• Anonym (Rädd)

Borde jag ta dagen efterpiller???

Killen kom i mig samma dag som mensen tog slut. jag hade dålig koll och trodde det var typ dag 3 eller något. Mina cykler är normalt ca 27-30 dagar

Birde jag ta ett dagen efterpiller? Jag vill inte bli gravid men fick fruktansvärda psykiska och fysiska biverkningar enda gången jag tagit pillret innan och är rädd :(

• Svar på tråden Borde jag ta dagen efterpiller???
  • Anonym (Ja)

Ja självklart ska du det om du inte vill bli gravid. Och om det inte är för sent.

• Anonym (Mer info)

Vilken dag i cykeln hade ni sex, och vilken dag är du på nu? De två sakerna är liksom avgörande för svaret på din fråga.

• Anonym (o)

Klart du ska ta ett dagenefterpiller, och sluta ha oskyddat sex oavsett var du är i menscykeln. Sen är det lite otydligt - vadå trodde det var dag 3? Dag 3 och sista dagen av mens kan sammanfalla, själv blöder jag i alla fall inte fler än 3-4 dagar.

• Anonym (Rädd)
    Anonym (Mer info) skrev 2024-07-22 18:50:49 följande:

Vilken dag i cykeln hade ni sex, och vilken dag är du på nu? De två sakerna är liksom avgörande för svaret på din fråga.

Vi hade sex dag 7 i cykeln vilket var igår
  • Anonym (Rädd)
    Anonym (o) skrev 2024-07-22 19:35:28 följande:

Klart du ska ta ett dagenefterpiller, och sluta ha oskyddat sex oavsett var du är i menscykeln. Sen är det lite otydligt - vadå trodde det var dag 3? Dag 3 och sista dagen av mens kan sammanfalla, själv blöder jag i alla fall inte fler än 3-4 dagar.

Jag blöder normalt längre än så här men tappade räkningen pga..semester.
Svar på tråden Borde jag ta dagen efterpiller???