Vecka 31, något på G?
Väntar mitt tredje barn och är i vecka 31. Även om detta är mitt tredje känns allt ändå så "nytt" , efter som jag blivit igångsatt mina 2 första graviditeter.
Nu senaste 2 dagarna har det kommit små droppar blod när jag torkar/håller pappret, men inte mycket utan små små droppar lite röd/orange liknande blod. Men det kommer inte hela tiden.
Samt att när jag står upp för länge blir magen helt hård (men mest upptill!) och känns jätte obevämt och börjar göra ont nere i magen och ryggen. Ibland ilar det till ordentligt nertill (obs, inte som foglossning!) detta är något helt annat.
En annan grej är att trosorna är blöta hela tiden... Men är det svett, kiss eller fostervatten? Har en känsla i underlivet att något droppar och det gör de även om jag sitter på toan jag hör ljudet men det tar slut efter några minuter! Kiss?
Idag då dag 3 är jag så trött. Sov bra men vaknafe heeeelt slut.
Har inte varit med om liknande i mina tidigare graviditeter så känner mig osäker. Ringer inte in så enkelt heller eftersom jag orkar inte med att "bli dumförklarad" . Lång historia men vad jag har hört är dom inte så vänliga när man ringrer om man inte skriker av smärta. Jag har ont men inte så ont att jag "måste skrika".