Hon ville dejta långsamt. Jag bröt av dejtingen men var jag för snabb??
Vet inte om detta är rätt avdelning på forumet men.. Dejtade en tjej från tinder och vi skrev mycket i början och det flöt på så fint. Hon har dock problem med ångest enligt henne själv och har inte haft jättelånga förhållanden innan trots att hon är 38.. Men vi sågs en gång i verkligheten och snacket flöt på likabra där som skriftligt och det kändes bra. Men efter det skrev vi inte lika långa uppsatser till varandra utan mer korta meddelanden och hon kunde inte svara på vad hon ville med allt för hon "vet inte vad hon vill" osv och vi skulle setts igen sen på helgen samma vecka.. Men då ställde hon in pga att hon fick ångestproblem med hon lovade att det inte berodde på mig.
Jag har barn varannan vecka så veckan efter var körd för ny dejt. Veckan därpå närmade sig o jag frågade om vi skulle ses men då var hela veckan upptagen med jobb på halvtid, företagsfest på fredagen och besök av kompis hela helgen.. Där blev jag lite besviken lch fundersam på om hon verkligen ville ses överhuvudtaget... Funderade mycket och så fort jag ställde frågor om hennes mål eller vad hon ville med allt egentligen så "blev hon stressad sa hon... Så till slut bröt jag dejting med henne bara.. Men nu har det gått två veckor och jag funderar på om jag gjorde nåt förhastat kanske... Eller gjorde jag rätt som bröt? Hon verkade ju inte vilja ses lika mycket eller ofta som jag och kunde heller inte säga vad hon ens ville med allting. Hon ville bara ha kul sa hon typ. Men är det verkligen normalt att det ska dröja flera veckor till andra dejten?? Jag har aldrig varit med om det innan iallafall.. Blir så nojig att jag kastat bort nåt lovande i onödan så funderat mycket på att fråga om hon fortfarande vill ge det en chans.. Börjat skriva lite smått igen nu... och hon svarar åtminstone.