• Anonym (wtf)

Betala med paypal, hjälp

Det var många år sedan jag betalade något med paypal senast. Jag vet inte om det är något fel eller jag som inte fattar.

Jag trycker på betala med paypal, ruta poppar upp med mina uppgifter. Jag trycker på godkänn, en "ny" ryta poppar upp som säger "din bank vill verifiera" eller något sånt, jag har stängt ner rutan så jag kan inte citera exakt.. Men sen händer inget.

Det är ganska lite text på ganska stor yta, så jag misstänker att det borde poppa upp en qr-kod? Men inget sånt i sikte.

Tror ni det löser sig om jag slänger in summan direkt på Paypal? Den har "använd paypal-saldo först" markerad.

• Svar på tråden Betala med paypal, hjälp
  • Sniffmusen

Om du inte har några pengar på paypalkontot så kan du självfallet inte genomföra betalningen.

• Anonym (wtf)
    Sniffmusen skrev 2024-07-06 16:03:23 följande:

Om du inte har några pengar på paypalkontot så kan du självfallet inte genomföra betalningen.

Det är ett kort kopplat.
  • Anonym (M)
    Sniffmusen skrev 2024-07-06 16:03:23 följande:

Jag har aldrig haft några pengar på mitt PayPal konto och genomförde en betalning senast för några timmar sen. 
  • Anonym (M)

Kolla att du har rätt kort kopplat till kontot var det några år sen kanske du har hunnit få ett nytt kort. 

• Anonym (wtf)
    Anonym (M) skrev 2024-07-08 19:19:21 följande:

Kolla att du har rätt kort kopplat till kontot var det några år sen kanske du har hunnit få ett nytt kort. 

Jag kopplade kortet då när jag höll på så det är mitt nuvarande kort. Men, men, jag får testa att betala med pengar på paypal-kontot istället. 
Svar på tråden Betala med paypal, hjälp