• Anonym (DenStoraFrågan)

Kvinnor: Föredrar ni en hingst eller en oerfaren?

Hej tjejer. Det är ofta en diskussion här på forumet vad kvinnor tycker om sexuellt oerfarna män och många kvinnor är väldigt anti dessa och tycker att en vuxen man bör vara erfaren. Därför vill jag höra flera ärliga åsikter om detta.

Om vi har ett alternativ med två 30-åriga män där de är på samma nivå vad gäller utseende, charm och personlighet. Men den ena killen är oskuld och den andra har haft sex med ca 50 tjejer.

Vem skulle ni helst dejta av dessa två?

• Svar på tråden Kvinnor: Föredrar ni en hingst eller en oerfaren?
  • Anonym (Det kvittar)

Den här hingsten är en gammal favorit! 😍🐎

">

• EmmaU79

För mig är det viktigt vad han gör.

Efter massa år av mediokert sex så slutade jag bara, 43-44 år gammal, med bara apputvecklare efter mig och knappt det så slutade jag anstränga mig.

Så stod han där, min granne, dryga 15 år yngre med kuken hängande längs låret. Han visar tydligt intresse och jag står bara och stirrar på hans kuk, vilket han märker. 

Både han och jag fantiserade om en granngrej(vilken nu är verklighet) och där jag via hans vänlighet antog ty han var en mes, men efter att vi börjat ses så är det rakt åt andra hållet.

Han tar mig så hårt och utmanar mig till att ha ordentligt sex. Alla borde h en lång och stor yngre kille i sitt liv.

• Miss Sunny
    EmmaU79 skrev 2024-08-24 04:45:06 följande:

För mig är det viktigt vad han gör.

Efter massa år av mediokert sex så slutade jag bara, 43-44 år gammal, med bara apputvecklare efter mig och knappt det så slutade jag anstränga mig.

Så stod han där, min granne, dryga 15 år yngre med kuken hängande längs låret. Han visar tydligt intresse och jag står bara och stirrar på hans kuk, vilket han märker. 

Både han och jag fantiserade om en granngrej(vilken nu är verklighet) och där jag via hans vänlighet antog ty han var en mes, men efter att vi börjat ses så är det rakt åt andra hållet.

Han tar mig så hårt och utmanar mig till att ha ordentligt sex. Alla borde h en lång och stor yngre kille i sitt liv.

Word .....
  • Anonym (C)

Fattar inte varför det är så känsligt att man inte vill ha en oerfaren. Det är väl närmast självklart att man inte väljer en sådan.

• Anonym (DenStoraFrågan)
    Anonym (C) skrev 2024-08-24 11:41:17 följande:

Fattar inte varför det är så känsligt att man inte vill ha en oerfaren. Det är väl närmast självklart att man inte väljer en sådan.

Så hellre en kille som varit med över 50 tjejer? Hur sannolikt är det då att det håller mellan er?
  • Anonym (Ok)
    Anonym (DenStoraFrågan) skrev 2024-08-24 14:51:36 följande:
    Så hellre en kille som varit med över 50 tjejer? Hur sannolikt är det då att det håller mellan er?

Du menar att det finns bara två alternativ? 

Så ser inte verkligheten ut. Din tråd är inte verkligheten. 

• Anonym (C)
    Anonym (DenStoraFrågan) skrev 2024-08-24 14:51:36 följande:
    Inte osannolikt alls. Att man har kul och ligger runt när man är singel säger inget om benägenheten att vara otrogen när man är i ett förhållande.
    Då kan man lika gärna se det som att det finns ännu en anledning att inte välja en manlig oskuld då denne sannolikt skulle vara otrogen efter att ha fått smak för sex och vill testa andra tjejer.
  • Anonym (Anna77)

Jag hade valt oskulden.
    Jag hade format honom efter vad jag gillar och visat honom vad han kanske gillar.

Jag hade inte valt någon som legat runt massa.

