• Anonym (Me)

    Kortare än 160cm, under 50kg, viktökning graviditet

    Kortare än 160cm, under 50kg, gick du upp mkt när gravid?

    Och efter förlossningen, hur blev din kropp då?

    Och kom du tillbaka till din vikt innan graviditet?
  • Svar på tråden Kortare än 160cm, under 50kg, viktökning graviditet
  • EnAnonumius
    Anonym (Rob) skrev 2024-04-25 15:47:52 följande:
    Jag reagerade på att ELIN fick kommentarer om anorexia när hon var normalviktig 160 cm och 50 kg. Men hon kanske bara hittar på...
    Eller så var det folk som själva är överviktiga och skev kroppsuppfattning.  Det finns många mulliga till tjocka som tror dom är smala. ELIN verkar vara en av dom...
    Du har ju knappast läst tråden ordentligt.
    Det är knappast Elin som väger 50kg till 160 cm. Det är TS som väger 50kg.

    Elin själv väger 60kg. Det har hon själv skrivit..

    Här är Elins egna ord, som svar på TS inlägg #7 citerar (med citatbox)
    Anonym (Elin) skrev 2024-04-24 21:23:52 följande:

    Är du 160 och väger 50 eller mindre så är du underviktig. Jag är 160 och väger 60 


    (slut på citatet)

    Dessutom så var det Elin som frågade TS om hon hade anorexia.

    Jag citerar Elin och hennes egna ord inlägg # (med citatbox)
    Anonym (Elin) skrev 2024-04-24 20:05:45 följande:

    Har du anorexia? 


    (slut på det citatet)

    Så sätt du dig ned och läs om kommentaren en gång till.. Det folk gör är ju att de säger ifrån till Elin att TS knappast har anorexia.


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Ellie) skrev 2024-04-25 14:15:53 följande:
    Att väga 50 vid 160 cm är en helt normal vikt. 
    Jag ber om ursäkt till Ellie, jag läste fel på nicken och läste det som Elin.

    Så igen ursäkta för att jag gjorde en sån felläsning på nicken.  😔
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Theaass99

    Jävla tjat om att de är normalt med att väga 50 kg till 160, precis lika normalt att väga 60 kg till 160 cm 

  • Anonym (Man)
    Theaass99 skrev 2024-04-25 16:50:04 följande:

    Jävla tjat om att de är normalt med att väga 50 kg till 160, precis lika normalt att väga 60 kg till 160 cm 


    Ja, det är normalt att väga ca50-60kg till 160cm.

    Om man väger 50 är man närmare underviktig och om man väger 60 närmare övervikt.

    Det bästa borde vara 55kg.

    Men det är larvigt att komma in och kasta ordet anorexia på någon som väger inom normalspannet. Varför man gör det är intressant i sig.
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Man) skrev 2024-04-25 17:55:24 följande:
    Ja, det är normalt att väga ca50-60kg till 160cm.

    Om man väger 50 är man närmare underviktig och om man väger 60 närmare övervikt.

    Det bästa borde vara 55kg.

    Men det är larvigt att komma in och kasta ordet anorexia på någon som väger inom normalspannet. Varför man gör det är intressant i sig.
    Jo, hade väl kanske varit befogat om hon vägde 35 kg.
  • Anonym (Me)
    MEN SNÄLLA - SLUTA FÖRSTÖR MIN TRÅD!

    Jag är inte intresserad av att läsa annat än från tjejer i min egna vikt/längd. 

    Elin, du hör inte till den klassen så lämna gärna tråden och dra inte igång diskussion.

    Såå.. fler under 160 cm och under 50 kg får gärna besvara frågan Glad
  • Anonym (Elin)

    under 50 kg är väldigt lågt BMI. Blir man svårt sjuk så är de lätt att man blir för underviktig. Farligt enligt mig 

  • Anonym (Me)
    MEN SNÄLLA - SLUTA FÖRSTÖR MIN TRÅD!
    Jag är inte intresserad av att läsa annat än från tjejer i min egna vikt/längd. 
    Elin, du hör inte till den klassen så lämna gärna tråden och dra inte igång diskussion.
    Såå.. fler under 160 cm och under 50 kg får gärna besvara frågan Glad
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Me) skrev 2024-04-25 20:03:48 följande:
    MEN SNÄLLA - SLUTA FÖRSTÖR MIN TRÅD!
    Jag är inte intresserad av att läsa annat än från tjejer i min egna vikt/längd. 
    Elin, du hör inte till den klassen så lämna gärna tråden och dra inte igång diskussion.
    Såå.. fler under 160 cm och under 50 kg får gärna besvara frågan Glad
    De är bara avundsjuka.
  • Anonym (Elin)

    Avundsjuk? Finns inget att vara avundsjuk på. Slår vad om att min kropp hade attraherat fler. Många smala korta saknar bröst och rumpa 

  • Anonym (Man)
    Anonym (Elin) skrev 2024-04-25 20:17:40 följande:

    Avundsjuk? Finns inget att vara avundsjuk på. Slår vad om att min kropp hade attraherat fler. Många smala korta saknar bröst och rumpa 


    Om du varit övertygad om detta så hade du inte behövt övertyga oss andra eller för den delen även dig själv.

    Släpp det här nu Elin.
  • Anonym (Elin)
    Anonym (Man) skrev 2024-04-25 20:32:31 följande:
    Om du varit övertygad om detta så hade du inte behövt övertyga oss andra eller för den delen även dig själv.

    Släpp det här nu Elin.
    Jo för du fattar trögt. Du tror allt sitter i bmi, ju lägre desto bättre. Du uppmuntrar tjejer till ätstörningar hemska människa 
  • Anonym (Man)
    Anonym (Elin) skrev 2024-04-25 20:59:54 följande:
    Jo för du fattar trögt. Du tror allt sitter i bmi, ju lägre desto bättre. Du uppmuntrar tjejer till ätstörningar hemska människa 
    Den enda som konstant tar upp ämnet ätstörningar i den här tråden är du.
Svar på tråden Kortare än 160cm, under 50kg, viktökning graviditet