• Anonym (Snart)

Mors dags-present till barnens mamma?

Barnen är inte så stora ännu att de börjar ge egna presenter, så jag får ordna något till mors dag. Men vad skall jag ge? Vad kan vara lämpligt? Vad ger ni?

• Svar på tråden Mors dags-present till barnens mamma?
  • Anonym (Snart)
    Anna7719 skrev 2024-05-17 16:54:39 följande:

Hur gamla är barnen?

De är inte så gamla ännu att de har blivit medvetna om att de kanske skall ge presenter. Hur så?
  • Anonym (d)

Gör något pyssel med barnen, finns mängder och dräm till med en blombukett eller något ätbart som hon gillar.

• Anna7719
    Anonym (Snart) skrev 2024-05-17 16:59:51 följande:
    De är inte så gamla ännu att de har blivit medvetna om att de kanske skall ge presenter. Hur så?
    Är de i förskoleåldern kan ni göra tavlor med hand/fotavtryck.?

Pyssla en tavla?

Ha picknick?

Framkalla en bild på barnen I en ram?
  • Anonym (Moa)
    Mina favoritpresenter på mors dag är de som barnen har gjort. Lite fastklistrat glitter på en fin pinne som de hittat på lekplatsen eller så. Ett barn som ännu inte kan pyssla kan du göra ett handavtryck med. Storasyskonet kan pynta bilden. 
  • Anonym

Så snällt av dig ts
    En blomma 
    En blomma och en kruka
    En fin presentask choklad
    Blomma och kruka finns i många prisnivåer och kan anpassa efter budget

• Anonym (Moa)
    Anonym (Moa) skrev 2024-05-17 17:07:19 följande:
    Mina favoritpresenter på mors dag är de som barnen har gjort. Lite fastklistrat glitter på en fin pinne som de hittat på lekplatsen eller så. Ett barn som ännu inte kan pyssla kan du göra ett handavtryck med. Storasyskonet kan pynta bilden. 
    Detta blir ju också indirekt en present från dig, TS, eftersom du sett till att det blir gjort, hjälper dem att slå in mm. 
Svar på tråden Mors dags-present till barnens mamma?