• Anonym (Anonymt)

Är jag gravid

• Svar på tråden Är jag gravid
  • Anonym (,)

Nej, det står ju tydligt "inte gravid" på det digitala testet. 

• Anonym (Anonymt)

Förstår inte vad är alla streck där för? det starkaste kom efter 10-15 min resten 1-2 h men nu får jag inga positiva

• Anonym (X)

Tog du alla tester samtidigt?

• Anonym (X)

De två längst till höger ser ju misstänkta ut! Det digitala testet kanske inte visar positivt ännu, men om någon dag. 

• Anonym (Anonymt)

Nej dom starkaste som visar svagt streck tog jag en vecka innan mens och resten dagarna efter och nu får jag inga fler positiva 

• Anonym (,)
    Anonym (Anonymt) skrev 2024-09-12 14:43:46 följande:

Förstår inte vad är alla streck där för? det starkaste kom efter 10-15 min resten 1-2 h men nu får jag inga positiva

Testade du inom rätt tid? Streck som kommer efter är negativa. 
  • Anonym (Anonymt)

Känns som alla tycker olika? Får testa mig fram! Men jag tror att dom till höger är positiva som en säger 

• Anonym (Torkstreck)

CB testen ger alltid ett smalt torkstreck efter tiden som man kan misstolka tyvärr. Vid positivt resultat är strecket lika tjockt som kontrollstrecket, blått och kommer inom tiden. Annars negativ.

Skulle tipsa om att använda andra test, rfsu ofta är tex billigare och tydligare, eller testlagrets stickor. Eller de digitala CB testen såklart. 

• Anonym (bella)
    Anonym (Torkstreck) skrev 2024-09-12 15:00:05 följande:

CB testen ger alltid ett smalt torkstreck efter tiden som man kan misstolka tyvärr. Vid positivt resultat är strecket lika tjockt som kontrollstrecket, blått och kommer inom tiden. Annars negativ.

Skulle tipsa om att använda andra test, rfsu ofta är tex billigare och tydligare, eller testlagrets stickor. Eller de digitala CB testen såklart. 

Testet längst till vänster är ju ett digitalt test. Jag hade litat på vad det testet visar

Jag har alltid under mina graviditeter kunnat förlita mig på CB digitala test och Skulle aldrig använda de som endast visar streck. 
  • Anonym (Andra)

Clearblue ger ofta falska streck. Förstår inte hur de fortsätter vara så vanliga. Testa med andra märken, som ofta är mycket billigare dessutom ☺️ babyplan och easy@home ger ofta svar tidigt och är billiga. 

Svar på tråden Är jag gravid