• Hstaden

Kommit ut för min fru.

Efter mycket eftertanke så har jag kommit ut som bi för min fru.
    Hon blev väldigt glad och stöttar mig till 100% att utforska min "nya" läggning.

Hänger en del på Grindr men tycker inte det verkar vara många seriösa där.

Någon som har lite förslag på var man kan hitta likasinnade människor för trevliga möten?

• Svar på tråden Kommit ut för min fru.
  • Anonym (Lösaktig)

Grindr, qx och bc tycker jag funkar bra.

• välbärgad man i mina bästa år
    Hstaden skrev 2024-08-03 15:09:56 följande:
    Kommit ut för min fru.

Hon blev väldigt glad och stöttar mig till 100% att utforska min "nya" läggning.

Hänger en del på Grindr men tycker inte det verkar vara många seriösa där.

Någon som har lite förslag på var man kan hitta likasinnade människor för trevliga möten?

Bara en nyfiken fundering - vad har din fru för glädje eller nytta över att du förutom att köra kuken i henne även kan ha sexuella förbindelser med andra män och även köra kuken i dom?
  • Anonym (Jag me)
    välbärgad man i mina bästa år skrev 2024-08-11 11:58:05 följande:
    Bara en nyfiken fundering - vad har din fru för glädje eller nytta över att du förutom att köra kuken i henne även kan ha sexuella förbindelser med andra män och även köra kuken i dom?
    Hon kanske vill vara med? Då får hon ut en hel del av det 😛
  • Anders 386
    Hstaden skrev 2024-08-03 15:09:56 följande:
    Kommit ut för min fru.

.........

Konstig reaktion från frun. Fattar inte? 
    Vill hon få avlastning?   
  • Anonym (Skilsmässa)
    Anders 386 skrev 2024-08-19 14:42:50 följande:
    Konstig reaktion från frun. Fattar inte? 
    Vill hon få avlastning?   
    Fattar inte heller. Här hade det blivit skilsmässa.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Skilsmässa)
    goodtimes718 skrev 2024-08-28 21:29:53 följande:
    Vad är det som skrämmer så?
    Vad det är som "skrämmer" med att min man vill knulla män? Är det en seriös fråga?
  • Anonym (A)

Förstår inte heller varför hon blev "väldigt glad" över vad blev hon så glad? Att säga till henne att du är bisexuell är väl en sak. Skönt att vara ärlig om sig själv men att per automatik ligga med andra bara för det förstår jag inte.

Oavsett kön så är hon glad över att du ska ligga med andra människor helt enkelt?

Vissa älskar ju sånt med öppet förhållande, då förstår jag kanske att hon blir glad, men ligga med andra kunde ni gjort redan innan i så fall. Är hon glad över att du är bi eller glad över att ni ska ha öppet förhållande? Därför att bara för att man är bi betyder inte att man ligger runt utanför äktenskapet?

• Anonym (Q)

Fy för den lede. Plötsligt är det ok med öppet förhållande? Dvs försänkt otrohet. Lägg till samkönat sex.  Då finns ju bara en förklaring kvar. Socioekonomisk trygghet. Icke att förakta men vore det min karl som börjat yla om bisexuell hade skilsmässan varit ett faktum. För mig är det ett absolut nej att ha sex med en man som har sex med andra män. Inte med andra kvinnor för den delen heller. Men bra för dig! Lycka till. 

Svar på tråden Kommit ut för min fru.