• Anonym (Lina)
    Anonym (Anna77) skrev 2024-08-24 16:03:30 följande:

Jag hade valt oskulden.
    Jag hade format honom efter vad jag gillar och visat honom vad han kanske gillar.

Jag hade inte valt någon som legat runt massa.

Har mycket svårt att tro att du menar allvar utan säger det bara för att pigga upp TS.
    En vuxen man som är oskuld och därmed aldrig haft ett förhållande. Bara tanken får mig torr som fnöske. Han kan vara en bra person säkert men inget man vare sig har sex med eller inleder en relation med.
  • Anonym (Sann)
    Anonym (DenStoraFrågan) skrev 2024-08-17 16:03:51 följande:
    Kvinnor: Föredrar ni en hingst eller en oerfaren?

Hej tjejer. Det är ofta en diskussion här på forumet vad kvinnor tycker om sexuellt oerfarna män och många kvinnor är väldigt anti dessa och tycker att en vuxen man bör vara erfaren. Därför vill jag höra flera ärliga åsikter om detta.

Om vi har ett alternativ med två 30-åriga män där de är på samma nivå vad gäller utseende, charm och personlighet. Men den ena killen är oskuld och den andra har haft sex med ca 50 tjejer.

Vem skulle ni helst dejta av dessa två?

Inget av det, fy fan är så jävla glad att bo själv, inga problem, ingen som gnäller, ingen som kräver någonting, jag är själv, jag gör precis vad jag vill, i mitt egna hus och det är underbart, rekommenderas starkt! Inget skulle gå mig att vilja se åt någon annan någonsin igen. Har man inget annat i livet som betyder något än sex ja då är man kanske i behov av ett förhållande. För er andra som har ett liv med innehåll, grattis till er att ni inte låter er fastna i dessa triviala ting.
  • Anonym (Lajla S)
    Anonym (Lina) skrev 2024-08-24 16:20:05 följande:
    Har mycket svårt att tro att du menar allvar utan säger det bara för att pigga upp TS.
    En vuxen man som är oskuld och därmed aldrig haft ett förhållande. Bara tanken får mig torr som fnöske. Han kan vara en bra person säkert men inget man vare sig har sex med eller inleder en relation med.
     + 1    Kan va kompis, men omöjligt att tända på.  
  • Anonym (G)

Skulle säga "det beror på". Avtalet tidigare sexpartners är egentligen ovidkommande, så länge sexet man har tillsammans är bra. Jag har varit en killes första, och en annan mans tredje men efter ett mycket långt uppehåll för honom. Har också varit med väldigt erfarna män och skulle säga att det faktiskt kvittar vilket avseende kvalitet. 

Det som däremot är intressant är varför den ena haft så många partners? Har han varit singel hela livet och bara knullat runt? Har han haft ett öppet förhållande och hängt på sexklubbar? Har han varit i ett förhållande men varit notoriskt otrogen? Köpt sex? Sålt sex? Mår han bra eller använder han sex för kickar eller som ett symptom på tidigare trauman, kanske sexuella övergrepp i barndomen? 

Samma med oskulden. Varför? Har han tillhört en sekt/strikt frikyrklig rörelse och helt nyligen brutit sig ut? Väntat på den rätta, kanske religiös och tackat nej till många kvinnor tidigare? Eller är han socialt handikappad? Döljer sig en man med ganska mossiga värderingar bakom charmen, så att ingen kvinna velat gå vidare till sex med honom? Eller har han varit sjuk/skadad en stor del av sitt vuxna liv som fysiskt varit ett hinder? Vill han ens ha sex? 

Generellt har jag nog mer förtroende för att en man som haft i alla fall en partner i den åldern klarar av att hantera en relation. Men i ditt exempel är det ju inte säkert att någon av dem besitter de rätta egenskaperna. Beroende på svaren på ovan nämnda frågor hade jag bedömt att både var värda en chans. 

Svar på tråden Kvinnor: Föredrar ni en hingst eller en oerfaren?