• Anonym (Orolig)

Hur starkt plus vecka 5+0?

Det första är Clearblue snabb detektion och det andra är Clearblue ultratidigt? Är det normalt eller borde det vara starkare? Testade på BIM+1 också (samma som det första) och det är inte så stor skillnad, bara lite starkare nu.

Jag har barn men jag har fått två MA också så är väldigt orolig. Vet att man inte ska fortsätta testa men jag vill inte gå runt och tro att allt är ok när det inte är det , tyvärr är det ju ofta så när man får MA. 
    Har knappt några symtom heller utom ?mensvärk?.

Tacksam för svar!
  • Svar på tråden Hur starkt plus vecka 5+0?
  • Anonym (Starka test)

Jag tycker att det är starka test. Men förstår din oro utifrån din bakgrund. 

• Anonym (Orolig)
    Anonym (Starka test) skrev 2024-06-20 17:55:00 följande:

Jag tycker att det är starka test. Men förstår din oro utifrån din bakgrund. 

Tack för svar! Ja senaste gången jag fick missfall (MA) var det ungefär den här tiden.. så är väldigt orolig. 
  • Anonym (Orolig)

Får lite panik för plusset var starkare i den här veckan (ungefär lika starkt som det på ultratidigt är nu men använde vanligt då) när jag var gravid sist (den graviditeten gick bra).. hade mycket mer symtom då också så är verkligen rädd för missfall nu.

Usch man blir knäpp , det är hemskt att vara gravid efter man har haft MA för man vet att det inte ens behövs en blödning för att nått ska vara fel. 

Nån mer som vet om testen ser normala ut för vecka 5+? 

Svar på tråden Hur starkt plus vecka 5+0?