Är detta missfall?
min mens var beräknad 26/8 och jag började Blöda brunaktigt den dagen. Dagen efter plussar jag och det står 1-2 veckor på stickan. Samma dag har jag väldigt kraftig mensvärk och väldigt ont i ländryggen samt menssymptom. Blöder brunt i 3 dagar för att sen på fjärde dagen blöda riklig mens dvs färskt och klarrött blod, det droppade när jag satt på toa. Men här avtog mensvärken lite. 3 dagar senare avtar blödningen och det kommer endast lite blod när jag torkar mig, samt har enbart lite molvärk till och från. Testar mig då när det gått 7 dagar och stickan visar 2-3 veckor gravid. Går och gör ett VUL samma dag och då hade jag gått in i vecka 5, de kunde inte se någon graviditet. Äggstockar och livmoder såg normalt ut.. förrigår började jag blöda kraftigt igen, det droppar i toaletten och jag får byta binda oftare. Nu är jag inne på dag 14 sedan blödningen startade. Kan detta vara missfall? Är det möjligt att blödningen avtar och sedan ökar igen? mina graviditetssymptom försvann för ca 10 dagar sedan så jag känner mig verkligen inte gravid, är nu inne i vecka 6. Hur länge är det möjligt att blöda vid missfall?