• Anonym (o)

Skönaste sak du kvinna onanerat med

Jag vet, det finns redan tusen onanitrådar och de flesta av oss föredrar fingrar eller äkta vara. Men många av oss har väl ändå provat något som inte varit av kött och blod.
    Vilken sak har du provat som var riktigt skön?
    Varför valde du just den?
    Har den blivit en återkommande välgörare?

• Svar på tråden Skönaste sak du kvinna onanerat med
  • Anonym (hl)

En zucchini som var lite extra grov i ena änden. Maken trodde att den skulle vara skön och hade lagt den i en skål varmvatten innan förspelet drog igång. Rent tekniskt var det inte onani kanske men den var väldigt skön och det enda som kommit i närheten av äkta vara av de föremål som provats av mig eller någon kille.
    Vi provade bara den gången. Jag tror att det var formen på just det exemplaret i kombination med den lite busiga lusten just den dagen som gjorde det så skönt.

• Anonym (I say no more)

Funfactory Tiger G5!!!!!! Prövat MKT nu vill jag bara ha denna 🥰

• Anonym (o)

Jag har haft några saker på besök där nere. Både sexleksaker och annat med lovande form. Bäst var en banan med precis rätt storlek och friktion. Vid precis rätt tillfälle. Sommar, garanterat ensam och kåt som fan. Den spände ut och mig lagom mycket och masserade hela slidan samtidigt Drömmer

• Anonym (Nyfiken man)
    Teres555 skrev 2024-09-13 09:35:31 följande:

Magic Wand säger jag bara, oslagbar Tungan ute

Vad upplever du så speciellt med Magick Wand??
  • SannnaB

Med min vibrator samtidigt som jag har en plugg i rumpan. Tycker det är så skönt. 

• Anonym (hl)

Jag inser att jag glömde skriva det i trådstarten men jag menade saker som inte är gjorda för att onanera med i första hand.

• Anonym (Iofs kött och blod...)

Det är iofs kött och blod men min exs biceps. Den var stor och hård och det gick en stor blodåder på den som stack upp...och ja. Jag onanerade med den.

• Anonym (Washing machine)

Jag onanerar i tvättstugan genom att trycka fittan mot tvättmaskinens handtag när den centrifugerar.

En kompis tipsade mig om det och nu är jag fast....ha ha ha...

• Teres555
    Anonym (Nyfiken man) skrev 2024-09-13 13:55:35 följande:
    Vad upplever du så speciellt med Magick Wand??
    Dom vibrationerna den ger en ruskiga orgasmer.
  • Anonym (Nyfiken man)
    Teres555 skrev 2024-09-16 20:04:08 följande:
    Dom vibrationerna den ger en ruskiga orgasmer.
    Spännande! Har flera i bekantskapskretsen som talat om den men inte riktigt greppat fördelarna. Det låter som något att ha med i sin verktygslåda helt enkelt ;)
  • Anonym (Jinhou)
    Anonym (Washing machine) skrev 2024-09-13 20:44:22 följande:

Jag onanerar i tvättstugan genom att trycka fittan mot tvättmaskinens handtag när den centrifugerar.

En kompis tipsade mig om det och nu är jag fast....ha ha ha...

Gud så läckert med "humping" - Ja, det finns alla möjliga sätt för att njuta. Men just tvättmaskinens handtag var nåt nytt men jag blir absolut inte förvånad. Älskar att höra folks olika vanor o tekniker. Härligt att få höra ditt sätt och att du inte kan sluta dessutom. Keep on girl!🤗💪🏽
  • Anonym (Anno Nym)
    Anonym (o) skrev 2024-09-13 06:28:37 följande:

Jag har haft några saker på besök där nere. Både sexleksaker och annat med lovande form. Bäst var en banan med precis rätt storlek och friktion. Vid precis rätt tillfälle. Sommar, garanterat ensam och kåt som fan. Den spände ut och mig lagom mycket och masserade hela slidan samtidigt Drömmer

Den ska väl spänna ut lite.
    Härligt å töja.
Svar på tråden Skönaste sak du kvinna onanerat med