• Anonym (Tut i luren)

    Tycker du att den lille är gullig?

    Snabeln alltså. Har läst om tjejer som tycker den är söt och ser rolig ut när den ligger där slak. De klappade och kelade med den lilla varma och mjuka.

  • Svar på tråden Tycker du att den lille är gullig?
  • Anonym (Nadia)

    Ärligt talat har jag aldrig sett en slak i verkligheten... vid sex har de alltid varit väldigt... alerta. Men nja, rent generellt tycker jag inte att de ser speciellt fina ut oavsett...

  • Anonym (Ooops)

    Männen är så stolta, men egentligen så är den ganska så ful. Väldigt ful. Men det får man inte säga, för då blir de väldigt förolämpade.

  • Anonym (Fredag)

    Ärligt från mig så är snabeln både ful och äcklig. Vill helst undvika att se den 

  • Anonym (Ploppsnopp)
    Anonym (Ooops) skrev 2024-04-26 10:38:33 följande:

    Männen är så stolta, men egentligen så är den ganska så ful. Väldigt ful. Men det får man inte säga, för då blir de väldigt förolämpade.


    Vad gör det om de blir förolämpade då?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Ploppsnopp) skrev 2024-04-28 18:31:16 följande:
    Vad gör det om de blir förolämpade då?
    Handlar om empati om du vet vad det är. Du kanske själv inte skulle uppskatta att höra att dina bröst är fula och hängiga eller fitta ful och sladdrig eller magen det ut som en överjäst deg?

    Är det någon man bryr sig om och tycker om säger man inte med flit något som är förolämpande.
  • Anonym (Ploppsnopp)
    Anonym (Man) skrev 2024-04-28 19:31:13 följande:
    Handlar om empati om du vet vad det är. Du kanske själv inte skulle uppskatta att höra att dina bröst är fula och hängiga eller fitta ful och sladdrig eller magen det ut som en överjäst deg?

    Är det någon man bryr sig om och tycker om säger man inte med flit något som är förolämpande.
    Vad jag vet så var det inte dig jag frågade, utan den jag ställde frågan till verkar uppenbarligen sur och nedlåtande över att männen tydligen är så stolta fast att de enligt henne har väldigt fula könsorgan, om hon då stör sig så mycket på dessa männen så borde hon rimligen inte bry sig så mycket ifall de blir förolämpade, för övrigt har jag ingen fitta
  • Anonym (Trött halvslak)

    Jag tycker den är gullig om jag pillar på den ganska snart efter vi har haft sex. Då försöker den resa sig,  men den kan inte. Den är i ett slags Limbo.

    Men det gäller att ha timing, för snart efter och det händer inget, vänta för länge och den reser sig igen. 15-35 minuter tror jag är tidsspannet för att kunna se detta. Åtminstone pä min man.

  • Anonym (Gullig)

    När jag är kär blir snabeln gullig. Då kan jag gärna ligga o klappa lite som du skriver. Älskar när den exempelvis växer för min beröring eller i min mun. 

Svar på tråden Tycker du att den lille är gullig?