jämför det med tabuämnen. Behöver vi fler tabuämnen? Kan inte lillpenisarna bara bjuda på det så vi kan skämta om något öht?

Rättelse: 

Med det sagt så betyder det att deras påstående inte stämmer.*

Anonym (Är mest män som köper bamsedildos) skrev 2024-09-20 00:52:26 följande:
    Du går till självmord, kvinnomisshandel osv. Jämför det med tabuämnen. Behöver vi fler tabuämnen? Kan inte lillpenisarna bara bjuda på det så vi kan skämta om något öht?
    Om hela ditt "skämt" förråd endast kretsar kring penisar så bör du ta en seriös funderare på vem du verkligen är och vad du bidrar med för viktiga saker till din omgivning framför att endast förhålla dig till din egna egoism.
  • klyban
    Anonym (Stoppa mobbnings kulturen) skrev 2024-09-20 00:10:39 följande:
    Gillar du dildos klyban, eller vad gör du i den här tråden? 

Aldrig berört den frågan ens.

Det jag däremot berörde var ditt kåseri och sarkasm, eller avundsjuka att det finns mer än en storlek på dom.

Men för återgå till ditt klagande, ingen tar dig på allvar i ditt skämt.
    Hur kan du inte förstå det för?

Anonym (Stoppa mobbnings kulturen) skrev 2024-09-20 00:51:42 följande:

Jag vet vad svaret kommer att bli på min fråga över här då vi är inne på familjeliv där kvinnor aldrig är skyldiga till någonting.

Svaret hade låtit såhär om jag inte han skriva ut det först. Skriver det då jag vill bevisa att ni inte är så mystiska som ni tror att ni är.

Svaret lyder alltså; Det är aldrig någon annans fel att någon tar självmord. Allra minst en kvinnas fel att en man tar självmord.

Mitt påstående till det påståendet är att det är FEL.

Samhället är kollektivt medskyldiga till att någon tar självmord. De som säger att det hela ligger hos individen ensamt är de som förnekar och vägrar ta något ansvar för sin omgivning. Med det sagt så betyder det inte att deras påstående skulle stämma.

Det kanske även behövs begränsningar på internet då folk inte kan bete sig helt enkelt. Även att det går emot min grund om att vi inte ska vara totalt kontrollerade digitalt.

Det värsta jag vet är mobbning samt att man på detta forum kan håna och kränka ändlöst bara för att man är av det ena könet. 

Detta forums ägare behöver verkligen se över sina värderingar. Förstår att man har vänster värderingar och det är självklart inget fel med det då vi alla förtjänar att vara jämlika så långt det går oavsett kön. Men när det kommer till att folk riskerar skadas, dö eller ta självmord så är det dags att faktiskt se över hur det här forumet faktiskt bedrivs.

Du har väl inte hybrisen nu att du tycker du kan kräva svar, kanske du skulle varit mer seriös??? Solig

Anonym (Stoppa mobbnings kulturen) skrev 2024-09-20 00:58:30 följande:
    Om hela ditt "skämt" förråd endast kretsar kring penisar så bör du ta en seriös funderare på vem du verkligen är och vad du bidrar med för viktiga saker till din omgivning framför att endast förhålla dig till din egna egoism.

DIldos äör viktiga saker för kvinnor, så slipper dom små penisar :lol:

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • molly50

Jag förstår vad du menar och mobbning är såklart aldrig ok oavsett vad det handlar om.
    Men jag har,ärligt talat,aldrig sett kvinnor mobba en man för hans penisstorlek.
    Visst har det förekommit trådar här där storleken diskuteras.
    Men många gånger är det ju män som själva är besatta av sitt kön och storleken på det. Inte kvinnor.
    Och många gånger så har jag sett trådar där det klagas på kvinnors utseende.
    Kvinnor ska ha en 25-årings kurviga kropp med stora bröst och rumpa trots att hon kanske är över 40 år.
    Och så ska hon helst vara en porrstjärna i sängen.
    Så ska vi tala om förbud så kanske vi ska förbjuda porr för män också?
  • molly50
    Anonym (Stoppa mobbnings kulturen) skrev 2024-09-20 00:37:09 följande:

Jag kan bara tala för mig själv. Men skulle jag se en kvinna mobba en man för t ex hans penisstorlek så hade jag sagt ifrån. Inte spätt på det.
    Men går det så långt att man blir självmordsbenägen så är det ändå ingen annans ansvar.
    Då måste man söka hjälp,om man mår så dåligt. Eller att någon annan hjälper en att söka vård om man inte klarar det själv.
    Men jag tycker att det är att dra detta till ytterligheter att börja prata om självmord och kvinnomisshandel.
Svar på tråden Dags att förbjuda dildos?