Hår på bröstet - sexigt eller avtändande?
En fråga till er tjejer på FL. Vad tycker ni om hår på bröstet på en man?
En fråga till er tjejer på FL. Vad tycker ni om hår på bröstet på en man?
Tycker inte att män ska ha bröst.
Har både haft förhållande med killar med hår på bröstet och inte hår på bröstet.
Mest tänder jag nog på en karl som inte har hår på bröstet, 0m jag måste välja, MEN det är ju ingen dealbreaker för mig..
Då finns det ju annat som är mycket viktigare..än det..
iaf om man är ute efter mer än bara sex..
.
Spelar absolut ingen roll.
Huvudsaken är att han inte har hår på ryggen 😬
Jag föredrar så lite som möjligt. Kan stå ut med en diskret raggarsträng men egentligen gillar jag inte kropps eller ansiktsbehåring på män. Ju mer hårig, desto mer aplik blir han ju.
Bröst finns det en del som gillar. Rygghår finns det bokstavligt talat ingen som gillar. Tur man kan vaxa skiten.
Det spelar ingen roll.
Men gillar inte män som vaxar bort hår på kroppen
Bröst finns det en del som gillar.
Det är inte avtändande, men jag föredrar utan.
Tycker inte att hår på bröstet är sexigt. Men kan lära mig leva med det.
Tycker inte att män ska ha bröst.
Jag tycker det är fint och sexigt med hår på bröstet. Var med en man som rakade sig där och då kände man alltid stubb.
föredrar naturliga människor överlag.
Ja, jag gillar det generellt. Beror säker så klart lite på hur mycket, men man ser ju ut som man gör liksom... är inte så förtjust i om de rakar bröstet då det blir stickigt. Tycker om att dra fingrarna genom det.
Skulle säga att hår på ryggen inte är så kul men sen visade det sig att en man som jag är vansinnigt attraherad av är rätt så lurvig även där och det stör mig inte alls med honom.
Tror det hänger lite på känslorna överlag med personen i fråga.
En viss mängd är mysigt att leka med när man ska sova. Exet hade bara något enstaka hårstrå.