• Anonym (Hi)

Har jag för liten...?

Är sen ca 1,5 år sen tillsammans med världens finaste tjej!

Men....
    Jag har lite komplex, ish, för min penis.
    Blev värre efter att jag för ca 10 mån sen hittade en dildo i hennes byrå, modell större! Vi snackar typ 30 cm, och riktigt grov! Jag frågade henne om den, och hon sa att hon köpte bara för att testa, men att det inte ens gick pga storleken...

Vi har fruktansvärt bra sex tycker jag, och även hon tillstår det. 
    Har ca 17 cm, 14 cm i omkrets. Men ändå känns det som om det inte räcker! Hon kommer ibland när vi har sex, inte superofta. Däremot när jag slickar henne så kan hon komma 4-5 ggr, hårt, utan problem. Hon blir galen!
    Därför hade jag önskat att hon blev sån även när vi har penetrationssex så att säga :)
    Hur ska jag tänka?

• Svar på tråden Har jag för liten...?
  • Anonym (xxx)

Du behöver inte tänka. Du kan inte ändra på något, ni har bra sex. 

• Mandel

Eftersom det inte är jättevanligt att kvinnor får orgasmer enbart genom penetration så kan du inte jämföra det med när du slickar henne.
    Har inget med din storlek att göra.
    Brukar hon komma om hon bara använder dildon utan att röra klitoris på något vis?

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Smek)

Det är procentuellt få kvinnor som kommer under penetrerande sex. Du kan öka chansen till det genom att smeka klittan samtidigt eller med ställningar som en tät missionären eller låta henne rida dig med hela din kuk i sig och gnugga fram o tillbaka - inte upp o ned utan fram o tillbaka (sjuuuukt skön ställning om du frågar mig).

Din kuks mått är det inga fel på. För lång är bara jobbigt, man kan inte slappna av utan måste se till så den inte stöter för djupt osv. 

• Backintheuk

I så fall skulle hon ju bara nöja sig med killar som har 30 cm penis, vilket är ca tre st i världen eller nåt?

• Anonym (Lustfyllt par)

Med tanke på att normalspannet är 13-17 cm i längd och 8-12 i omkrets så har du inget att oroa dig för. Längden är tillräcklig för att slå i botten på många kvinnor i vissa ställningar vilket kan vara rätt smärtsamt. Grovleken tillhör du typ top 5% och har nog mer problem med att den är för grov än för smal. Det får mig att fundera på om det är en trolltråd, eller att du är fullständigt ovetande, eller att du vet om det ovanstående och är ute efter bekräftelse på vilken doning du har.

• Anonym (xxx)
    Anonym (Lustfyllt par) skrev 2024-08-22 11:23:36 följande:

Med tanke på att normalspannet är 13-17 cm i längd och 8-12 i omkrets så har du inget att oroa dig för. Längden är tillräcklig för att slå i botten på många kvinnor i vissa ställningar vilket kan vara rätt smärtsamt. Grovleken tillhör du typ top 5% och har nog mer problem med att den är för grov än för smal. Det får mig att fundera på om det är en trolltråd, eller att du är fullständigt ovetande, eller att du vet om det ovanstående och är ute efter bekräftelse på vilken doning du har.

Ja, man kan ju undra varför någon som har ett fruktansvärt bra sexliv inte är nöjd eller tror att han inte duger. 
  • Anonym (Mymlan)
    Backintheuk skrev 2024-08-22 11:00:57 följande:

I så fall skulle hon ju bara nöja sig med killar som har 30 cm penis, vilket är ca tre st i världen eller nåt?

Ha, då har jag träffat de tre...

TS, chilla. Din penis är fullkomligt normal och snarare lite över medel än under. Det är önsketänkande att hon skulle komma enbart av penetration, för det gör de flesta kvinnor inte. Handlar inte om din penis utan att våra känsligaste grejer sitter utanpå och inte inuti. Ni verkar ha ett fantastiskt sexliv så bara släpp detta hjärnspöke.
  • Anonym (Hi)
    Mandel skrev 2024-08-22 10:28:35 följande:

Eftersom det inte är jättevanligt att kvinnor får orgasmer enbart genom penetration så kan du inte jämföra det med när du slickar henne.
    Har inget med din storlek att göra.
    Brukar hon komma om hon bara använder dildon utan att röra klitoris på något vis?

Hoppas detta också.
    Hon gjorde sig av med dildon efter att jag hittade den. Dock sa jag att det var ok, men hon ville inte ha kvar den sa hon.
  • Anonym (Hi)
    Anonym (Smek) skrev 2024-08-22 10:31:51 följande:

Det är procentuellt få kvinnor som kommer under penetrerande sex. Du kan öka chansen till det genom att smeka klittan samtidigt eller med ställningar som en tät missionären eller låta henne rida dig med hela din kuk i sig och gnugga fram o tillbaka - inte upp o ned utan fram o tillbaka (sjuuuukt skön ställning om du frågar mig).

Din kuks mått är det inga fel på. För lång är bara jobbigt, man kan inte slappna av utan måste se till så den inte stöter för djupt osv. 

Hon brukar komma mest när hon rider mig också, precis som du beskriver.

Tack. Försöker också tänka så.
  • Anonym (Hi)
    Backintheuk skrev 2024-08-22 11:00:57 följande:

Ska tilläggas att hon gjorde sig av med dildon efter att jag hittade den, trots att jag sa att det var ok.
  • Anonym (Hi)
    Anonym (Lustfyllt par) skrev 2024-08-22 11:23:36 följande:

Absolut inget bekräftelsesökande! 
    Jag bara funderar mycket. 
    Doning kan jag inte hålla med om...
  • Anonym (Natalie)
    Anonym (Hi) skrev 2024-08-22 12:51:43 följande:
    Hon brukar komma mest när hon rider mig också, precis som du beskriver.

Tack. Försöker också tänka så.

Min sambo har 20 cm, jag har aldrig kommit av vanligt sex. Det är väldigt vanligt att kvinnor inte gör det , sexet kan vara jättebra ändå. Tycker inte om när killar ska ?kräva? att man ska komma för att de ska få bekräftelse så man måste fejka. Som tur är gör min sambo inte det och vi har bra sex fast vissa ställningar kan göra ont pga storleken. 

Att hon inte kommer ofta har garanterat inte att göra med att du skulle ha för liten, det beror antagligen på att hon är en ganska genomsnittlig kvinna. Och en sak till, kvinnorna i porrfilm kommer antagligen inte på riktigt. Så ni behöver inte jämföra med det :)

• Anonym (r)

Det finns inga problem i sexlivet, du har en större än medel, det finns inga problem i sexlivet... Mer än att du nog behöver läsa på om basic kvinnokunskap.

• Anonym (2016)
    Anonym (Mymlan) skrev 2024-08-22 12:03:55 följande:
    Ha, då har jag träffat de tre...

TS, chilla. Din penis är fullkomligt normal och snarare lite över medel än under. Det är önsketänkande att hon skulle komma enbart av penetration, för det gör de flesta kvinnor inte. Handlar inte om din penis utan att våra känsligaste grejer sitter utanpå och inte inuti. Ni verkar ha ett fantastiskt sexliv så bara släpp detta hjärnspöke.
    Menar du att du har träffat 3 killar som har 30cm kuk??
  • Anonym (Hi)
    Anonym (r) skrev 2024-08-22 13:05:57 följande:

Det finns inga problem i sexlivet, du har en större än medel, det finns inga problem i sexlivet... Mer än att du nog behöver läsa på om basic kvinnokunskap.

Har hyfsad koll på det ;) Men är uppenbarligen lite osäker, därav behöver jag tips.
  • Shameless

Sånt där kan fucka lite med huvudet speciellt i nutidens porrskadade samhälle. Var med om liknande med exet. Jag har 16 cm längd och 14,5 cm i omkrets så jeg vet at den den inte är liten men när jag såg exets dildo så började jag fundera på att jag inte var bra/stor nog och att alla komplimanger om att hon tyckte att min penis var stor och gjorde ont bara var bullshit. Varför skulle hon annars ha en så stor tänkte jag?

Kommer ihåg att jag slaknade när hon ville att jag skulle använda den på henne en gång. Är väl säkert jag som är löjlig men känner av en viss "storleks-press" efter det man hör och läser om från kvinnor på internet (nu generaliserar jag). Även från väninnor IRL.

Det slutade iaf att hon gjorde sig av med dildon för min skull. Jag kände lättnad men också dåligt samvete och lite skam för att detta var resultatet av mitt dåliga självförtroende. 

• Anonym (Turban)
    Anonym (2016) skrev 2024-08-22 13:14:05 följande:
    Menar du att du har träffat 3 killar som har 30cm kuk??
    Undrar om det blev något rövknull.
  • Anonym (Anna)

Det är inget fel på din storlek.
    Hon testar väl bara olika saker och ja det har hon rätt till.
    Väldigt få som kommer enbart av penetration.
    Ge oralt eller smek till orgas och njut av ert sexliv

• Anonym (AB)
    Anonym (Hi) skrev 2024-08-22 10:16:47 följande:
    Har jag för liten...?

Är sen ca 1,5 år sen tillsammans med världens finaste tjej!

Men....
    Jag har lite komplex, ish, för min penis.
    Blev värre efter att jag för ca 10 mån sen hittade en dildo i hennes byrå, modell större! Vi snackar typ 30 cm, och riktigt grov! Jag frågade henne om den, och hon sa att hon köpte bara för att testa, men att det inte ens gick pga storleken...

Vi har fruktansvärt bra sex tycker jag, och även hon tillstår det. 
    Har ca 17 cm, 14 cm i omkrets. Men ändå känns det som om det inte räcker! Hon kommer ibland när vi har sex, inte superofta. Däremot när jag slickar henne så kan hon komma 4-5 ggr, hårt, utan problem. Hon blir galen!
    Därför hade jag önskat att hon blev sån även när vi har penetrationssex så att säga :)
    Hur ska jag tänka?

Din kuk är 3 cm över medel i längd och 1,5 cm över medel för omkrets, i Sverige. Tycker hon att den är liten, är det hon som har problem, inte du.

Det är inte så vanligt att tjejer alltid kommer vid penetration enbart, de flesta behöver även klitorisstimulans, antingen under samlag eller vid sidan om... som när du ger henne oralsex.

NI är med andra ord helt normala, förutom att du har rätt stor kuk. Låt din tjej leka och experimentera med leksaker... inte något fel med det, och absolut inte fel med dig.
Svar på tråden Har jag för liten...?